Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
TT RS
Collapse
X
-
-
Sport-nappi:
http://www.youtube.com/watch?v=A2qkEqXj4Dc
3:38 Abgeregelt..
Säädöt HD:lle
TT RS
http://www.youtube.com/watch?v=whVEb...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=0rzEh...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=HAKu_...eature=relatedViimeksi muokannut Tommy200rs; 27.9.2010, 19:37.
Comment
-
Sport-nappi päälle ja ulkoiluttamaan Audia:
http://www.youtube.com/watch?v=A2qkEqXj4Dc
Comment
-
Näytti yhdessä pätkässä paikaltaan lähtevän ja mailin kohdalla mittarissa ~255km/h.
Hyvin jos vakio.
Menee perus K04 S4 B5:sen kanssa suht samoja.
http://www.youtube.com/watch?v=DEkBt...eature=related
Comment
-
tämä ei ole kovin "regelt"
http://www.youtube.com/watch?v=KCopT...eature=related
Kovaa näyttävät Saksassa ajavan oli pimeää, valoisaa tai enemmänkin liikennettä...
Comment
-
Tuli sitten tämäkin testattua tänään Oulun Audi Centerissä. Oli manuaaliaskilla vielä. Ei kovin isoja viboja kyllä antanut. Näkyvyys mk1 TaoTaoon on kyllä huomattavasti parempi :D Autosta jäi kyllä muuten laiskahko kuva. Toki ajoin ennen tätä RS5sen niin voi jonkin verran vaikuttaa tuohon tehottomuuden tunteeseen.
Kuvat biilistä liitteenä.
Comment
-
Niin, eihän tuo ihan über räyhä ole vakiona, mutta jos vertaat vaikka S3 tai S4 niin kyllä se aika nopea on, tarkka ohjaukseltaan ja kaipaa ehdottomasti S-Tronicia. Auto itsessään varsin mikroautomaisen liukuva.
Te jotka olette ajaneet sekä TT RS:ää (kolealla kelillä) ja mikroautoa tiedätte mistä puhun.
RS5 on kyllä huono vertailupohja, se on Aivan Eri Auto. ;)
Comment
-
Se siinä olikin juuri vikana, että rs leiman takia siinä pitäisi sitä räyhäkkyyttä olla muutenkin kuin läpän aukeaminen putkessa. Mikä siinä on että kaikissa pitää olla sellaista tunteetonta kuminauhavetoista kiihtymistä. Kyllähän se siis kiihtyi, ärjyi ja meni ihan pöljänä, penkit ja ohjaus oli mahtavat jne. Odotin vaan jotenkin räyhempää käytöstä jo vakionakin. Ja tosiaan s-tronic olisi ollut kova juttu.
Comment
-
Nii en siis verrannut RS5sta tähän. Tarkoitin lähinnä, että huonosti sattui kun kerkesin RS5sta ajaa juuri ennen tuota niin mikään muu koeajoauto ei enää tunnu miltään sen jälkeen.
Niinkuin Lauri kertoi niin tuolta autolta odotti paljon enemmän. Ajoin myös uuden S3sen eilen S-tronicilla ja se tuntui saman tehoiselle kuin tämä. Ainoa ero tässä S3seen oli tuo Sport-nappi mikä avasi myös putkien läpät ja sitten kabiini pörisi.
Yksi kova miinus tähän autoon on rengasmelu joka aivan jäätävä. Ihan ku ois jollain Seatilla tai Skodalla ajanut. Voi olla että johtui huonoista nakeista, mutta melu oli aivan posketon tuon hintaiseen autoon. Tuon rengasmelun + sporttiasennon humina yhdistettynä vetää aika kovat mölinät sisälle :D
Comment
-
Yksi kova miinus tähän autoon on rengasmelu joka aivan jäätävä. Ihan ku ois jollain Seatilla tai Skodalla ajanut. Voi olla että johtui huonoista nakeista, mutta melu oli aivan posketon tuon hintaiseen autoon. Tuon rengasmelun + sporttiasennon humina yhdistettynä vetää aika kovat mölinät sisälle :D
Comment
-
Toki olen ajanut mk1stäkin. Siksi uskalsin verrata. Mutta tämä nyt on ihan eri vuosiluvulta jo kun 10 vuotta vanha TT. Rengasmelu on vain liian kova noin uuteen autoon minun mielestä. Monessa muussa uudessa Audissa on hyvin saatu tuo rengasmelu hoidettua pois. Otin sen riskin että joku TTn omistaja siitä kumminkin avautuu kun lempiautoa kritisoidaan, mutta tuo tosiaan oli mun oma henk. koht. mielipide ja tuli koeajolla itselleni vastaan tuossa kyseisessä autossa.
Comment
-
Comment
-
TT:n uusi turbo
Technical specifications:
Custom ?Extended Tip? compressor wheel
State-of-the-art compressor wheel geometry
[COLOR=Red]Compressor wheel inlet (wheel): 54.6 mm
Compressor wheel outlet (wheel): 70.5 mm[/COLOR]
5-axis CNC modified compressor housing and inner surface for optimum flow in intake and exhaust areas
XX° grinded runner (wheel) to help increase the flow capacity and reduce exhaust back pressure
Optimized clearances
Modified actuator
Reinforced axial bearing
Balancing of single parts and the basic unit
Capable of producing 500+ RS-hp (depending on engine condition)
Comment
-
Eikös toi ollut VLN SP4T-luokkaan, eli ei mikään GT3-luokan laite, vaan melkein vakio. Nelikko lienee sallittu. Siellähän taitaa ajella joku S4 B5:lläkin, niin muistelen ainakin 2009 keväältä, kun katseltiin kisaa.
Comment
-
Top Gearin asiantuntevat toimittajat puhuu juuri tuosta SP4T luokasta. Tosin samassa jutussa väitetään melko vahvasti myös että tämä olisi DTM luokan laite :) DTM:n kanssahan tuolla ei ole mitään tekemistä.
http://www.topgear.com/uk/car-news/a...s-dtm-unveiled
Comment
-
-
-
Ei tua kilpuri ihan floppi ole, ja tässä tulee varmistus tosta luokastakin, että eiköhän tuo ihan 4wd ole :) :
http://www.quattroholic.com/2010/10/...ace-debut.html
Comment
-
Nyt on kahta eri tietoa tästä moottorista.
Toisen mukaan lohko on sama kuin vapari rabbitissa, toisen mukaan kokonaan eri.
Kuka tonkii perhealbumia ja koettaa todistaa jommankumman vääräksi?
Comment
Comment