Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kiinnostavat talvirenkaat

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Kiinnostavat talvirenkaat

Selailin netistä talvirenkaita autoon ja tältä sivulta löytyi mielenkiintoinen tuote :-)

http://www.vannetukku.fi/index.php?cPath=125

Hankook Icebear, ihan "nasta" ainakin kuvan perusteella. Ei uskoisi että kyseessä on talvikumi. Itselleni tuli kuvasta kyllä kesäkumit enemmän mieleen.

En rupea purnaamaan hinnasta, ja laitetaan koko kierros. "Asennan" itse.

Comment

Ottaisin myös kierroksen. Tai vaikka kaksi...

Saataiskos tästä jotain kimppatilausta pystyyn? Voin kyllä varastoida tuotteet itselläni,
      eikä ole niin väliä jos joku ei omiaan pois hae...

Comment

Sen verran epäilen, että käyttäisin sisärengasta varmuuden vuoksi...

Comment

Erinomainen sohjonpoistokyky. Alhainen melutaso.
          Ei huonoja ominaisuuksia ollenkaan.

Comment

Aika edullinen, ettei vaan olisi pinnoitettu?

Comment

Eiköhän Hankookin kotimaassa nuo tuotteet ole muutenkin edullisempia... ;)

Olen kuullut hyviä tarinoita kavereilta jotka ovat käyneet kokeilemassa tuotetta, sisäkumin käyttö kuulemma edistää käyttöikää sekä tuotteella että käyttäjällä.

Voi olla kylläkin jo käytettyä uusiotavaraa!

Comment

Tai sitten ostaa vaan monta purkkia tätä
                ja jatkaa vaan kesänakeilla ja pitoa löytyy. :)

Comment

Entä jos yhdistää tämän aiemmin mainitun Hankookin tuotteen sekä Bilteman mönjän? Saavutetaanko siinä sitten maksimipito ja jos saavutetaan, onko tämä enää edes toivottu ominaisuus? Kuitenkin aletaan vaatia jo aikamoista tehoa ja ennenkaikkea rajua vääntöä jos haluaa aikaan pidonmenetyksen ja tässä taas on olemassa riski että alkaa osia hajoamaan...

Comment

Reps*
                    Joo kyllä tommosia vois ainakin 2 settiä tilata, nyppii ne talvikarvat vaan kesäks pois.. :D

Comment

Noista ei kyllä perheelliset niin vain mittailekkaan urasyvyyksiä ainakaan ilman sanomisia!

Comment

Talvirenkaista puheenollen, onko kenelläkään kokemusta esim. Venäjältä ostetuista talvirenkaista? Minä kun olen elänyt siinä uskossa että esim. Pohjoissuomessa porukka hakisi Murmanskista "ihan oikeita" Nokian renkaita pilkkahintaan, ja niissä on sellaiset nastat jotka eivät ole Suomen tieliikenteessä sallittuja. Mutta niillä rallirenkailla pysyykin sitten jo aurausviittojen väissä vajaavetoisellakin. Tästä tietysti päästään moraalikeskusteluun, mutta itse suhtaudun talviautoilun täällä pohjoisessa niin että auton täytyy olla äärimmäisen turvallinen ja käytännöllinen lain kirjaimista välittämättä. Löytyy siis rallivalot 130W hehkuilla ja sormen paksuisilla kaapeleilla jne. Mutta parempi sakko kourassa kuin hirvi keulassa...ja minähän sen sakon maksan, hautajaisista koituu kuluja muille.

Comment

Kävin äsken paikallisessa rengaskaupassa ja sieltä meinasin ostaa S:ään Hankookit. Hinta oli hämmästyttävän edullinen reilut 500 egeä 225/45/17 kumeista. Kun jonotuksen jälkeen menin vaihtamaan kumeja päädyinkin vähän tyyriimpiin Gislavedin nastoihin.

Yritin juuri searchilla löytää tarinaa Hankookisesta ja hämmästys oli suuri kun ensimmäisenä löytyi itse aloittamani ketju "kiinnostavista talvirenkaista". Näin se mainonta siis toimi, vaikka ei loppupelissä toiminutkaan :-)

Comment

Working...
                          X