Alkuperäinen kirjoittaja IS
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitäs näit tänään liikenteessä?
Collapse
X
-
Näin tuossa klo:22.10 supin, joka oli päättänyt juosta puskurini eteen.
puskuriin kiva halkeama. S*****A.
Comment
-
Tuli ajettua tuosta ohi ja Keha I:n sivussa oli hopeinen A5 parkissa ambulanssin ja poliisiauton valissa - En ehtinyt nahda oliko kolaroitu mutta toivottavasti ei sentaan oltu A5:sta rutattu. :)
Comment
-
Toissapäivänä teenaget pukkas rullatuolia skootterilla tammistossa mielestäni vähän yli rullatuolin runkonopeutta.
En tiedä, mikä on rullatuolin renkaiden nopeusluokitus, mutta jarruille en ainakaan hyväksys kovinkaan paljon yli 30km/h nopeuksia.
Comment
-
-
Mopoilijat on kyllä oma lajinsa (itsekin mopoiässä olen joskus ollut...). Kotoa kun lähden, niin on aika pitkä pätkä 40 km/h rajoitusta ennen isoa tietä. Kerran sitten ajelin hissukseen noin 45 km/h kun takaa lähestyi juippi mopedilla ja kun sai minut kiinni, niin liimautui takapuskuriin. Kun edessä aukesi pitkähkö suora, niin tämä teenage hivuttautui kuolemaa halveksuen rinnalle. Nipinnapin riitti se reilu 200 m suora siihen että mopedi pääsi ohitseni. Mopedi-miehen piti vielä vilkaista uroteon tehtyään taakseen, että kuinka kauas se auto oikein jäikään. Hivenen pyrki nykimään suupieliä hymyyn kun ajattelin kuinka voitonriemuisena kaveri varmaan ajeli määränpäähänsä "ei sillä audilla pärjää edes mopolle...".
Comment
-
Tänään Turussa joku poloinen rekkakuski oli taas ajanut rekkansa kiilaksi Koulukadun rautatiesillan alle. Ei ollut ensimmäinen eikä varmasti viimeinen kerta, on siinä sillan alla sen verran matala alituskorkeus.
Comment
-
Kysymykseen onko vakuutus, niin kyllä on. Mutta en viitsi vakuutus yhtiöllä tuota laitattaa. Autoa pitäisi paikka maalata sieltä täältä muutenkin, niin siinä samallahan tuonkin laittelee uuteen uskoon.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja James PotkukelkkaTänään Turussa joku poloinen rekkakuski oli taas ajanut rekkansa kiilaksi Koulukadun rautatiesillan alle. Ei ollut ensimmäinen eikä varmasti viimeinen kerta, on siinä sillan alla sen verran matala alituskorkeus.
Ikävä paikka tosiaan. Kertoipa opettaja autokoulussa, kuinka itsekin joskus tietämättömämpänä kääntyi yhdistelmällä Koulukadulle tarkoituksena alittaa rautatie. Tajusi vikatikiksi vasta kun oli koulukadulle kääntänyt, ja siinä sitten nolona koitettiin saada ihmisiä ymmärtämään että tämä yhdistelmä pitäisi peruuttaa siitä risteyksen yli.
Comment
-
Tuollaiseen yleisesti ongelmalliseen paikkaan varmasti olisi paikallaan sellaiset ylhäältä sillan korkeudella roikkuvat muoviputket tms. riittävästi ennen siltaa. Kopsahtelisi vain ne varoitusmuovit kattoon, eikä katto siihen siltaan. Jos niistäkään ei vielä tajua, ettei tule mahtumaan tällä reitillä ajamaan, niin se on voi, voi.
Comment
-
Kauhistelin tänään Kouvolan nurkilla, kun viininpunainen A6 oli tullut risteykseen yksisuuntaiselta moottoriliikennetielle vievältä liittymäkaistalta. Oli siis ajanut maantieltä vastaantulijoiden kaistan yli yksisuuntaista vihollisen suuntaan tai kääntynyt "rampilla" ympäri kesken matkan. Järki mukaan liikenteessä!
Comment
-
Tässä päivänä jonakin espoon haukilahdessa ajelin työautolla neljänkympin alueella "normaalia jakovauhtia" niin eräässä t-risteyksessä oikealta kolmion takaa suht jyrkästä alamäestä painelee joku kuulapää polkupyörällä valehtelematta kuuttakymppiä... Ei tässä mitään, mutta kun risteykseen asti pääsee niin eiköhän parin kuperkeikan jälkeen ole rähmällään siinä asfaltilla. Ategosta jarrut pohjaan ja kaveri silmät kahvitassin kokosina alottelemassa isämeidäniä, mutta sain pysäytettyä... Sitten kysymään kaverilta jotta ootko hengissä, päätään hieroen mutisi vaivoin että joo. Onnistui keräämään luunsa ja pyöränsä omin voimin, mutta tais päätä alkaa hieman särkeä kun pääsi nolostuksesta ja järkytyksestä...
Minä suosittelisin tämmöselle kaverille vähintäänkin kypärän ostoa. :P
Comment
-
Minä suosittelisin tämmöselle kaverille vähintäänkin kypärän ostoa. :P
On siinä kyllä perää siinä kypärän käytössä, vaikka täällä foorumilla on paljon porukkaa mallia: "en minä mitään nuorena tarvinnut ja tässä olen"
Ehkä me totumme siihen joskus. Olin ennen Suomen kypäräpakkoa (moottoripyörä) Ranskassa käymässä joskus 70-luvulla ja voi että kun ne nauratti ne tyypit joilla oli se munankuori päässä! No eipä siitä aikaakaan kun täälläkin. Ei se täällä kauaa naurattanut. Nyt ei moni suostu edes kokeilemaan mitään moottoroitua kaksipyöräistä ilman kypärää. Niin ne ajat muuttuu :))
Comment
Comment