Alkuperäinen kirjoittaja andre_
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitäs näit tänään liikenteessä?
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja jesi Näytä viestiEräs kiinteistönhuolto firma duunas ruutikuivaa hiekoitussepeliä lehtipuhaltimilla, sen lisäksi että laitonta niin pitäisin aivovammaliiton hyväksymänä toimena.
Jesi muuten bongattu joskus viimeviikolla nallejen kanssa pyörimässä työpaikan pihalla. Kiitos vaan kyllä helpotti pölyyn! Vielä kun muut tajuis samassa pihapiirissä tehä saman homman.
Comment
-
-
Aston Martin V8, kilvellä amv-8, oisko ikäluokkaa 80-luvun taitteesta.
Bulevardilla kupeksi, oli aikaa ihailla fillarin selästä.
Comment
-
Sulan-alueelta kääntyessäni Fallbackantielle, oli risteyksessä juuri sattunut kolari. Ihmeen rutussa oli pikkukipon (taisi olla ranskis, ehkä Sitikka?) keula, vaikka on vain 60:n alue ja toinen kääntynyt eteen. Olisiko ollut V70 Volvo toisena. Näytti siltä, että pikkukipon tarina oli siinä. Volvon vaurioita en nähnyt, mutta näytti sen verran tuoreelta, että varmaan palaa liikenteeseen, vaikka olisi ruttuunkin mennyt.
Meinasin ensin palokunnan saapumiseen asti pysähtyä paikalle, kun on sammutin autossa ja pikkukippu höyrysi ja oli varmaan akkukin puristuksissa, mutta oli niin paljon autoja jo siinä, niin jatkoin matkaa.
Comment
-
Helsingin suunnasta motaria pitkin tullessa, oiskohan ollut jossain Mäntsälän ja lahden välillä, jeparit vastakkaisella puolella parkissa hälytysvalot vilkkuen. Jonkin matkaa auton takana joku tyyppi maassa raudoissa poliisit vierellä. Mitään pysäytettyä autoa ei ollut, joten ihmettelin mistä se raudoitettu tyyppi oli oikee siihen tullut? Oliko päässyt kyydistä jollain ilveellä karkuun ja pollarit ottanut uudestaan kiinni?
Comment
-
-
Autokaupoilla on kilvet peitettynä koska yleensä vaihtoautot on poistettuna liikennekäytöstä. Ja koeajot tulisi tällöin tehdä koekilvillä. Rahansäästö autokaupiaalle vaihtoautojen veroissa ja vakuutuksissa on melkoinen vuoden mittaan.
Comment
-
New Fiat 500 peräkoukulla
Comment
-
Tesoma->hauho. Ensin edellä ajaa joku almera perä pimeänä. Kolmenkulmanliikenneympyrästä kun lasketaan motarille, niin näyttää että sen taka-akseli lähtee irti kun toinen takarengas ihan kiero ja epätasapainoinen. Keulalla palaa lyhyet mutta takana ei edes jarruvalot.
Motarilla joku farkkub8 vetää eteen 5km hitaammalla vauhdilla noin 2m oli eroa kun laittoi vilkun päälle… kun sitten ohi menin, niin pitkien väläyttelyn ja torven soiton vastine oli sentteri. Mitään pakottavaa tarvettä tällä herralla ei edes ollut vaihtaa vasemmalle. Olisin kerennyt hänen edelleen ennen edellä ajavaa hitaampaa kulkinetta. Lahden tielle liittyessä kiihdytys kaistalla edellä ajava patonki alkaa jarruttelemaan.
Pälkäneen jälkeen saan jonkun M5sen kiinni joka ajaa hiukan alle 80 ja jokainen vastaantulia väläyttää sille valoja. Noin 100m ennen häneenlinnan risteyksen erkanemis kaistaa vauhti laskee 60kmh. Ja ilman vilkkua erkanemiskaistalle. Väläytän kerran valoja että herätyyys, jono perässä. Niin pitkiä tulee kun ohi olin päässyt. Tietysti vain rinkulat palo keulalla. Siksi vastaan tuliat väläytteli. Toki noin 10 autoa tuli vastaan jolta toinen etu-umpio täysin pimeä.
Comment
-
Aamulla näin ojanpientareella jotain liikettä, katsoin tarkemmin enkä nähnyt kuin puskia. Yhtäkkäkkiä yksi puskista liikahti. Kohdalla näin että metsässä oli moto joka oli kaatanut puun niin että latva oli jäänyt parin metrin päähän tiestä - se sitten oksi ja sahasi runkoa jolloin latvus liikkui..
Comment
-
Kirkkaassa aamuauringossa jokin pikkukiulu takasumari päällä. Mistä tuli mieleen, että epäilen liikenteessä olevan merkittävä prosentti autoilijoita, jotka eivät tunne läheskään kaikkia autonsa namikoita ja toimintoja, valokatkaisijoista lähtien. Eivätkä välitä/osaa opetella.
Comment
-
Ford Fusionin, jolla oli niin kiire liittyä ruuhkaan rampin yläpäässä, että piti meikäläisen takana oikein räikkä pohjassa ajella. Oli sitten auton mitan verran edellä seuraavat 5km, eli hyöty oli varmasti melkoinen.
Comment
-
Kevään tullen kun liikenne alkaa Oulussakin sujumaan (pl. alkuviikon takatalvi ja kolarit) ihmetyttää taas se, että
a) miksi Oulussa moottoritie on rakennettu kaupungin tärkeimmäksi sisäiseksi tieksi?
b) miksi moottoritielle kiihdyttäminen on niin vaikeaa normaalitehoiselle perheautolle?
Tuntuu, että kaupunginosista kun halutaan tulla keskustaan, käytetään aina moottoritietä, joka on toki hieman lyhyempi, mutta ruuhkautuu kaupungin sisäisen, muutaman rampin välisen matkan takia. Tänään oli taas pari tyyppiesimerkkiä kaupunkilaiskuskeista. Rampista tultiin eteen, vaikka nopeutta oli vajaa 60 eikä sitä saatu ramppien välisellä pätkällä nostetua kuin juuri 70 yli. Jos ei uskalla tai halua ajaa moottoritienopeuksia, olisi parempi pysyä taajamarajoituksella olevilla alueilla. Samasta rampista edellä tullut rekka sai kelattua nopeudet normaaliksi ongelmitta, joten sekään ei ole riittävä puolustus, että ko. rampissa ei pysty kiihdyttämään tarpeeksi.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pykiz Näytä viesti1-sarjalaisen semmosen koppimopo bmw:een, jossa oli quattro tekstit kyljissä ja takalasissa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hezekiel Näytä viestiAjelin aamulla töihin ei-premiummerkisellä 80-luvun alun autolla, vauhtia siinä rajoitus + 10km/h. Kaikki menivät ohi, eihän tuollaisen vanhan kärryn perässä nyt mitenkään voi ajaa.
Comment
Comment