Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Koenigsegg CCX romuksi

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Koenigsegg CCX romuksi

    Jotkuu ei vaan osaa. Onneksi kukaan ei kuollut ja rahaa tuntuu olevan, eikun uutta tilaukseen.

    http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ul...asp?id=1254522

    http://www.autoblog.com/2006/10/21/f...gsegg-crashed/

    http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...913886,00.html

    #2
    Eikös toi lähtenyt jo [TopGearin] Stigiltäkin lapasesta, miksei sitten normaalilta tallaajalta. Noloa. Onneksi ei ollut ainut auto, ettei bussilla joudu kulkemaan.

    Comment


    • #3
      Lähtihän se, mutta sen jälkeen siihen laitettiin takaspoikka ja kesti lapasessa:) Tosin radalla ehkä ajetaan vähän lähempänä äärirajoja kuin mitä pitäisi ajaa motarilla...

      Comment


        #4
        Kolmen vuoden verotettavat tulot meni. Varmaankin vakuutusyhtiöltä, jota käy sääliksi.

        Comment


          #5
          Hupaisaa oli lukea Aftonbladetin sivuja, kun edellisenä päivän juuri oli juttu siitä, että Ruotsiin oli myyty ensimmäinen Koenigsegg. Myyjät ilmoittivat ylpeinä tuntemattomana pysyttelevän tahon juuri ostaneen heiltä ensimmäisen Koenigseggin Ruotsissa. Seuraavana päivänä ostaja sitten paljastui :)

          Comment


            #6
            Näyttihän tossakin olevan ihan jonkinlainen siipi, ei se vaan sitten pysy hanskassa, ihmekkös tuo =)

            Comment


            • #7
              EVO:n vallan taitava testikuskikin oli tuon kanssa ongelmissa. Valitteli, että Stigin onnettomuus oli siirtänyt hänen aikatauluaan. Mainitsi myös kunnioittavansa autoa, kun tietää että ammattilaiseltakin karannut. Meinasi lähteä silti häneltäkin. Auton ongelma lienee se, että kun perä irtoaa ja kuski korjaa, niin vastaheitto pienestäkin liikkeestä on vallan kova, jota on todella vaikea saada kiinni.

              Tämä on siis käsitys mikä minulle on autosta syntynyt.

              Comment


              • #8
                Auton ongelma lienee se, että kun perä irtoaa ja kuski korjaa, niin vastaheitto pienestäkin liikkeestä on vallan kova, jota on todella vaikea saada kiinni.
                Minäpä luulen, että auton ongelma on ihan vaan ruotsalainen insinööritaito...

                http://www.youtube.com/watch?v=U0LBj_8xs_w
                http://www.youtube.com/watch?v=lb2V7DgQ9zs

                Comment


                • #9
                  Tuohan oli loistavaa päättelyä :)

                  Comment


                    #10
                    Nehän mainosti tuota cxx:ää jossain suomen kielisessä tuotanto tekniikka lehdessä muutama vuosi sitten (ekan proton aikoihin) urheiluautoksi joka ei tarvitse ratakuskin taitoja ajaa kovaa....

                    Taisi mennä vähän metsään, se oli silloin vielä sillä f1 moottorilla... Olisko ollut 2003.

                    Comment


                    • #11
                      Eikös tuolla lehdellä ole väärää tietoa. Tietääkseni uusi Bugatti on nopein urheilu auto ;)

                      Comment


                      • #12
                        ...verotettavat tulot meni. Varmaankin vakuutusyhtiöltä, jota käy sääliksi.
                        Mutta eihän vakuutusyhtiöitä tarvitse sääliä. Vakuutuksenottajat maksavat kaikki vahingot, tuo on ainakin Suomessa lainsäädännöllä varmistettu.

                        Kyllä tuollaisen auton kauppaan pitäisi kuulua jonkinlainen ajokoulutus, moni luulee osaavansa.

                        Comment


                          #13
                          Sehän oli vanha Metallitekniikan-lehti, Bugatti tullut sen jälkeen!?

                          Comment

                          Working...
                          X