Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ahtoputkien koeponnistus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Ahtoputkien koeponnistus

    Tässä video miten se tehdään.
    http://videos.streetfire.net/search/...de5efb7bab.htm

  • #2
    No, ei tuosta oikein selvinnyt millaisella välineillä ja millä paineilla sitä koestetaan.
    BTW: epäilin ensin, että tämä on niitä "sattuu_juhaa_leukaan" -videoita, kun klemmari irtoaa kahden ja puolen barin paineella.

    Comment


      #3
      Juuri sen takia sinne ei pidä työntää yli puolta baria. :) Sillä paineella on tähän mennessä kaikki vuodot löytyneet. Varsinkin tuolla lailla MAF:n letkusta koeponnistettaessa joutuvat koville myös sellaiset letkut, joita ei ole suunniteltu ylipaineelle.

      Comment


      • #4
        Aivan. Jos esim. S2 kuulerin kyljessä lukee max pressure 2.5 baria, se ei tarkoita sitä, että muut palikat kestävät sen. BTDT, muovitulppa lähtee kuulerin putken päästä vauhdilla ja lentää etäs, kun klemmari prakaa noilla paineilla.

        Comment


        • #5
          Laitoin vain ton videon tänne kun kysytään aika paljon miten tehdään ja tossa huomaa kyllä missä
          vuottaa.

          Comment


            #6
            Juu hyvä pätkä. Ei kuitenkaan ole mielestäni huono asia muistuttaa, että painetta ei saa käyttää liikaa. Ettei vaan kukaan koita työntää sinne 3 baria "kun ei se nyt vuoda, koitetaas lisää" ja sit lentää huohotinletkut ja maffin letkut.

            Comment


            • #7
              Taisin Tomasilta ostaa juuri tuollaisen L-mallisen letkun muutama vuosi sitten kun oli omasta halki. On ilmeisesti aika vakio vuotokohta noissa 1.8T koneissa.

              Comment

              Working...
              X