Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
No, ei tuosta oikein selvinnyt millaisella välineillä ja millä paineilla sitä koestetaan.
BTW: epäilin ensin, että tämä on niitä "sattuu_juhaa_leukaan" -videoita, kun klemmari irtoaa kahden ja puolen barin paineella.
Juuri sen takia sinne ei pidä työntää yli puolta baria. :) Sillä paineella on tähän mennessä kaikki vuodot löytyneet. Varsinkin tuolla lailla MAF:n letkusta koeponnistettaessa joutuvat koville myös sellaiset letkut, joita ei ole suunniteltu ylipaineelle.
Aivan. Jos esim. S2 kuulerin kyljessä lukee max pressure 2.5 baria, se ei tarkoita sitä, että muut palikat kestävät sen. BTDT, muovitulppa lähtee kuulerin putken päästä vauhdilla ja lentää etäs, kun klemmari prakaa noilla paineilla.
Juu hyvä pätkä. Ei kuitenkaan ole mielestäni huono asia muistuttaa, että painetta ei saa käyttää liikaa. Ettei vaan kukaan koita työntää sinne 3 baria "kun ei se nyt vuoda, koitetaas lisää" ja sit lentää huohotinletkut ja maffin letkut.
Taisin Tomasilta ostaa juuri tuollaisen L-mallisen letkun muutama vuosi sitten kun oli omasta halki. On ilmeisesti aika vakio vuotokohta noissa 1.8T koneissa.
Comment