Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Autonvalmistajat nokittaa toisiaan

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Autonvalmistajat nokittaa toisiaan

    http://www.b0g.org/wsnm/articles/industrial+log-rolling

    #2
    Viimeinen mainos oli ehdottomasti paras...
    Ei taida ko. virma mainostaa missään TM:n tapaisissa lehdissä...

    Comment


      #3
      Mun mielestä aika lapsellista markkinointia bemarilta, tokihan tuohon on vastattava.
      Suomessahan mersu ja volvo ovat nokitelleet toisiaan, siinä on välillä ollut surkuhupaisiakin piirteitä. :)

      Comment


      • #4
        oli metrossa tai satasessa toissapäivänä alfan mainos "miksi tyytyä quattroon kun saatavilla on Q4"

        Comment


          #5
          Vähän vaikeaa uskoa että noi olisivat aitoja mainoksia. Ainakaan viimeinen ei voi olla.

          Comment


          • #6
            Mä tykkään ja, että viimeinen oli paras yksinkertainen kannanotto vanhemmalta herrasmiheltä nahkasohvalla...

            Comment


              #7
              Car ja Evo lehdistä noita ainakin voi bongata.

              Comment


              • #8
                http://www.rrab.com/bturbrs.htm#top

                Comment


                • #9
                  Tämä on mielestäni todella tyylikäs Audi-mainos. Ei tässä minun mielestä dissata muita automerkkejä, vaan annetaan täysin siemauksin arvostusta ko. merkin parhaimpia puolia kohtaan. Olen samaa mieltä noista valinnoista.

                  http://www.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM

                  Comment


                  • #10
                    BMW:llä on aika mielenkiintoinen näkemys Audin rinkelien merkityksestä? :)

                    http://www.youtube.com/watch?v=IChJ5QZ7pfk

                    Comment


                    • #11
                      Hauskasti tehty mainos bemarilta, joskin suurimmalle osalle mainos toimii Audi-mainoksena logon jäädessä tajuntaan. Vaikka en kuluttaja markkinoinnissa ole ollutkaan niin itse olen välttänyt viimeiseen asti mainitsemasta kilpailijan tuotemerkkiä missään asiakasraportissa, vaikka vertailua onkin tehty.

                      Jenkkien mainonnassa tuntui olevan aika yleistä se että kilpailevaa tuotetta jollain tavalla mollattiin. Yleisimpiä olivat särkylääkemainokset jossa kilpailijan pillereitä oli puoli kourallista vastaamaan oman ihmelääkkeen tehoa. Suomessahan manonnassa noudatetaan aika hyviä tapoja.

                      Comment


                      • #12
                        Americanoilla on se loanheitto politiikassakin on hieman eri tasolla kuin täällä vanhalla mantereella.

                        Comment


                        • #13


                          "Myös mersu voi tuoda ajoiloa." Ilkeää mutta niin hauskaa. :D

                          Comment

                          Working...
                          X