Velomobiilin. Semmonen keltanen sukkula...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitäs näit tänään liikenteessä?
Collapse
X
-
Vanhemman herrasmiehen sedani A6 C5 diiselillä, mikä tuprutteli mustaa jo ihan pintakaasulla ja pienessä alamäessäkin. Putken puolelta perä aivan noessa ja A6 merkkikin näytti ihan dipatulta, mitä se ei tosiaan ollu.
Diisseleistä en niin tiedä, mutta ei sen kai kunnossa ollessaan ihan niin kovin pitäisi savuta..?
Comment
-
Musta B8 Avant Joensuussa Ilomantsintiellä, jossa punaiseksi maalatut sumuvalojen ritilät. Hyi!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja mfll Näytä viestiParin päivän sisällä jo kaksi kertaa Oulussa tuleskellu vastaan vaalean sininen Bentley Continental GTC. Karsean värinen mutta kai tuolla kalijakauppaan ajelis ja takasi :)
Oliko se tämmönen? Eihän tuo nyt niin paha väri ole?
http://i3.photobucket.com/albums/y61...ps8d4dd894.jpg
Sen kanssa oli perätysten parkissa myös tämänvärinen, ei minusta huono tämäkään. Vähän vaihtelua mustiin ja hopeanvärisiin.
http://i3.photobucket.com/albums/y61...psc35f2803.jpg
Nämä bongattu pari viikkoa sitten Nizzassa. Tuo keltainen oli Latvian kilvissä.
Comment
-
Mini Marcos, vuosimallia 1966. Oli sen verran outo ja pieni ilmestys, että piti omistajalta oikein käydä kysymässä. "Mikä tämä on?"
Comment
-
Leveäkaistatiellä ajaminenhan on tunnetusti perseestä. Tänään törmäsin ensimmäistä kertaa tilanteeseen, että vastaan tuleva (Avensis) auto tuli kokonaan minun kaistalla vastaan. Aikaisemmin ovat sankarit pitäneet edes oman puolen renkaansa omalla kaistallaan, tämä sitte otti tilanteen kokonaisvaltaisesti haltuunsa.
Comment
-
Fb:stä kopioitu eiliseltä "Oli menoa kuin ryssissä tänään kehä 3sella. Audimies oli suututtanut pakukuskin niin että vaaralan liikennevaloissa alkoivat mätkii toisiaan. Pakukuski sai täysosuman kun heitti muovipullon audimiehen päähän ( oli avoaudi) ja sit ne ajoi kilpaa vuosaaren ramppin missä fragis jatkui. Helle ei oo hyvä suomalaisille."
Comment
-
Tuohikotissa Mikkeliin päin, vähän ennen viimeistä suoraa Tuohikotin ABC:lle ajoin 100kmh alueella 120kmh. Edessä lava-auto joka ajaa 90kmh ja perseessä kiinni uudehko farkku BMW. Suoran alettua junttaan takaisin 120kmh ja menen pickupista ohi. Tämän jälkeen bemarikuski menee minusta keltaisilla ohi ja työntää väkisin pieneen välikköön joka jää minusta ja edessä saavutetusta rekasta. Suora alkaa bemari lähtee ohi ja kun huomaa, että minäkin niin himmaa ohituksen 100kmh, että minä en pääsisi ohi kenestäkään. Tämän jälkeen palaa omalle kaistalle eikä päästä minua vaihtamaan kaistaa vastaantulevien puolelta vaan jarruttaa kun minä jarrutan ja painaa kaasua kun minä painan. Noh lopputulema, että ajettiin mäkeä kohti 180 kmh rinnakkain ja palasin bemarin perseeseen roikkumaan. Heti seuraavan suoran auettua Tuohikotin ABC:n jälkeen työnnän tylyn lapsellisesti 150kmh ohi tuosta mulkusta. Mitähän tein alunperin väärin? Ostin auton, joka alkaa A:lla?
Comment
-
Tais olla edellispäivänä kun Kuninkojantiellä mopopoika veteli melkein kuuttakymppiä pyörätietä. Sellaista pyörätietä, jossa ei mopolla saa ajella. Vielä mutkitteli mennessään eikä hidastanut vaikka ohitti pyöräilijän ja samaan aikaan tuli toinen fillari vastaan. Darwin olis tossa varmaan laittanut jonkun auton tulemaan piha- tai sivutieltä. Joku tolkku noilla sais olla.
Comment
-
-
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tpv! Näytä viestiVihreen Micran, jossa oli ripset. Ei vaan jaksa ymmärtää...
Comment
-
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja jesi Näytä viestiToi ois kolmas mitä kuukauden sisään nähnyt tässä mun kulmilla, kaks oli varmasti saman porukan tekemä kun oli samaa kattilaa ja puulootaa käytetty.
Comment
Comment