Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Ffp:n foorumilla on enemmänkin juttua tuosta projektista. Ilmajousitus, eli normaaliajossa ei ole noin matala. (eipä tuolla korkeudella kyllä mihinkään pääsisikään).
Joo tuo madallus vähän pilaa kokonaisuutta, audi merkkien puute mukaan lukien. Muutenhan tuo on täydellinen!
Ymmärrän hyvin että laitetaan säädettävää alustaa että saadaan näyttelyssä tonttiin, mutta kaikki jannut vain laittaa auton niin alas kun sen saa, kukaan ei tunnu välittävän että miltä se näyttää ja miten istuu. Näkee hyvin esim. kun selaa läpi GTI-lehtiä, niin melkein kaikki autot näyttäisivät paremmilta n. 5 senttiä korkeampina.
Minun silmääni auto on nätti kun renkaan ja lokasuojan kaaren väliin jää mahdollisimman vähän tyhjää tilaa, mutta silloin kun rengas menee jo lokasuojan sisälle niin näyttää jo mielestäni typerältä. Mutta kaipa nämäkin ovat makuasioita.
Kauneus on katsojan silmässä. Ehkä tuo sopii nuorempien silmään, mutta tälläisen aikuisen ikään jo pian pääsemässä olevan niin ei oikein.
Vanteillako tuossa ajetaan vai onko nuo kumit tyhjät? Kovin on matalat kissannahat :) En kuitenkaan tykkää vanteista, kummallisen näköset.
Ja en ole kateellinen, mun mielestä vain ei ole mitenkään erityisen upea. Tosin en tykkää tuon ikäisen A6:n peräosasta tippaakaan muutenkaan. Nokasta ihan ok, mutta eipä siinä mitään speciaalia olekkaan. Väri voisi olla jotain muuta kuin punainen, vähän spesiaalimpi, mutta ei mitää pastellia kuitenkaan.
Kylkilistat olisi voinu ottaa kokonaan pois.
Ja matala voi olla hieno, jos kori ja vanteet sopii siihen. Kohta varmaan aletaan auto kaivaan puoliksi maahan, sit se on jo tosi matala.
Kyllä edelleenkin sitä mieltä että audin tuunauksessa pitää olla todella tarkkana ettei mene mauttomaksi. Itse olen enemmän No Go - No Show -meiningin kannattaja ja siihen ryhmään audeilla pääsee vaan (är)ässäryhmällä. Niihin todella pieni tuunaus voi vielä tehdä loppusilauksen.
"Muovinissaneiden" tuunaus on vaan alentanut oikeasti osaavien kavereiden respectiä yleisen mielipiteen parissa. Onneksi edes lintulaudat ovat pysyneet poissa audeista... ;)
Onneksi edes lintulaudat ovat pysyneet poissa audeista
Ikävä kyllä näin ei ole.. Tuurin tapahtuman kuvia katsellessa tuli melkeen itku silmään kun näki ainakin kolmessa Audissa tuon lintulaudan rikkomassa luonnon rauhaa. tässä yksi tirppa, titityy
Turha tuota on liian matalaksi haukkua, kuinka moni säätää sitä alustansa korkeutta kaukosäätimen napista? Ajoasento tuossa onkin sitten ihan erikseen ja silloin tuota kulkupeliä ei voi matalaksi haukkua :)
LED -vilkut on muistaakseni Villen ihan itse tekemät joten ei taida löytyä mistään valmiina.
Nokasta ihan ok, mutta eipä siinä mitään speciaalia olekkaan.
Keulassakin on aika paljon erikoista kun oikein tarkkaan katsoo.
Väri voisi olla jotain muuta kuin punainen, vähän spesiaalimpi,
en pidä erityisesti punaisesta mutta tuossa se on mielestäni erikoinen vai kuinka monta punaista A6:sta muistatte nähneenne? Vielä kun tämä kyseinen yksilö kiiltää hullun lailla.
Ne sivulistat ois minunkin mielestäni saanut heittää roskiin mutta muuten tuo on kyllä aivan järjettömän tyylikäs kokonaisuus.
"Turha tuota on liian matalaksi haukkua, kuinka moni säätää sitä alustansa korkeutta kaukosäätimen napista? Ajoasento tuossa onkin sitten ihan erikseen ja silloin tuota kulkupeliä ei voi matalaksi haukkua :)"
Aika moni kyllä säätää ja eiköhän kaikki sen tuosta kuvasta nää ettei se ole tuonne tuolla korkeudella ajanut...
Kysymys on lähinnä siitä että auto ei näytä hyvältä noin alhaalla, että miksi se pitää laskea niin alas kuin pohja tulee vastaan vs. ajokorkeutta alhaisempi näyttävä korkeus...
Ja tästä autosta tämä keskustelu vain lähti olen yleensäkin messuilla sanonut pojille, että hieno auto mutta liian matala, lintulauta pois etc... Amis-tuning ja "tuning" ovat kaksi täysin eri asiaa...
Tuo auto ei siis todellakaan ole amis-tuuningia, mutta ensi kerralla kun joku asentaa säädettävän alustan niin otetaan ne valokuvat vähän ylempänä... :)
Mielipideasioitahan nämä tuning-hommat on. Jotkut tykkää ja toiset ei.
Auto voi olla viimesen päälle tehty ja tunteja uhrattu satoja, tuhansia ja silti löytyy meitä jotka kattoo niin kriittisellä silmällä, ettei sitä voi mikään tyydyttää :)
Mutta varmasti jos vastaan tulee niin kääntää meikäkin pään. Täällä Jalasjärvellä taitaa klopit harrastaa myös tunausta jonkun verran. Joku porukkakin on, eräskin siipi-a4 tulee vastaan usein. Itse en oikein ymmärrä pelkkää pintatunausta, kyllä kulkukin pitää sitten vastata ulkonäköä.
Mutta jos tuota A6:sta miettii niin onko nuo vanteet todella tollaset, että näyttää ettei rengas kunnolla ylety reunoille asti?
Tätä muuten kahuttiin ja hienosteltiin kansainvälisellä VIPstylecars.comin foorumilla. Pitihän sitä sitten vähän kehuskella että kys. auto on Suomesta. =)
It´s lowride or noride.
Syntisen hieno vempain.
ottaen huomioon rakennusmaan, on asenne erittäin kohdallaan.
Samanlainen fiilis tuli sunnuntaina PickNickissä.
Suomalainen autoharrastaja tuumaa, bensanhinnan ja verotusvittuiluiden kuristaessa, että: "minulle ei vittuilla".
Comment