Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Miglian FXT UDT/SSL sopisi ehkä tummansiniseen Avantti A4:ään?
Joo, nuo nyt olisi lähinnä minun makua. Mutta ei nuokaan ehkä nyt niin hienot ole, kai. Vanteiden valinta taitaa olla maailman vaikein valinta auton värivalinnan jälkeen ;)
Renkulamaailma hankki ittelleen suomenloppuvaraston jos myyjä uskominen. Itse kävin kyselemässä joku aika sitten noita vanteita, niin eipä siellä mitään järkeviä vanteita ollut viisipulttisena, lähinnä jotain todella epäkäytännöllisiä jako&et yhdistelmiä.
Piti tänään laitella tiedustelua onko oikeella jaolla olevia vielä tarjolla. Itseenikin kiinnostaa nuo FXT UDT/SSL , saas nähä onko mitään enää tarjolla.
Miten mää meinasin laittaa heti alkuun, että ne on lyöny koko vanhan malliston tohon esille mutta jäljellä ei oikeasti ole kuin SUV:n vanteita...
Mulla ei budjetti kestä hetkeen ostaa, joten ei taida olla kuin pultteja ja soviterenkaita tarjolla kun soitan ja kysyn :(
Itse kävin juuri tuolta tuossa puolitoista viikkoa sitten ostamassa 15" Mille Miglian T12 -aluvanteet omaan kasikymppiini, juurikin tuohon sivuilla mainittuun hintaan.
Comment