Westendissä ei paljoa matalalla autolla ajella, kerran erehdyin sinne madalletulla A6 (maavara about 8cm), voi hel***ti niitä hidasteita oli paljon kylvetty sinne, eikä ne ollu edes niitä matalimmasta päästä olevia.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitäs näit tänään liikenteessä?
Collapse
X
-
Sunnuntaina Hämeenlinnasta n. 5km Tampereen suuntaan oli näkyvissä edessä noin kilsan matkalla pelkkää hiekkapölyä. Ensimmäisenä tuli mieleen joku rattijuopottelija joka seilaa, mutta ei, siellä vedettii autoo penkkaa pitkin 60km/h, meni tarkkailun aikana kahden liittymänkin ohitse.. Ohituksesta menee noin 5sec ja vastaantulevien puolella näytti lähestyvän hiekkapilvi myös, jep, samanlainen hinaus siellä menossa. Pisti jo vähän hymyilyttämään, vaikka vaaratilanteet noissa erittäin lähellä.
Comment
-
Joensuussa pyörii sellainen vw venton raato, jossa joka kulma erivärinen eli aika kirjava väriskaalaltaan se auto, kun ovet, konepellit, takakontinluukku, katto jne. kaikki erivärisiä. Mikäpäs siinä jos omistaja tykkää mut omasta mielestä tuollainen väritys ei kyllä oo kauneinta katsottavaa.
Comment
-
Raato? http://www.ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=149305
Ei kyl harlekiini on vähä jengia jakava erikoisuus. :)
Ai että mikä harlekiini... no http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswa...lequin_Edition
Comment
-
Joku valopää ajeli tänään mustalla A6 (C6 4F) 3.0 TDI-sedanilla kehä I:stä itään lahdenväylän ja kurkimäen liittymän välissä. Kiinnitin huomiota, kun kaveri ei meinannut pysyä omalla kaistallaan. Kun ajoin ohi, niin kuskin paikalta katseli vastaan koira. p***kele, joku idiootti ajeli koira sylissä kehällä sataa... olisin näyttänyt keskaria, mutta kaveri vaan tuijotti tiehen. Koira ei ehkä olisi ymmärtänyt.
Toivottavasti ei ollut klubilainen.
Comment
-
Q5 hybrid, taitaa olla tuon Vaasan energialähettilään työsuhdeauto ainakin tarroituksesta päätellen...
Comment
-
L&T roska-auto tänään aamulla kauppatorin kohdalla. Veti siksakkia vilkkua käyttämättä kaistoja edes takaisin, vauhtia noin 60 40 km/h alueella. Oli vetää omaan kylkeenkin. Tai no, käytti se vilkkua kun se oli jo 50 cm mun kaistalla.
Siksakki ja ohitteluyritykset jatkuivat hakaniemen sillalle asti. Lisämaustetta antoi oikeassa kaistassa ollut viisi-kuusiakselinen nosturi jota sitten tietenkin väistettiin rattia kääntämällä vasemmalle kaistalle. Tästä seurasi mukava punaisten jarruvalojen domino-efekti jonossa joka oli tässä vaiheessa jo mun edellä.
Sörnäisten rantatiellä sitten pääsin viereen niin harmaapipoisella kaverilla on kännykkä korvalla.
Saisi vähän varoa, tuo roskaauto on niin painava että tappaa vielä jonkun tuolla menolla. Ei se kuollut siitä niin paljon välita mutta nuoren kaverin elämä on kyllä vähän vaikeaa sen jälkeen kun huomaa että on päästänyt omaa tyhmyyttään joltain hengen pois.
Comment
-
Pahinta pakun takana ajamisessa on että muun liikenteen rytmistä ei ole mitään hajua. Ennakointi on täysin sen edessä olevan pakun varassa. Pahimmassa tapauksessa vain sen jarruvalojen varassa. Jos edessä oleva paku vielä sattuu olemaan sitä Top Gear-ohjelmassa esiteltyä puskuriroikkujaa ja/tai syöksähtelevä on vain pakko päästä ohi.
Comment
-
Tämmönenkin on keksitty aikanaan, niinkuin turvaväli, ennättää reagoida ja tehdä muutakin (puhua vaikka kännyyn, niinkuin monesti liikenteessä näkyy). Toisaalta onko sitä enää edes olemassa nykyään? (sitä turvaväliä?)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja kapaz Näytä viestiKyseessä on ns. pakettiautosyndrooma. Pakko päästä pakun ohi vaikka väkisin.
Vaikka nämä nykypakut, esim. volkkarit hakkaa mennen tullen osan näistä nykyhenkilöpirsseistä.
Comment
-
Vai meinaa herra Harald että tälläinen kiltti rauhallinen pakukuski voisi roikkua puskurissa?
Kyllä yleensä näytetään nyrkkiä ja vilkutetaan valoja kun ei pääse ohi.
Yleistä on että Porin tiellä juuri ennen Turun moottoritietä on pakko päästä pakun ohi että voi sitten hiljentää nopeuden rampilla alle neljänkympin ja sitten kiihdyttää vasta rampin lopussa. Kiva ehkä pikkasen ylikuormatulla pakulla yrittää ehtiä ennen Turusta tulevaa rekkaa motorille. Useimmiten noi Porintien tunkijat jäävät ajamaan parikymmentä km rajoitusta alempaa nopeutta. Viimeksi tänään joku tunki juuri ennen ramppia ohi.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Maku Näytä viestiJa olisko vielä, että pakukuski tietää tämän ja laittaa kaikki peliin?
Comment
-
Sitikan joka liittyi 60km/h 2-kaistaiselle tielle ja piti vauhtina 20-30km/h tämän jälkeen kahden kaistan välissä, väli vaan mihin liittyi eteeni oli sellainen että siihen ei mitenkään olisi voinut ehtiä ilman "täyskiihdytystä". Oletin hetken että menee sinne reunakaistalle kuten 2 edellistä hidasta mutta ei. Tämä johti jarrutukseen omasta puolestani ja renkaan hipaisuun rotvalliin.. Mitään ei onneksi hajonnut omasta autosta ja tunaroija kpf-3xx ei tainnut tilannetta edes vaaralliseksi mieltää.
Comment
-
Harvoin on maanteillä pakujen kanssa ongelmia. Puhuinkin kaupunkiliikenteestä jota hyvin paljon tulee ajettua. Siinä etenkin firman logoilla varustetut pakut ja eritoten taksit usein syöksähtelevät ja ongelma on nimenomaan se turvavälin pitäminen. Se turvavälin pitäminen on paljon helpompaa jos näkee mitä seuraavan auton edessä tapahtuu. Paku kun peittää näkyvyyden niin tuntuu nimenomaan turvavälin pitäminen vaikealta. Sen takia vaihdan yleensä kaistaa jos edessä on paku. En ohi päästäkseni, vaan saadakseni parempi taktiikkanäkymä eteenpäin.
En jaksa polttaa päreitä tästä aiheesta. Koitin vain kertoa miten itse toimin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Brain Näytä viestiTuli nähtyä tänään Ford GT tuossa parikkalan kohdalla 6-tiellä. Ellen ala jo näkyjä näkemään.
Comment
Comment