Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Siisti RS2

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Siisti RS2

http://tinyurl.com/yrfp4x

Kukaan vielä käynyt katsomassa? Aika hienon näköinen laite. Liikkeellä muutenkin aika hyviä autoja kaupan.

edittiä: taitaa auto olla vielä saksassa :)

Mode:Linkkiä lyhennetty

eihän näistä koskaan tiedä miten raiskattuja on

Comment

Ei ole tosiaan liikkeellä kovin montaa autoa suomessa.

Itse kyselin kyseisen liikkeen kautta R32 golfia mutta tuli sitten tuo S3 audi ostettua. Hyvä liike ja palvelu tuntui pelaavan. Itsekin saat vaikuttaa vähän auton tuontiin ja valita useista vaihtoehdoista tarkkojen kuvien ja tarinoiden kanssa. Siellä saksan päässä sälli käy koeajamassa rassin ja kertoo tarkemmin sen kunnon.

Comment

Kertookos ne myös missä kyseiset autot on myynnissä?

Käy pyytää kuvat ja raportin ja lentää sitten itse ostaa sen suoraan?

Comment

Tuossahan tuo...

mobile.de

Comment

Sitä en tiedä että kertooko myyntipaikasta kun en tullut sitä kysyneeksi.

Comment

Kyllähän tuo Teemun linkittämä mobilen ilmoitus kaiken kertoo.

Comment

Meneekö tuo Alcantara (kuskin penkissä) noin huonon näköiseksi jo noilla kilometreillä? Sehän on paljon huonompaa kangasta kuin se quattro, quattro, quattro -tekstillä oleva :)

..vai heittääkö silmät. Tuossa mobilen kuvassa näyttää älyttömän nukkaiselta.

Comment

Kyllä se voi mennä jollei sitä hoida. Tiedä sitten auttaako hoitokaan.
                  Itse katselin joku aika sitten alle satkun C5 koppaisen S6+:n kuskin penkkiä ja se oli aikamoisella nukalla.
                  Kait se riippuu vähän siitäkin miten usein autoon mennään/poistutaan ja miten siinä hieroo pakaroitaan ;)

Comment

Kyllä se nukkaantuu tosi helposti. Mullakin 130tkm ajettu peli ja oli nukkaantunu jo melkolailla! Muutama pyyhkäsy mattoveitsen terällä ja tuli kun uus;)

Comment

Working...
                    X