Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mitäs näit tänään liikenteessä?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Minen nähny mitään, mutta tänään avokin mutsi meidän pojan kanssa meinas jäädä auton alle suojatiellä, kun joku neropatti lähti ohittamaan suojatien edessä pysähtyneenä ollutta bussia ja veti vielä liikenteenjakajankin väärältä puolelta. Kyllä joillain sitten on järki jäässä välillä.

    Kehä I:llä tosin, kattelin maanantaina neljän-viiden aikaan, kun kaksi kiireistä autoilijaa pujotteli ruuhkassa kaasuttaen aina suhteellisen väkevästi vaihtaessa kaistaa ja sit jarruttaen ettei mee edessä olijan paksista sisään. Lopulta Tuusulan väylän kohdilla nää pujottelijat sattu olemaan vielä siten, että keskustaan menijä oli menossa suoraan ja sen vierellä suoraanmenijä Tuusulan väylälle. Siitähän se shou alkoi, kun ne yritti yhtä aikaa ohittaa toisensa ja vaihtaa kaistoja.
    Ihme homma, että välillä kolahtelee tuolla.

    Comment


    • Lahdessa nelostietä pohjoiseen, oli jollakulla lähtenyt pikaliippari (tai jokin sellainen, siis ihan miehekkään kokoinen vene,(mm. kahdella sisäperämoottorilla varustettu)) lapasesta. Tosin trailerilla tainnut olla alla alunperin, mutta kariston liittymän kohdalla siis katollaan pientareella tuossa alkuillasta.

      Saattanut tilanne olla melko rysäys ja näky, mitä lie käyny, vetoautoa en nähnyt ohiajaessa enää paikalla.

      Comment


      • Eilen Kouvolasta Jyväskylän suuntaan ajaessani harmaa farkku Astra seilasi 65 ja 85 nopeuden välillä mutkaisella mäkiosuudella sadan rajoitusalueella. Kun keltainen katkoviiva vihdoin loppui pitkässä alamäessä aloitin rauhallisen ohituksen. Siitähän lippispäinen ikäkuski innostui ja painoi opelixin vauhtipolkimen pohjaan kun oltiin sivutusten. Ohitusmatka alkoi venymään odottamattoman pitkäksi ja vasaantulijoiendkin pitkät alkoiva vilkkumaan. Takanani oli myös auto ohittamassa eli perääntyä ei pystynyt. Ei auttanut muu kun heittää nelosta silmään ja mennä menemällä ohi. Onneksi takana tuleva auto pystyi palaamaan omalle kaistalle astran taakse. Tulee väkisin mieleen keskustelu siitä paljonko tehoa perheautossa tarvitaan... Ja eilen 1150 kilometrin reissun aikana sanoisin että tuli 5 vastaavaa tilannetta vastaan kun ajoi vakionopeudella ja saavutin edessäajajat ihan laillisella nopeudella, mutta sitten ohitusvaihessa tapahtuui taas kerran yllättäen yllättäen kummia.
        Viimeksi muokannut NikkeH; 7.8.2009, 01:22. Perustelu: Typoja, hoono soomi

        Comment


          Karsean ruuhkan näin ku kuskin virkaa tein Madonnan keikkaa kattomassa olleelle porukalle -_-

          Olihan se tiedossa, mutta silti se yllätti... 1.5h jonottelua :S

          Comment


          • Juuri tuollaisten tapausten kuin Niklaksen mainitseman takia olen ottanut tavaksi polkaista aina reilusti ohitukseen. Ei todellakaan kiinnosta ajella jonkun pa**akipon vierellä vaan siksi, että kuljettajaa ottaa päähän, että joku tulee ohitse.

            Comment


            • Alkuperäinen kirjoittaja Pekkap Näytä viesti
              Lahdessa nelostietä pohjoiseen, oli jollakulla lähtenyt pikaliippari (tai jokin sellainen, siis ihan miehekkään kokoinen vene,(mm. kahdella sisäperämoottorilla varustettu)) lapasesta. Tosin trailerilla tainnut olla alla alunperin, mutta kariston liittymän kohdalla siis katollaan pientareella tuossa alkuillasta.

              Saattanut tilanne olla melko rysäys ja näky, mitä lie käyny, vetoautoa en nähnyt ohiajaessa enää paikalla.
              Samainen laite tuli havaittua eilen 18.20 aikaan samassa paikassa. Traileri oli silloin paikalla. Vetoautoa ei näkynyt, kunnes käännyin Koiskalantielle. Edellä meni pienehkö jenkki-pickuppi, jonka vasen takalokari repsotti ja lava oli vääntynyt vinoon. Perässä oli koukku ja kyljessä tekstiä MerCruiser-service ja Hanko Yacht Center.

              Sopisi varmaan veturiksi.

              Voihan se olla, että Kariston liittymän ojassa oli sen verran vettä, että vene tahtoi kylpemään.

              Comment


              • Ajelin tänään kymmenen jälkeen Joensuussa Karsikon kuutostien risteyksessä erään autokoulun Audi A3:n perässä ja totesin, kuinka ko. kulkuneuvo ajeli reilusti päin punaista valoa -vilkkaan liikenteen aikana, ehkä kaupungin vaarallisimmassa risteyksessä.

                Mikäli kyseessä oli opetusajo, mietin, että miksi ihmeessä opettaja ei polkenut jarrua, vaikka havaitsi selvän virhe/vaaratilanteen? Jos taas kyseessä oli esim. opettajan yksityisajo, millaisen esimerkin hän antaa oppilailleen, kun asenne liikennesääntöjä kohtaan on tuollainen?

                Comment


                  Jari, jospa kyseessä oli inssiajo. Inssihän ei jarrua poljeksi jos ei pelkää henkensä puolesta. Hylsyhän tuosta inssistä on varmasti tullut.

                  Comment


                    Olisikohan ollut sama vaynelle avautunut ukko skootterilla, jonka itse näin viime sunnuntai iltana. Ajoi Järvenpäässä Lissun grilliltä kohti Nesteen valoja. Sellainen tuhdissa kunnossa oleva keski-ikäinen mies skootterilla ja koko ajan ajoi pujottelua reunalta reunalle kuin joku pikkupoika fillarilla.

                    Ja silloin ei ollut edes muuta liikennettä. Meinasin, että onko kännissä vai muuten vain vajaa. Vissiin siis jälkimmäinen.


                    Inssistä tuli mieleen, että paikallislehdessä oli juttu inssin reputtamisesta. Järvenpäässä kun tunnetusti ei noihin tietyömaiden merkintöihin jakseta panostaa. Yhdellä 50m mittaisella sillan kunnostustyömaalla 40 alueella on työmaan alussa 20:n rajoitus, mutta ei koskaan rajoituksen päättymismerkkiä. Seuraava nopeusrajoitusmerkki on melkein kilometrin päässä parin liikennevaloristeyksen jälkeen ihan toisessa korttelissa. Tiekin vaihtuu kaksikaistaiseksi jo välissä.

                    Joku oli joutunut inssi ajoon tuon työmaan läpi, ajanut siinä sen 20km/h ja sen jälkeen toki ottanut 40km/h vauhdin muun liikennejonon välissä. Hylsyt tuli, koska olisi pitänyt ajaa sitä 20km/h se koko kilsan matka, tukkia tie ja aiheuttaa isoja ongelmia muulle liikenteelle, joka liikkui tuplavauhtia. Käytännössähän 20km/h vauhti tarkoittaa lähes samaa, kuin pysäyttäisi auton keskelle tietä.
                    Viimeksi muokannut jasso; 7.8.2009, 22:17.

                    Comment


                    • Tänään tuolla kaupungilla oli hätäinen nuori skootteri-kuski. Pysähdyin suojatien eteen päästääkseen kohteliaasti naishenkilön tyttärensä kanssa tien ylitti, niin ennenkuin pääsin liikkeelle niin skootteri kuski pyyhälti vasemmalta ohitse minusta sekä takanani seisseestä paketti autosta.
                      Kyllä siinä vähän aikaan mietin että mitähän jos toisesta suunnasta olis tullu auto juuri sillä hetkellä tai olis ollu enemmänkin tien ylittäjiä.


                      (pitäisköhän hommata ripeempi kulkuneuvo)

                      Comment


                      • Inssihän ei jarrua poljeksi jos ei pelkää henkensä puolesta
                        Kyllä asiansa osaava inssi olisi tuossa tilanteessa polkenut jarrua, sen verran törkeästi veti punaisille. Itse olen reputtanut inssiajossa, kun en oikealle käännyttyäni antanut tilaa ryhmittymiskaistalta varsinaiselle kaistalle siirryttäessä. Inssi painoi tuossa vaiheessa jarrua, vaikka tilanteessa tuskin kukaan olisi kuorma-autoa haastanut.

                        Nuo moposkootteristit ottavat joskus todella huimia riskejä. Lieneekö näitten lukumäärän vähyys syynä siihen, että onnettomuuksia sattuu niin vähän.

                        Comment


                        • Eikö se mene juuri niin, että ajon reputtaa, jos inssi joutuu painamaan jarrua? Ainakin näin muistelin kuulleeni joskus aikoinaan.

                          Comment


                            Olisikohan ollut sama vaynelle avautunut ukko skootterilla, jonka itse näin viime sunnuntai iltana. Ajoi Järvenpäässä Lissun grilliltä kohti Nesteen valoja. Sellainen tuhdissa kunnossa oleva keski-ikäinen mies skootterilla ja koko ajan ajoi pujottelua reunalta reunalle kuin joku pikkupoika fillarilla.

                            Ja silloin ei ollut edes muuta liikennettä. Meinasin, että onko kännissä vai muuten vain vajaa. Vissiin siis jälkimmäinen.
                            Joo tuntomerkit, ajotapa ja paikka viittaa vahvasti samaan kuskiin. Olisikohan keski-iän innosta muuttunut prätkäkuskiksi :) Nyt kun tietää kaverin olevan provosoituvaa sorttia, niin sitä pitää ilkeesti vähän koetella jatkossa jos näkyy liikenteessä.

                            Comment


                            • Eilen lähdin Lappeenrannasta ajelemaan kohti Kajaania kolmen aikaan iltäpäivällä, nousin kutostielle, jossa on ihan isomman mittakaavan tietyö menossa, edelläni lähti kiihdytyskaistalle vanhanko sininen Transit kärry ja kolme pappatunturia perässä. No kiihdyttäessä ransitti puskee jumalattomat "voimasavut" ja löyhkä oli aivan hirveä, joten kun oli nelikaistainen pätkä, ohitin sen.
                              Tämän jälkeen alkoi 50 rajoitus, joten ajoin noin 53km/h vakkari päällä. Transitti puskee aivan perseeseen kiinni ja alkaa tööttäillä :D
                              en todellakaan nosta nopeutta tuollaisen takia (ja hyvä niin, sillä poliisit tuli n. 2min tapahtuneen jälkeen vastaan) vaan jatkoin samalla nopeudella.
                              5km jälkeen käännyin kohti mikkeliä ja samalla huomaan kun transukuski näyttää keskisormea :) parastahan tässä se, että kerkesin huomata kuskin vieressä istuvan noin 10v pojan.

                              ei tartte enää miettiä mistä näitä kusipäitä liikenteeseen kasvaa. Isit näyttää mallia kuinka muita kuskeja opetetaan....

                              Comment


                              • Itä-Suomi -ekskursion saldo: Suonenjoen korkeudella Moto Guzzi-kuski otti takana tulevalle Corollalle kuvan, reilua tuntia myöhemmin minut juuri ohittanut vanhempi japanilaisprätkä sai vastaantulevassa maijassa aikaan ns. punavaloefektin. Saattoi olla kortti löyhässä.

                                Auto-osastolla yllättävän rauhallista, normaalia tötöilyä ohituskaistoilla tänään alaspäin tullessa. Yllättäen: 75 kulkeva jono vetää 110 ohituskaistojen kohdat läpi.

                                Comment


                                • Tänään iltapäivällä VT3 Tampereen Lakalaivan tietyömaiden kohdalla, pohjoiseen johtavalla kaistalla: Köröttelin oikealla kaistalla, kun yhtäkkiä kuului jostakin piipaapiipaa. Mitään ei missään näkynyt, kunnes tunnukseton farmari-Octavia humahti ohitse puoliksi vasenta piennarta pitkin. Erikoisen tästä tapauksesta tekee se, että aivan Skodan takaluukussa roikkui kirkkaanpunainen A4 (en muista korimallia), ilman mitään tuntomerkkejä viranomaiskäytöstä. Yrittikö joku ottaa kisaa sivaripoliisien kanssa ?-)

                                  Comment


                                    Ehkä kyseessä oli saattoapu.

                                    Comment


                                    • Työkeikalla kävin kajaanissa päivällä pyörähtämässä ja en meinannut silmiäni uskoa, kun ohitin mammuutin vitos tiellä.. ..se vielä oli hupaista kun näin ruskean karvakasan jo kilometrin päässä niin sanoin ihan huulena kollegalle et kato kun tuolla edellä menee lavetilla mammutti=)

                                      Comment


                                        Lahden motarilla joku ajeli punaisella Hiacella tänään iltapäivällä sellaista 75km/h. Itse olin kuorma-autolla liikenteessä ja kun pääsin perään asti Hiacen kuski teki jotain täysin yllättävää; vilkku oikealle ja siirtyminen reunaviivan toiselle puollelle pientareelle. Ensin luulin, että se pysäyttää siihen, mutta vauhti ei hiljentynyt yhtään. Aikana siinä pohdin, että mitäs nyt, kunnes ajoin sitten ohitse. Kun olin päässyt ohitse, Hiace-kuski löi vilkkua vasemmalle ja palasi takaisin ajoradalle.

                                        Tuli kyllä aika fiilis, että huhuh, millaisten seassa täällä joutuukaan ajamaan.


                                        Näin kesälomien päätyttyä Kehien ruuhkat olivat mielenkiintoisessa vaiheessa viime viikolla ja osittain vielä tälläkin viikolla. Aamu- ja iltaruuhkat ovat vielä sellaisia, että ruuhkaa ei synny vielä itse autojen määrästä. Autoja on kuitenkin siinä määrin, että jokin poikkeama aiheuttaa selvästi häiritsevän puurotuman hyvin helposti.

                                        Tällä autojen määrällä tuli erittäin havainnollisesti huomattua mikä oikeasti aiheutti kaikki puurotumistilanteet. Tasan kaksi syytä aiheuttivat kaikki ruuhkautumiset:

                                        1. Tilanne, jossa yksittäinen auto ajaa selvää alinopeutta muuhun liikennevirtaan nähden. Köröttelijän takana jonot seisovat parin sadan metrin alueella. Köröttelijän edessä liikenne virtaa ongelmitta ja kauempana takana myöskin. Alinopeutta köröttelijä sotkee oikeasti pahasti liikennettä.

                                        2. Käsittämätön paniikinomainen tarve vaihtaa kaistaa heti ojan tai muun fyysisen esteen loputtua. Pahin paikka on ylivoimaisesti Helsinkiin päin ajettessa Lahden tietä Kehä 1:sen liittymä. Idästä tulijat haluavat vaihtaa Lahden tien keskikaistalle sulkuviivojen yli ja Lahden tiellä ajavat haluavat reunimmaiselle kaistalle yhtä pian. Lopputilanne on se, että jono seisoo täysin molemmista suunnista. Siinä vilkutellaan valoja ja jonotetaan sulkualueen ylitse kuin jossain t-risteyksessä.

                                        Kehä 1:sen ramppiin on varmaan 500m matkaa ja idästä tulijat voivat ajaa sitä reunimmaista kaistaa Koskelan liittymään asti pari kilometriä, jonne hyvin moni lopulta kääntyykin. Mutta ei, pitää päästä vaihtamaan kaistaa paniikinomaisesti keskimmäiseen heti vaikka väkisin. Jos Kehän rampille halutessa ajaa ohituskaistaa aivan sinne Kehän rampin alkuun asti ja vasta siellä vaihtaa kaistojen yli ulos, pääsee yleensä aina ilman ongelmia ja pysähdyksiä. Jono seisoo vain siinä aivan alussa, missä idästä tulijoiden kaista yhtyy kolmanneksi Lahden motarille.

                                        Ja käsittämättömintä on, että tuossa ajaa se sama porukka vuodesta toiseen, mutta silti sama paniikki on joka aamu. Onko tämä jengin niin helvetin aivotonta porukkaa, etteivät opi ikinä, ettei se kaista lopu moneen kilometriin. Kuinka monta kymmentä vuotta siitä tismalleen samasta paikasta pitää ihmisten töihin oikein ajaa, että muistavat mitä 500m päässä oikein on?

                                        Comment


                                        • Eilen taas/jälleen kerran nähtyä:

                                          Itse olin kääntymässä liikennevalottomasta risteyksestä vasemmalle. Risteävältä tieltä(kulkusuunnastani vasemmalta, kolmion takaa) myös vasemmalle(eli siihen suuntaan minne mun nokka osoitti ennen tulevaa, osoittamaani, kääntymistä) on kääntymässä vähän vanhemmalla iällä oleva pappa.

                                          Ja mitä tapahtuu -> kun olen himmannut vauhtiani ja alkamassa kääntymään, ni eikös tää pappa aloita risteyksestä ulos "kiihdyttämisen" ja meinaa ajaa taudin kuskin ovesta sisään. Kuvitteli vissiin mun jatkavan suoraan...

                                          Onks se vilkun käyttö ja nopeuden hidastuminen muka niin helvetin vaikeeta huomata?! Oli ihan liikuttavan liki etten vetänyt liinoja kiinni, pysäyttänyt autoa risteykseen, ja alkanut avautumaan papalle, ku ei ollut tosiaankaan eka kerta kun näitä tapauksia kohdalle sattuu... PRKL!

                                          Comment


                                          • tänään näin tuon kajaanissa jo bongatun mammutin joensuussa iltapäivällä, tuli vastaan kuopiosta joensuuhun päin.

                                            Comment


                                            • Mammutti: http://www.karjalainen.fi/Karjalaine...e_5482434.html

                                              Comment


                                              • Tuossa torillahan se tosiaan on nähtävillä.
                                                Satuin aamulla lukasemaan Karjalaisen aamukahvilla istuskellessa, niin en osannut edes ihmetellä kun tuli vastaan :)

                                                Comment


                                                  Päivällä tulin Kaukajärvellä liikennevaloihin. Naureskelin kaverille edessä olevan Yariksen palavia pakkivaloja ja ruttuista takapuskuria samalla harmitellen, etten ole Rellun pimpalla liikenteessä. - Volvon nokkaan kun ei raaski ottaa ylimääräistä osumaa.
                                                  Jätin siis reilun autonmentävän hajuraon Yarikseen ja kuten odotinkin, valojen vaihtuessa vihreiksi Yaris kimposi pari metriä pakilla taaksepäin ennen kuin kuski tajusi tilanteen. Hiukan meinasi naurattaa Yariskuskin sompailu ratin takana tilanteen ollessa päällä. :)

                                                  Comment


                                                  • valojen vaihtuessa vihreiksi Yaris kimposi pari metriä pakilla taaksepäin ennen kuin kuski tajusi tilanteen.
                                                    Tuommoisen samanlaisen tilanteen näin aikoinaan varkaudessa autokoulun ikkunasta sieltä sisällä moottoripyöräkortti tunneilla istuessani. ainoastaan erona se ettei takanatulija osannut jättää väliä, kun edessäolija veti pakin silmään vasta liikkeelle lähtiessä. Täysosumahan siitä sitten tuli.

                                                    Samoin kävi myös itselleni joskus kun ajoin taksin perässä scenicillä. Taksi jarrutti ja vilkutti vasemmalla. No minä pysäytin perään odottamaan että taksi kääntyy siitä edestä. Sitten yhtäkkiä taksiin syttyi pakkivalot ja se lähti peruuttamaan. en kerennyt sanoa kuin että " ei kait se pakita !? " ja hakkasin olevinaan tööttiä. no eihän se keskiön hakkaaminen sen ajan renussa mitään hyödytä kun töötti on pieni nappi siinä keskiön reunalla. Taksi pakitti vetokoukkunsa puskurin aukosta sisään, muttei onneksi saanut paria naarmua enempää vahinkoa aikaan, mutta sen koukun kikkailu ulos sieltä puskurin sisältä oli ilman lisäjälkiä olikin jo aika vaikeaa. Taksimies tottakai kiisti pakittaneensa ja itse siinä vähän säikähtäneenä ja vasta jotain vuoden kaksi kortin omistaneena en tajunnut nuoremmuuttani kutsua poliiseja paikalle. Onneksi jätin sen pari metriä väliä ettei ihan kennoja myöten alkanut litistämään renua.

                                                    Comment


                                                      On se vaan aina yhtä hankalaa tuo rampeista tielle liittyminen. Tulin äsken lännestä päin kehä I:ltä lahden moottoritiellä. Tuo ramppihan menee niin, että siihen liittyy kehä I:ltä idästäpäin kääntyvien ramppi niin, että idästä tulijat joutuvat vaihtamaan kaistaa ja siellä on lisäksi kolmio. Säännöt ovat siis selkeät.

                                                      Ajelin siis tuota ramppia ja taas huomasin sen, että kummallista, miten siinä kurvissa 70km/h:n hidastettu vauhti ei millään nouse takaisin 8-kymppiin (tai suoraan sataseen) ennen motaria, vaan samaa vauhtia körötellään. Motarille liittyessä olisi kuitenkin varmaan järkevä olla valmiiksi oikeassa nopeudessa.

                                                      Huomasin myös, että sieltä samaan aikaan on idästä tulossa pari autoa. Jätin reilusti väliä edellä olevaan, jotta siihen olisi helppo puikahtaa väliin, mikäli edessä ei sopivaa väliä löytyisi. Eipä tuosta minulle nyt mitään vaivaa ollut, jatkoin vaan samaa vauhtia kiihdyttämättä, jolloin en kuronut edellä ajavia kiinni. Jostain syystä idästä tullut pakettiauto ei kiihdyttänyt vähän edenpänä olevaan väliin vaikka hyvin olisi ehtinyt, vaan rupesi hidastamaan. Liekö ollut kovasti kuormaa päällä? No mitäpä tekee rinnalla ollut auto. Sekin hidastaa. Pakettiauto painaa kevyesti jarrua ja rinnalla auto yrittää hidastaa lisää, että tulisi tilaa. Pakettiauto toteaa, että hienosti blokataan ja päättää jarruttaa rampin päähän odottamaan tilaa.

                                                      Mitä tekee rinnalla ollut auto? Lyö liinat kiinni! Siis vaikka toinen on väistämisvelvollinen ja vielä kaistanvaihtaja, takana olisi ollut tilaa ja minun jälkeeni rampit tyhjät, siis riittävä väli kiihdyttää vaikka nollista, motarille kun vielä on reilu kiihdytyskaista. Jos en olisi pitänyt riittävää turvaväliä ja aavistellut tilannetta, niin siinä olisi itselläkin voinut ohjaamo täynnä käsiä. Oli vähän WTF tilanne, kun molemmat rampin kaistat olivat hetken melkein pysähdyksissä.

                                                      Onko se todella niin vaikeaa ymmärtää, että väistämisvelvollinen on se, joka täsmää vauhtinsa muiden vauhtiin? Parempi on itse jatkaa omaa vauhtiaan tai sitten pitää olla riittävän takana edellä ajavasta, jotta tilananto on tajuttavissa. Kyllä rampeista aina pääsee muun liikennevirran mukaan ja auton saa ahdettua hyvinkin pieneen väliin. Tässä tapauksessa kuskilta puuttui totaalisesti liikennetaju, ja sinällään kohteliaaksi tarkoitettu ele oli todellinen vaaratilanteen aiheuttaja. Stereotyyppisesti voitte vielä arvata kuskin sukupuolen ja iän, auto oli premium merkkiä, tosin ei ihan tuorein korimalli.

                                                      Comment


                                                      • Tuo on klassinen paikka missä eroittaa "jyvät akanoista". Aivan kauheaa törttöilyä koko ajan. Pyrin välttämään ko. ramppia juuri tuon takia. Aiheuttaa muuten kivan ruuhkan Kehä I:lle samalla........kele.
                                                        Viimeksi muokannut jasso; 14.8.2009, 18:17. Perustelu: Ei ^ käyttöä, kiitos.

                                                        Comment


                                                          Eilen näin Hummer H1:sen kaartavan pitäjänmäen ärrän edutalle. On se melko miehekkään näköinen auto liikenteessä.

                                                          Comment


                                                            Eipä tuo vielä mitään. Mutta näin moisen tapahtuvan keskellä Lahden motaria Korson liittymän kohdalla. Joku rouva ajoi uudehkolla MB:n maasturilla motaria ja rampilta oli joku toinen rouva tulossa motarille.

                                                            MB-rouva rupesi himmailemaan ja himmailemaan, mutta niin teki se rampista tuleva rouvakin. Kävelyvauhdin jälkeen tämä MB-rouva veti vielä ässän hihasta ja siirtyi siihen kiihdytyskaistan kiilautuvaan loppuun se rampista tulevan auton perään. Siinä olivat sitten parkissa vähän aikaa molemmat kiihdytyskaistan päässä.

                                                            Siis oikeasti. Ajoi motaria ~100km/h, löi jarrut tiskiin ja siirtyi rampista tulevan auton perään ramppiin! Siitä sitten putputtivat lopulta menemään molemmat. Jos olisi pitänyt sen matkanopeutensa vain, olisi ollut jo rampin ohitse ennen kuin koko auto olisi rampissa ehtinyt rinnalle asti.

                                                            Helvetti!

                                                            Comment


                                                            • Eilen Hämeentiellä Arabianrannassa "teipattu" GT2. Huoh...

                                                              Sorry huono kuva. Otettu linjurin ikkunan takaa hätäpäissään.

                                                              Click image for larger version

Name:	DSC00629-1.JPG
Views:	1
Size:	327,9 Kt
ID:	1595938

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X