Katsotaan nyt, että mitä noille tulee hintaa. Jos hinta on kohdallaan, niin voin vaikka alkaa viemään asiaa ettepäi. eBaysta on tullu jonkin verran roinaa hommattua, joten eiköhän se onnistu. Joten jäädäänpä odottelemaan vastausta Akille...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
valaistu vaihdekepinnuppi
Collapse
X
-
Hello to Finland ;-)
The price for one knob is 39,-? add. 5,-? for the shipping to Finland.
But if you would buy 10 or more I can less you a discout of 10% for one
knob.
The costs for shipping would be 22,-? for 10 knobs.
I hope to hear from you soon.
Best regards to Finland
K. Parzonka
Ei paha?
Minähän voin toimia organisaattorina sitten kun kerran kyselin jo kaverilta.
Olen vielä yhteydessä ja kerron, että tarvitsemme hieman aikaa jotta määrä tarkentuu ja voin kysellä löytyykö kaikkia variaatiota.
Mites hommeli toteutetaan? Ehotuksia saa laittaa mutta minun ehdotukseni on:
Kerätään tilauksia sunnuntaihin (kertokaa jos tulee liian äkkiä) klo 23.59:ään saakka, jonka jälkeen on ensi keskiviikko vielä aikaa maksaa minulle ja laitan tilauksen sisään ensi viikon perjantaina.
Siinä mielessä tilauksen ei tarvitse olla sitova siis, näen ensi perjantain klo 17:00 jälkeen ketkä oikeasti tilasivat.
Tarvitsee vain lähettää meili minulle osoitteeseen aki@jossain.com ja lähetän sitten paluupostissa tilinumeron.
Maksan homman sitten PayPalilla, niin hoitunee turvallisesti ja nopeasti.
Edit: Tarkennus. Toki voi siis vielä sunnuntainkin jälkeen lähettää meiliä ja tilata, ei kait se siitä sotkeennu. Mutta jos pidettäis tiistai aikarajana, niin ehdin vielä tarkastaa kaikki halukkaat ja lähettää tilinumeroa. Ei sitten jää rahojen myöhästymisen takia keneltäkään halukkaalta saamatta.
Comment
-
Vielä päivitystä asiaan:
Yes right, 35,10 ? for one.
It would be very nice if you could pay direct to my bank account because
paypal pull much fees for international cash transfer.
I've all variants wich you can see on ebay and you can order also knobs with
your wishes.
!!!!!!!!!!!!I must have for each knob the the car details kind of mount,
jear of production and model.!!!!!!!!!!!!!!!!
I`ll wait for your order.
Best regrds
K. Parzonka
Sittenkin pidetään takarajana se sunnuntai, niin ehdin varmistella kaverilta vielä että onnistuuko ihan varmaan saada jokaiselle toivomansa nuppi.
Näettekö mitään riskiä tuossa suoraan pankkitilille maksamisessa? Itse olen toiminut niin mutta nyt on kyseessä useamman rahat...?
Jos käy niin, että kaveri ei pysty jotain nuppia toimittamaan, niin palautan luonnollisesti rahat mikäli tilaaja on sen jo ehtinyt maksamaan.
Edit: JA VIELÄ PÄIVITYS ;) Tehdään niin, että lähetän sitten kaikille maanantain vasta tilinumeron, niin tiedetään mikä jää jaettavien postikulujen summaksi ja lopulliseksi nupin hinnaksi.
Comment
-
Näettekö mitään riskiä tuossa suoraan pankkitilille maksamisessa? Itse olen toiminut niin mutta nyt on kyseessä useamman rahat...?
Comment
-
Tehdään niin vaan, että maksan sitten suoraan tilisiirtona sen.
Eihän minun käsittääkseni niitä rahoja sen helpommin PayPalin kautta maksettuna saa takaisin? Vai oliko ebaylla jokin turva tällaista varten?
Joka tapauksessa, kuten aiemmin mainitsin niin lähetän vasta maanantaina kaikille tilinumeron kun tiedetään tilattavien nuppien määrä ja siihen päälle jaettavien postikulujen määrä.
Varmistan myös kaverilta, että ovatko varmasti kaikki haluamamme nupit saatavilla.
Huom! Älkää huolestuko jollen kuittaa tilaustanne vastaanotetuksi. Vastailen sitten maanantaina kaikille tilinumeron ja summan kera. Jos minusta ei tiistaihin mennessä ole kuulunut, niin ottakaa yhteyttä siltä varalta ettei meili olekaan löytänyt perille tms.
Tilauksen laitan sitten heti liikkeelle kun kaikki sunnuntaihin puoleen yöhön mennessä olevat ovat ilmoittaneet tilauksensa ja näen heidän rahat tililläni.
Comment
-
Harmi, kun omaan kotteroon ei löydy sopivaa nuppia. Ei kehtaa mitään ässä tai quattronuppiakaan laittaa tommoseen perusvatkaimeen joka ei oo kumpaakaan.
Comment
-
I've all variants wich you can see on ebay and you can order also knobs with
your wishes.
Comment
-
Harmi, kun omaan kotteroon ei löydy sopivaa nuppia. Ei kehtaa mitään ässä tai quattronuppiakaan laittaa tommoseen perusvatkaimeen joka ei oo kumpaakaan.
Comment
-
Kyläähän pelkkä Audi-teksti olisi ihan jees, mutta esimerkkikuvissa sellasen sai vain 6-vaihteisen kaaviolla.
Comment
-
Katselin vielä vähän pankkini haluamia provikoita ulkomaanmaksusta.
Maksumääräys
Ei sisällä vastaanottajapankin kuluja 6,50 EUR
Sisältää vastaanottajapankin kulut 27,00 EUR
Pikamääräys
Ei sisällä vastaanottajapankin kuluja 25,00 EUR
Sisältää vastaanottajapankin kulut 45,00 EUR
Ja paketti saattaa matkata sen pari viikkoa.
Eli kolmisen viikkoa voi varautua odottelemaan siitä kun maksu on lähtenyt.
Enkä oikeasti tiedä pitäiskö maksaa noi vastaanottajan kulutkin? Itse olen aina tehnyt niin.
Mutta mielipiteitä saa taas esittää miten homma hoidetaan, kulut jaamme kuitenkin taas, niin ei siitä pekkaa päälle paljoa tule.
Esimerkki jos tilausmäärä on 10 nuppia:
nupit 351e
lähetyskulut 22e
arvotaan pankkikuluiksi 25e
Hintaa nupille tulee siis minun ovelle 39,80e.
Sitten toki pitää vielä mennä matkahuoltoon rahtipussittamaan noi, eli niille joille lähetän (käytännössä kai kaikille) MH:n kautta, tulee lisää hintaa 5,37e.
Eli hinta nupille 45,17e.
Toki hinta laskee sitä mukaa mitä enemmän tulee nuppeja. sitä en vain tiedä laskeeko lähetyskulutkin jolloin hyöty olisi vielä suurempi...
Comment
-
Se on aktia säästöpankki.
Normaalinopeuksinen maksumääräys ilman vastaanottajanpankin kuluja internetin kautta tehtynä oli vielä viime vuonna ilmainen. On näemmä vuoden alusta tullut tuollainen.
Voi siis olla, että muutkin pankit ovat tarkistaneet hintoja.
Voin vielä kysellä onko tavarantoimittajalle PayPal ehdoton no no.
Comment
-
Eikös sen pitänyt olla joku EU-direktiivi, että kaikki pankkimaksut EU:n alueella toimii kuten kotimaassa, eli maksutta. Ulkomaanmaksuissa pitää kuitenkin olla maksunsaajan IBAN / BIC ja SWIFT -koodit, muuten tulee kuluja maksajalle. Nuo koodit saa myyjältä.
Ainakin Nordea ja Paikallisosuuspankki toimii juurikin noin, joista siis allekirj. on kokemuksia...
Comment
-
Ulkomaanpalvelut
Ulkomaanmaksut jaetaan n.k. EU-maksuihin ja muihin maksuihin (Euroopan parlamentin ja neuvoston asetus ( EY) no 2560/2001). EU-maksusta asiakas maksaa vastaavan kotimaan tilisiirron hinnan, mikäli maksu pystytään käsittelemään pankissa kuten kotimaan maksu eli täysin automaattisesti (STP):
EU-maksun tunnusmerkit ovat seuraavat:
maksu suoritetaan euroissa
enintään 50.000 euroa
saajan tilinumero ilmoitettu IBAN -muodossa
saajan pankki ilmoitettu BIC/ S.W.I.F.T. -koodin muodossa
maksaja ja saaja maksavat oman pankkinsa kulut
Maksut , jotka eivät täytä EU -maksun kriteerejä välitetään saajalle tavallisina ulkomaanmaksuina. Näihin maksuihin sovelletaan ulkomaan maksuliikenteen normaalia hinnastoa. Tutustukaa myös Suomen Pankkiyhdistyksen saapuvien- ja lähtevien ulkomaanmaksujen yleisiin ehtoihin.
Saapuvien ulkomaanmaksujen yleiset ehdot (pdf-muoto, 95 KB)
Lähtevien ulkomaanmaksujen yleiset ehdot (pdf-muoto, 86 KB)
Ulkomaanpalvelut Internetin välityksellä
Maksumääräys
ei sisällä vastaanottajapankin kuluja 6,50 euroa
sisältää vastaanottajapankin kulut 31,50 euroa
Pikamääräys
ei sisällä vastaanottajapankin kuluja 25,00 euroa
sisältää vastaanottajapankin kulut 50,00 euroa
Kyllä se ilmaista on.
Ja jos ei ole, niin kärsin itse sen 6,50e mikäli tilisiirtoon päädytään.
Comment
-
Mielenkiinnolla seurannut tätä ja kun hinta taitaa jäädä kohtuulliseksi niin täytynee quattro-nuppi tilata. Mites selvittikö joku miten nuo sähköt vedetään? Ei mikään tupakkisytkäviritys taida kuitenkaan olla. Sit sais unohtaa. Ilmeisesti jostain nupista/valosta joka syttyy ajovalojen mukaan.
Comment
-
Riippuu miten sen haluaa palavan. Sen mukaan sitten virta. Esimerkiksi ilmastoinnin säätimien valosta, tupakansytyttimen valosta, hanskalokeron valosta, tuhkakupin valosta, mittarivaloista... Tällä saa sen palamaan aina, kun valot on päällä. Ledeillähän tuo lienee toteutettu, joten virtaa menee niin vähän että sen voi ottaa kyllä ihan mistä langasta vaan.
Comment
Comment