Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi "design" tavaraa

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi "design" tavaraa

Koska jälleenmyyjien audi tuotteet (paidat sateenvarjot pienoimallit yms) tulee yhteistilauksena maahantuojan kautta niin onko täällä porukka tilannut luottokortilla Saksasta mitään tavaraa?

Itse kokeilin tilata S-line ja Audi Sport -kahvimukit vaikkapa töihin taukomukiksi, on vaan tuo saksankieli heikoissa kantimissa joten saapa nähdä tuleeko Dinerssilla saksasta nuo mukit ikinä perille.

Onko kenelläkään kokemusta?

Saksan eBaysta on tullut jotain hankittua, muutakin kuin Audi-tavaraa. Alumiininen S4 juomapullo mm. Ei ongelmia luottokortin tai pankkimaksun kanssa, eikä käteisenkään lähettämisen kohdalla.

Comment

Kaipa tuonne nahkahousujen valtakuntaan on muutama tonni mennyt kaikenlaisen turhuuden osteluun. Ongelmiakin on ollut muutaman toimituksen kanssa, mutta edullista tavaraa etsiessä on otettava se riski, että jotain voi sattua.

Luottokorttihan on se ns. turvallisin tapa ostaa tavaraa, koska jos laskutuksessa on jotain epäselvää, voi aina reklamoida Luottokunnalle, joka alkaa selvittää asiaa.

Saksaan maksetaan pääasiassa etukäteismaksulla (Vorkasse). Jos kaikki ei suju kuten pitäisi, voi olla vaikea saada rahat takaisin.

Kovasti on yleistynyt Saksassa myös PayPal.

Comment

tietääkö kukaan hyviä linkkejä, mistä noita kahvimukeja tai avaimenperiä yms voisi tilalta?

Comment

Itse oon löytänyt ihan siistin Audin mukin Vehoniemen automuseon "shopista", siisti ratin muotoinen avaimenperä on taas kotoisin jonkun tummaihoisen kaverin krääsäkaupasta Lanzarotelta. Jotain olen myös merkkiliikkeestä ostellut.

Comment

Onko tuolta Saksan Audin Shopista mahdollisuus tilata Suomeen? Kokemuksia?
            http://www.audi.de/audi/de/de2/audi_shop.html

Comment

Onko tuolta Saksan Audin Shopista mahdollisuus tilata Suomeen? Kokemuksia?
              http://www.audi.de/audi/de/de2/audi_shop.html
              Voij luoja notta on hintavaa!!! Audin kelloja kattelin, halvin 690? ja kallein 3699? ?!?! No voi morjens
              Tohon hintaan saa varmaan Tag hauer - kellonkin tai kolme..

Hintavaa - elämä on!

Comment

Kahvimukit nyt eivät niin kalliita olleet... Itse ostin tosin omani Ingolstadtista ohi ajaessani Audi Shopista.

Comment

Pari vuotta sitten tilasin audi.destä ja ystävällinen vastaus tuli viikon päästä: ainoastaan maahantuojan kautta. Siirsin asian maahantuojalle ja tilaamistani n. 10:stä itemistä ei löytynyt mitään. Suomen listalla oli just sateenvarjo, t-paita ja kynä... Eli ei onnistunut, ainakaan ennen.

Comment

Working...
                  X