Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ei se Hummer H2 mikään kestävä ole... :P

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Ei se Hummer H2 mikään kestävä ole... :P

    http://video.google.com/videoplay?do...99&q=hummer+h2 :)

    #2
    http://video.google.com/videoplay?do...60610454467317

    Tuolla ei ehkä h****i-Hummerilla pärjäisi.

    Comment


      #3
      Jumaliste! Asiallinen pätkä. Ihan uskomatonta mistä noilla vehkeillä ajetaan....

      Comment


      • #4
        Kuten olen joskus aikaisemminkin todennut, vakioauto on aina vakioauto. Myös H2 on vakioauto suoraan kaupasta ja monella on se käsitys että iso auto kestää.

        Comment


          #5
          Vähän samaa aihepiiriä, eilen eksyin tollaselle foorumille, vaikuttaa varsin mielenkiintoiselta kotimaiselta projektilta...

          Comment


          • #6
            Se laittaa ken osaa... Itsellä ei moiset projektit kyllä onnistuisi.

            Comment


            • #7
              H2:lla kannattaisi kyllä jättää keskivertomökkitietä pahemmat paikat ajamatta aivan kuten muillakin citymaastureilla. H2:han on rakennettu Chevy Tahoen alustalle.

              Aito Humvee onkin sitten eri juttu, ja sen näkee myös hintalapusta. H2:sta myydään n. 46000? ja H1:stä 117000?. Työkaverin naapurilla oli H1 ja hän halusi esitellä auton maasto-ominaisuuksia. Naapuri oli ajanut kohtisuoraan jostain ojasta yli ja auto oli jäänyt ripustuksiin keulan ja perän varaan. Sieltä ei oltu sitten noustu kuin nostokurjen kanssa.

              Comment


              • #8
                Mitä tuossa videossa oikein tapahtui? Mitä Hummerista hajosi?

                Comment


                • #9
                  Luultavasti oikeanpuolen raidetanko paukahti nivelestä rikki. Eihän "citymaasturi" mikään maastoauto ole millä mennään tuollaiseen louhikkoon, paitsi mielikuvissa.

                  Nuorena sällinä ihmettelimme työkaverin N ryhmän Lancia Delta Integralen heppoisia tukivarsia. Niille kun ei sääntöjen mukaan voinut oikein mitään tehdä ja vähän isommassa röykyssä oli aina pyörät harallaan. Ei ihme että kulkivat mukavasti rallissa, painoa ei paljon ollut kun kaikki oli fiiattimaisen siroa. Omaan audivalintaan vaikutti aikoinaan juuri rakenteiden järeys, ei ole tarvinnut heikkojen paikkojen takia juuri korjailla.

                  Joskus 80-90 luvulla Kerava-rallissa muistaakseni juuri Lancia hipaisi betonirengasta (iso kaivonrengas kulmamerkkinä) ja matka jäi siihen kun tukivarsi tai raidetanko petti. Muutaman minuutin päästä samaan kaivonrenkaaseen pamautti Audi quattro ja betonirengas mossahti palasiksi, Audi jatkoi menoa kuin mitään ei olisi tapahtunut ja yleisöllä oli hauskaa. Painoa oli reippaasti enemmän mutta sillä pääsi ainakin maaliin asti vaikka auto ei oikein pysyisi käsissä.

                  Comment

                  Working...
                  X