Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Tehokas takaveto veekasilla

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Tehokas takaveto veekasilla

    Tällainen voisi herättää huomiota kylänraitilla. :)

  • #2
    No tommonen pitäis saada niin sais täälä härmän raiteilla jyrätä nuo saatanan raktorisällit helvettiin :)
    Paras pätkä aikoihin...

    Comment


    • #3
      siinähän se on ratkasu, kun pitäskin Sonniin moottori löytää :)

      Comment


      • #4
        Toi saattaa olla niitä harvoja laitteita, jotka on huonompia ajaa kuin -84 corolla;-)

        Comment


        • #5
          Vielä videotakin hauskempi oli Antin kommentti, vielä kun mietin videota kattoessa ajo-ominaisuuksia =D

          Comment


          • #6
            Ei hyvvee päivee! Eihän tuolla voi ajaa kuin suoraan. Tai sitten ohjaukselle on täytynyt tehdä jotain. Tuollaisella yhden jos toisenkin kerran ajaneena, voin sanoa, että ei ole niitä parhaita työkoneita ajaa. ;)

            Ja eihän tuo edes keulinut!

            Comment


            • #7
              Tais olla keulimarauta siinä jos en ihan väärin kattonu. Meinaan duunissa pari kesää sitten kivimiesten traktori keuli kun tonni kiveä laitettiin takarenkaiden taakse ja oli vielä akselivälin pidennys. Tehoa siinä ei ollut, mutta oli se kivaa kyllä :)

              Comment


                #8
                Aika hurjan näköstä. Tuollaisen ajaminen jo ihan vakionakin huippunopeutta on jo oma taiteen lajinsa. Ja kun ne "jarrutkin" on mitä on...

                Comment


                  #9
                  Itsekin hieman noita ajo-omaisuuksia pohdin, ferkuilla kun on tullut jonkin verran päästeltyä.. Ainakin jalkakaasu näkyi kyseisessä vehkeessä olevan.

                  Comment


                  • #10
                    Se käsikaasu on kyllä suoraan h**vetistä...

                    Comment


                    • #11
                      Höpö höpö, tottumattoman panettelua. Käsikaasu on äärimmäisen kätevä kun töitä tehdään. Kotitilalla on pari saman kokoluokan 35 verkkua, eikä sen ketterämpää raktoria helposti löydä.

                      Comment


                        #12
                        Tais olla keulimarauta siinä jos en ihan väärin kattonu.
                        Nostolaitteet siellä takana roikkuivat. Ei niistä keulimisessa ole mitään hyötyä kun ei ole kaksitoiminen vaan kelluvaa mallia. Ainakin siinä verkussa on joka kotipaikalla asustaa.

                        Ja jo vakiokoneellakin verkkulla pelottaa päästää täysillä, sen verran pitkät välitykset siinä on...

                        Comment


                        • #13
                          Ja ohjauksessa puoli ratillista klappia :)

                          Comment


                            #14
                            Siinä oli muuten suuren urheilujuhlan tuntua, kun kirmasi kloppina mummolasta 35 ferkulla (neloskoneella vielä) momman asioille kyläkaupalle. Oli vauhtia ja vaarallisia tilanteita. "Soon tuo murtoosen kloppi taas mommaansa kattomas, ei tällä raitilla kukaan muu tuolla siivolla raktorilla päästelekkää" Nyttemmin on kauppa lopettanut, momma muuttanut kirkolle ja ferkkukin jotenkin prillees.. Monesti ollaan isukin kanssa puhuttu että perskuta kun se pitäis sieltä hakea ja laittaa lyöntiin, olis kova peli kaikenlaises touhuamises, tai sitten vaan hienona kesäpäivänä kruisailla menemään, suu täynnä itikoita.. (siis ötököitä, ei lehmiä)

                            Comment


                            • #15
                              Aijai... Nelipyttynen kolm-viitonen on huono lähtemään käyntiin. Kolmepyttynen se olla pitää :D

                              Comment


                              • #16
                                MF35 on aito sportti ja jos on oikein X-malli niin pääsee viivalta irti suoraankin, siinä kun on tasauspyörästön lukko! Aivan käsittämättömän vahva peli tuo pikkufergu!
                                Joku sai aikanaan semmoisesta pienestä perkins-dieselistä puristettua noin 700 hv vesiruiskulla ja huimilla ahdoilla.
                                Toisaalta nekin lukemat kalpenevat noiden tractor pullin -miesten (ja naisten) nykykikottimista repimien lukemien rinnalla. Jo viime vuosituhannella ottivat noin 2500 hummaa 6.6 litraisesta Sisu-dieselistä neljällä ahtimella (kolmessa portaassa) ja nykyään ottavat saman verran yhdella ahtimella.
                                Voin kertoa että siinä on pikavaihde oikeissa hommissa kun pykälää muutetaan täysillä tehoilla!
                                Ja suhina on huikea.

                                Comment


                                • #17
                                  toinen on äksä ja toinen normaali :)

                                  Comment


                                    #18
                                    Ja minä kun kuvittelin että omassa kasissani ajettavuus on alle keskinkertaisen tason =)

                                    Comment

                                    Working...
                                    X