Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

R8 koeajettuna

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    R8 koeajettuna

    Liekö ollut jo täällä mutta sattui vastaan:

    http://www.goldarths.com/Columns/Ian..._R8/index.aspx

  • #2
    TopGearissa

    Comment


      #3
      http://www.audiworld.com/news/07/r8-v10-spy-photos/
      R kasiin tulossa lisää puhtia.

      Comment


        #4
        Jaa, sekö on noinpaljon takavetonen tuo R8? juutube linkki

        Comment


        • #5
          70-30 visko sii taitaa olla, mutta kylhä nyt a4nen pyörii melkee samalla lailla... en kyllä asfaltilla ole kokeillut :)

          Comment


            #6
            No eihän siinä nyt mitään viskoa ole.

            Comment


              #7
              joo pyörii pyörii pieni nelonenkin, mut mielestäni R8n etupyörät ei pyöri välillä mihinkään tuossa videossa. Mikäs neliveto se semmonen on?

              Comment


              • #8
                edellä oleva oli jatkoa nelivetotestille, jossa kunnon (?) sutiminen estää etupyörien vedon ?
                http://www.audiclub.fi/phpBB2/showth...n+neliveto+bmw

                Näin pyörii räyhällä äänellä.
                http://www.youtube.com/watch?v=j2XfM...eature=related
                ...Tosin ei näe etupyöriä lopussa.

                Etupyörätkin sutii
                http://www.youtube.com/watch?v=i1RA2...eature=related
                Viimeksi muokannut Tommy200rs; 10.2.2008, 12:14.

                Comment


                • #9
                  kyllä siinä on visko... 10-35% vedosta menee etupyörille.

                  edit: nii sitä tarkotit sillä et kovin vähän tosiaan näyttivät pyörivän kun uudelleen videon katsoin... pitää olla huolellisempi :)
                  Viimeksi muokannut pyry; 10.2.2008, 22:24.

                  Comment


                    #10
                    Pyry on oikeassa: Visko siinä on. Takapyörillä jatkuva veto (lukolla tietenkin) ja 10-35% viskon avulla etupyörille.

                    Nykymalleissa Quattro voi kyllä tarkoittaa melkein mitä vain: A4 ja A5: 40:60 torsen, A6 ja A8: 50:50 torsen, A3 ja TT: haldex (lienee eroa säädöissä) ja nyt vielä R8: visko etupyörille.

                    Comment


                      #11
                      No johan on. En olis ikinä uskonu, että ne sinne laittaa jotain viskoa. Nyt on kyllä mielikuvat pilalla tuosta autosta. Eli siitä on vain pitänyt tehdä "quattro" vaan siks, että se myy paremmin ja Audilla ei ole takavetoa. Nelivetoiseksi tuota ei voi laskea. :)

                      Comment


                      • #12
                        Kyllähän se pyörii jäykkä nelivetokin vaikka asfaltilla jos tehoa on mutta silloin kyllä savua puskee myöskin eturenkaista kuten tuossa Dahlbäckin videossa. Takavetoskat pyörii keulan ympäri kun oikea neliveto pyörii kuskin ympäri. Imago quattrohan tuo R8 on ja radalle se ilmeisesti täytyy näin ollakkin.

                        Comment


                          #13
                          Eipä sen R8:n ajettavuutta ole moni oikeasti autoa ajanut haukkunut. Ylistäjiä sen sijaan on ollut. Mutta totuus löytyy ilmeisesti tuosta p*skaringin polttamisesta, siinä se neliveto mitataan.

                          Ja kun siinä kerta on visko, niin ei kukaan täällä foorumilla huolisi edes ilmaiseksi. Mieluummin ajetaan sillä kasarikuatrolla, siinä raapii sentään edestäkin :)

                          Comment


                          • #14
                            totuus löytyy ilmeisesti tuosta p*skaringin polttamisesta, siinä se neliveto mitataan.

                            Ja kun siinä kerta on visko, niin ei kukaan täällä foorumilla huolisi edes ilmaiseksi. Mieluummin ajetaan sillä kasarikuatrolla, siinä raapii sentään edestäkin :)
                            Kiitos Jani kun kiteytit ajatukseni. Itse en kehdannut olla noin suorasukainen kun ollaan kuitenkin arvioimassa audin komeinta kruunua :-) Lähdenkin tästä ruokatunnilla parkkikselle pyörittään...

                            Comment


                              #15
                              Sorry jos suoruuteni loukkasi jotakuta.

                              http://www.youtube.com/watch?v=b9Vqz...eature=related (kiireiset, kelatkaa n 2 minuutin kohdalle, katsokaa pari minuuttia, ja sitten tuomitkaa se viskoneliveto ihan turhaksi sen 3.30-4.30 paikkeilla olevan esityksen jälkeen)
                              ja jatkoa:
                              http://www.youtube.com/watch?v=ESgKC...eature=related

                              Comment


                              • #16
                                Mitä näillä videoilla halusit Jani todistaa?

                                - Audi olisi ehkä voittanut Porschen jos se olisi pelkästään takavetoinen
                                - vaikka nainen olisi kuinka kova kuski tahansa täytyy hänen aina katsoa vaihdekeppiä/-kaaviota vaihtaessaan vaihdetta

                                Comment


                                • #17
                                  Tuo martini kyllä veti jalat alta. Äänimaailma kun toisesta galaxista.

                                  Comment


                                  • #18
                                    Mitä näillä videoilla halusit Jani todistaa?

                                    - Audi olisi ehkä voittanut Porschen jos se olisi pelkästään takavetoinen
                                    - vaikka nainen olisi kuinka kova kuski tahansa täytyy hänen aina katsoa vaihdekeppiä/-kaaviota vaihtaessaan vaihdetta
                                    Jani varmaan meinasi niitä R8:n powersliding-ominaisuuksia. Ja Sabinelle saattoi olla brittityylisen oikeanpuoleisen ohjauksen takia vasemmalla sijaitseva vaihdekaavio hieman vieraampi...

                                    Comment


                                      #19
                                      Tomi arvasi oikein, ihan puhtaasti niitä hupaisilta vaikuttavia ajo-ominaisuuksia, kun se visko tuossa jo tyrmättiin. Itse vaihtaisin torsenin viskoon oitis, jos kuivalla asfaltilla voisi kuljettaa vekotinta noin, mutta ehkä pitäisi jotain muitakin komponentteja laittaa vaihtoon jumbosta.

                                      GT3-possu on oma lukunsa, ja sille kaikki kunnia. Kuten myös Sabinelle.

                                      Comment


                                        #20
                                        Ja kun siinä kerta on visko, niin ei kukaan täällä foorumilla huolisi edes ilmaiseksi. Mieluummin ajetaan sillä kasarikuatrolla, siinä raapii sentään edestäkin :)
                                        Juuri tämän takia oma ajatukseni päättyi hymiöön. :) Kyllähän se monessa mediassa on tullut esille, että R8 on radalla melkoisen asiallinen radalla. Parempi noin kuin moottori ajovalojen etupuolella pitkittäin... :)

                                        Ja Sabineahan on aina mukava katsoa, taitaa olla aika harvassa ne naiset (ja miehet), jotka ohittelevat urheiluautoja ja moottoripyöriä Nürburgringillä Transitilla.

                                        http://youtube.com/watch?v=m1pklvKKnd0
                                        Viimeksi muokannut pasi_; 13.2.2008, 08:12.

                                        Comment


                                        • #21
                                          Pointtini oli ilmeisesti hukassa muiltakin kuin itseltäni. Vielä tingatakseni ja arvioidakseni autoa jollaista tuskin koskaan tulen edes harkitsemaan: eihän "nelivetoisen" powersladi suinkaan tuolta näytä kuin noissa videoissa. Pikemminkin auto näyttää käyttäytyvän hyvin takavetoimaisesti -> imago quattro. Jos tuosta oltaisiin tehty pelkästään takavetoinen niin luultavasti R8 olisi Sabinen kynsissä antanut possulle päihin. Kun radalla alkaa olemaan oikeasti liukasta niin saattaa kaiken maailman evot sun muut puskea ohi R8:n nelivedosta huolimatta vai mitä luulette. Ilmeisesti tuo neliveto on suoraan isoveli Gallardosta?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X