Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

xenon muunnossetti H3 polttimolle

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • xenon muunnossetti H3 polttimolle

    http://www.katuauto.fi/product_info....roducts_id=123

    Tuo AMP on melko iso tekijä ajoneuvojen sähköliitinmarkkinoilla, joten äkkinäinen voisi kuvitella että tuo setti olisi jonkiverran laadukkaampi kuin kiinanvalmisteet. Hinta ei vaikuta pahalta jos laatu kohdallaan. Pitänee kokeilla jossain vaiheessa traktorin työvaloihin.

  • #2
    Samaa tavaraa kuin useimmat "kiinantuotteet".

    Ballasti on identtinen kaikkien kiinatuotteiden kanssa, ja taas melkein kaikki kiinatuotteet ovat identtisiä Hellan ballastin kanssa, teipit vain vaihtuvat.

    Xenonpolttimoita sitten taas valmistaa nuo muutamat isot firmat, philips, osram, GE, joten tuossa ja muissakin paketeissa polttimot tulee samoista firmoista.

    Faktoiksi en väittämään väitä, kerron vaan kokemuksia joita on kertynyt kun noita olen tutkinut.

    Jos autossa on linssiumpiot niin sitten sopii kokeilla jos noilla saisi hieman lisää valotehoa, jos taas heijastimalliset niin olet tuomittu sokaisemaan jokaisen vastaantulijan melko suurella todennäköisyydellä. Suuntauksesta ei ole mitään apua siihen hajavalon märään jota noista tulee.

    Comment


      #3
      Alkuperäinen kirjoittaja jjj84
      Jos autossa on linssiumpiot niin sitten sopii kokeilla jos noilla saisi hieman lisää valotehoa, jos taas heijastimalliset niin olet tuomittu sokaisemaan jokaisen vastaantulijan melko suurella todennäköisyydellä.
      Jos heijastinumpiot säätää oikein, ne todennäköisesti häikäisee vähemmän kuin uuden Skoda Octavian xenonit, ko. auton valoissa on uskomaton hajavalo. Tiedän erään, joka on 9 kk ajellut heijastinumpioilla ja xenoneilla ilman mitään ongelmia. Kyllähän halogenvalotkin häikäisee, jos ovat väärin suunnatut.

      Comment


        #4
        käykös nuo valoset Audi 80 -93

        Comment


          #5
          Kyllähän noi HID xenonit menee useimpien autojen umpioihin. H4 ja linssiumpioiden kohdalla tiedän olleen eniten ongelmia mahtumisen suhteen.

          Comment


          • #6
            Jos heijastinumpiot säätää oikein, ne todennäköisesti häikäisee vähemmän kuin uuden Skoda Octavian xenonit, ko. auton valoissa on uskomaton hajavalo.
            Riippuu tapauksesta, jos umpiossa on valmiina ne "huput" jotka tulevat polttimon eteen niin ei tule ongelmia niin paljoa. Itselläni ongelma tuli juuri siitä että näitä huppuja ei ole jolloin D2S lasipolttimo valaisee aivan suoraan eteenpäin. Omassa tapauksessani valot valaisivat 400m päässä olevat tiekyltit jotka olivat korkealla tien yläpuolella :) (ja omat valot olivat liian alas suunnatut kun nuo olivat paikoillaan). 4 päivää ajelin niillä eikä kukaan vilkuttanut, sitten kerran jäin itse katselemaan miltä auto näytti niin verkkokalvot meinasivat palaa... suomalainen ei helposti vilkuta valoja, se ei tarkoita etteivätkö ne häiritsisi.

            Ja ocun hajavalo on hyvin tiedossa, johtuu siitä heijastipinnasta linssin edellä jolla on todennäköisesti haettu lisää leveyttä valokuviolle, erittäin hyvät valot mutta tosiaan hajavalon kustannuksella.

            Ja toki on monia mielipiteitä tuosta mikä määrä hajavaloa on liikaa, jos verrataan mitä tahansa halogeeniheijastinumpiota niin niissä kaikissa on liian paljon hajavaloa xenoneille. Valoistahan tule aina tietty määrä hajavaloa jolla valaistaan esim. liikennemerkit. Voit itse kuvitella jos umpioon laitetaan polttimo jossa on 2,5 kertainen määrä valotehoa... hajavalo kasvaa saman verran, ja vielä hieman lisääkin koska d2s polttimo on aina pidempi kuin alkuperäinen vaikka polttopiste onkin samassa kohtaa.

            Ongelmathan vähenisivät huomattavaksi jos HID settejä saisi D2R polttimoilla jotka on suunniteltu heijastinumpioihin.

            Comment

            Working...
            X