Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Essonbaari ja ikkunapöytä
Collapse
X
-
Heh, tulipa tästä mieleen yksi yläasteen käsityö :) Tuli nimittäin rakenneltua pajatsoautomaatti-iskuri :)) Tein siihen jouset ym itse, ja säädönkin. Ei vaan oikein silloin ollut tarpeeksi pelimerkkejä että olisi saanut säätöihin, eikä pokkakaan riittänyt säätää sitä marketin oven vieressä ;)
Tulipahan tehtyä. Samana vuonna tein mopoon turbonkin, mutta kuten arvata saattaa, se ei ihan toiminut :D Uskon puutetta ei ainakaan ollut näin jälkikäteen mietittynä ;)
Comment
-
Joo, yläasteella oli kovasti intoa, mutta ei pahemmin tietoa :) Sain minä kyllä ainoana aloittaneista tehtyä höyrykoneen, se oli aika siisti vehje! :) Harmi vaan kun tuli vähän innostuttua sen kanssa niin kuumensin sitä liikaa ja tinaukset suli (olisi pitänyt sekin kohta juottaa, mutten nyt muista miksi se oli tinattu). Sitten se jäi levälleen johonkin ja hukkui. :(
On se ihan hauska huomata jälkikäteen että miten sitä on ollut jo aiemmin kiinnostunut tekniikasta ja rakentelusta.
Comment
-
väänsin skidinä kotkan keskussairaalassa lankakolikolla, itse väkertänyt, sillä tuloksella että mitään ei saatu muuta kun yöaikaan ulkopuolisten huomio. Nyt en muista jouduttiinko tilille vai poistuttiinko takavasemmalle. :)))))
Comment
-
Ala-asteen aikoihin saatiin Ahvenanmaalaisen hotellin pajatsosta rahaa antamalla mojovia potkuja siihen rahakaukalon kohdille. Aina sieltä muutama kolikko kilahti alas. Onpas sitä tullu oltua hurja joskus.
Comment
Comment