Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Sveitsin mallin S4!?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Sveitsin mallin S4!?

    Mitä mitä taas kysyy epätietoinen, 2.3 litre ja 269hv?
    http://www.nettiauto.com/1019799
    Ei, en ole taas vaihtamassa autoa. Saahan sitä katsella?

  • #2
    Joopajoo. Perinteinen AAN ja MTM:n (?) lastu. On taas omistajalle kerrottu essonpaarissa totuuksia.

    Comment


    • #3
      Tai jos ne poraa sveitsissä isommiksi niitä ;)

      Comment


      • #4
        Tuo 2.2/2.3 tuntuu olevan vähän lähteestä kiinni. Tarvikekatalogeista toinen sanoo 2.2, toinen 2.3. Lieneekö tuolla sitten juurikaan väliä.

        Eipä taida turbokoneen poraus 2.3-litraiseksi kannattaa, kun ne sylinterien väliset seinämät muutenkin on aika ohuet... :)

        Comment


        • #5
          Juu, kaikkihan ne tässä genressä on 2.226cc koneita, eli "2.2". Eikai tuo poraaminen kovin paha ongelma ole, onhan esim 7A ja NG isommalla porauksella jo vakiona. ..Tosin toki vapareita molemmat.

          Comment


          • #6
            Sylinteriputken paksuus kun ohentuu tarpeeksi, niin rupeaa tehot tippumaan. Alkaa tapahtumaan tynnyriefekti, elikkäs sylinteripaineen johdosta sylinteri joustaa niin paljon että tapahtuu roimaa ohipuhallusta männän ja sylinterin välistä. Minien turbokoneita ei tämän takia koskaan porata yli .020 ylikokoon, mieluiten vakiokoko. Audien vitoslohkojen paksuudesta ei tosin ole tietoa.

            Comment


            • #7
              Hintakin on enemmän kuin kohdallaan... :)

              Onkohan joku käynyt katsomassa tuota/omistanut tuon ennen tuota liikettä? Kuvissa näyttää kyllä olevan aika hyvässä kunnossa.

              Comment


              • #8
                AKE:n tiedoissa 2310 cc ja tehoksi on ilmoitettu 169 kW. Tyyppimerkintä: Audi 5D Avant 100 quattro-2.3E-C4D-4x4/269.
                Hinnassa lienee jokunen tonni tinkivaraa.

                Comment


                • #9
                  Jotain hämärää...

                  Comment


                  • #10
                    Voisi olla AAR-koneella ollut 2,3E quattro (2309 cm3), johon on tehty tekniikanvaihto. Kuitenkin leveät lokarit ja S4:n mittaristo... hmm.

                    Comment


                    • #11
                      Rekisteriotteen 269 (olisko tuo akeliväli tai jotain, mullakin on) raapaistu hevosvoimiksi? Sattumalta sama kuin MTM:n lastulla.

                      Comment


                      • #12
                        Maahantuontikatsastuksessä ryssitty koneen iskutilavuus papereihin väärin. Käytetty lähteenä jotain varaosakataloogia.

                        Comment


                        • #13
                          Maahantuontikatsastuksessä ryssitty koneen iskutilavuus papereihin väärin. Käytetty lähteenä jotain varaosakataloogia
                          Näin on, eikä ole aivan ensimmäinen tapaus.

                          Comment


                          • #14
                            MTM on 264 markkinaheppaa.

                            Comment

                            Working...
                            X