Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mitäs näit tänään liikenteessä?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Hiirosen Nesteellä mustalaisen kuljettaman harmaan farkku ooppelin jonka pinta oli joka puolelta aivan täynnä vasaralla tai jollain muulla hakattuja koloja. Lisäksi takaikkkuna ja pari sivuikkunaa oli särjetty. Liekö auto ollut jonkun kostotoimen tms. kohteena??

    Comment


    • Citroenin pakettiauto, jossa oli pakoputki rikki ja Likaiseen takaikkunaan kirjoitettu "Kuule en minä voi tässä sinulle ehjäksi pakoputkeksi muuttua." Kyllähän tuo sai vähän hymyilyttämään.

      Comment


      • Alkuperäinen kirjoittaja HiTec Näytä viesti
        [ATTACH]28898[/ATTACH] tuommonen oli lähi absilla
        Juttelin ton kuskin kanssa viime kesänä, nuori hemmo. Satuin oleen Herttoniemen Mäkkärillä ku bongasin sen kärryn siinä viereisellä huoltiksella. Ajoin siihen viereen parkkiin hämmästelemään ku palas autolleen. Esitteli mielellään kärryä, kyä oli hieno peli. Mukava hemmo oli, pyysin vielä riivaaman kun lähti, maltillisesti lähti kuitenkin. Äänimaailmat oli kohdallaan! Noita ei tosiaan Suomi-kilvillä tule montaa vastaan.

        Comment


          Ååppel kuskin joka tuli törkeästi kolmion takaa eteen, jouduin tosissani jarruttamaan. Sen jälkeen meno oli mitä sattuu, vauhti 40-80km/h, konalantien pyörille tarkoitetulla osuudella pitää ajaa jne pientä mukavaa, niin mietin tovin jos toisen että pitäisikö soittaa poliiseille. No, otin ja soitin, seurasin kyseistä sankaria Pitäjänmäen ABC:lle, koko ajan linja auki hätäkeskukseen jonne kerroin missä se nyt on. Puhelun loputtua autosta nousi ylös suoralahkeinen mies, jonka jalat eivät kuljettaneet ukkoa ihan niin suoraan.
          Jäin odottelemaan että josko poliiseja näkyisi, ko. sankari pyöri sekavan oloisena autonsa ympärillä, peräkontista kaivo mankkaa ja laittoi pussiin, seuraavaksi otti rengas raudan ja hihhuloi autonsa ympärillä sen kanssa. Jonka jälkeen rauta käärästiin ylimääräisen takin sisään ja laitettiin konttiin, sitten löyty golfmaila ja pyöriminen jatkui, siinä se myös yritti väännellä mailaa mutkalle.

          Reilu 20min kun olin istunut parkissa niin ABC:n OHI ajoi maija, siis ihan vain ohi. Siinä kohtaa otin puhelimen taas kouraan ja soitin uusiks hätänumeroon että mitä vittua, ilmotan mahdollisesta huumepäissään (näin olin veikannut puhelimeen ekan puhelun aikana) ajelevasta kuskista ja ilmoitan paikan niin ette vaivaudu partioille ilmoittamaan. Tällä kertaa puhelu otettiin ilmeisesti hieman totisemmin koska pyysivät lopuksi ilmoittamaan mikäli kyseinen sankari jatkaa matkaa siitä.

          Meni 5min niin kahden partion voimin tulivat katsastamaan tilannetta, maija pysyi lähitiellä varmistamassa ettei poka karkaa ja farkku kurvasi ooppelin perään blokaten ettei auto karkaa. Ilmoitin että sisältä löytyy kuljettaja. Hetken oli partio sisäsällä kunnes tulivat suoralahkeisen kanssa ulos, nätisti käveli ukko poliisi auton taka penkille.
          Ottivat multa tiedot ylös ja luonnollisesti kysyin että oliko aiheellinen ilmoitus, vastaus "erittäin hyvä että ilmoitit"


          Tänään opittua, jos näkyy epäilyttävästi ajava auto niin saattaa olla ihan aiheellista soittaa poliiseille. Ja jos soitat niin jos vain mahdollista niin aja epäilyttävän auton perässä, hätäkeskusta ei välttämättä kiinnosta ilmoitus "epämääräinen ajotyyli". Tuossa kun olisin jatkanut omille reiteilleni niin suoralahkeinen olisi hyvällä tuurilla jatkanu vielä muutaman tunnin ajeluaan kunnes kohtaa tolpan/toisen auton tai pahimmassa tapauksessa jalankulkijan...

          Comment


            M5 (vähän vanhempi, niistä korimalleista tiedä, mutta olisko jostain 2000-luvun taitteesta) biimeri, jossa takapuskurissa tarra "Hyvää kesää hybridimiehille".

            Comment


            • Tesla model S kehä3, hetki piti miettiä mikä katiska kyseessä. Lievästi samaa näköä kuin fiskerissä.
              Bongattu Mäkelänkadulla n. klo 18. En olis varmaks pystynyt sanomaan ilman tuota videota, saman värinen oli.

              Comment


              • Tääl manses on jo tovin pörrännyt joku "allroad" volkkari farkku, valkoonen.
                Pitää joskus raapustaa kilpi oikeen ylös, mut pistää tuossa korimallissa jotenkin vaan silmään, en oo toista vastaavaa nähnyt.

                Comment


                • jesi, tällainenko? Passat Alltrack Löytyy ihan mallistosta.

                  Comment


                  • Mahtaapi olla juurikin tuo, ei oo täälläpäin kadulla näkynyt tommosia muutaku toi em siviiliponeesi.

                    Comment


                    • Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viesti
                      Tänään opittua, jos näkyy epäilyttävästi ajava auto niin saattaa olla ihan aiheellista soittaa poliiseille. Ja jos soitat niin jos vain mahdollista niin aja epäilyttävän auton perässä, hätäkeskusta ei välttämättä kiinnosta ilmoitus "epämääräinen ajotyyli". Tuossa kun olisin jatkanut omille reiteilleni niin suoralahkeinen olisi hyvällä tuurilla jatkanu vielä muutaman tunnin ajeluaan kunnes kohtaa tolpan/toisen auton tai pahimmassa tapauksessa jalankulkijan...
                      Todella hyvä juttu, että ilmoitit ja jaksoit odottaa! Yksikin piripää pois liikenteesä on aina hyvä asia.

                      Comment


                      • Olikohan se Alpin (ja parin muunkin) bongaama sedan Hämärillä parkissa? Jos, niin auto lukkoineen on siellä edelleen...
                        Ei tunnu olevan kiire mokomalla...

                        Comment


                          Pitkä Audi A5 L. Onko semmoista edes olemassa? Oli kyllä kumman näköinen, eikä se seiska tai kasikaan ollut.

                          Comment


                            Kehä ykkösellä siinä turun motarin kohdalla oli punainen mazda tai muu nipponi ilman toista etupyörää. Missä se aiheellinen muistutus-ketju nyt olikaan?

                            Comment


                              Mitäs näit tänään liikenteessä?

                              Alkuperäinen kirjoittaja Jannuz Näytä viesti
                              Pitkä Audi A5 L. Onko semmoista edes olemassa? Oli kyllä kumman näköinen, eikä se seiska tai kasikaan ollut.
                              A5 Sportback?

                              Comment


                                Siis sportbackihän sen oli oltava kun oviakin löytyi, mutta ihmettelin vain L merkintää takakontissa. Isolta se näytti kuitenkin

                                Comment


                                • Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viesti
                                  Kehä ykkösellä siinä turun motarin kohdalla oli punainen mazda tai muu nipponi ilman toista etupyörää. Missä se aiheellinen muistutus-ketju nyt olikaan?
                                  Mistä sitä tietää jos ne ulkomaalaiset jo vauhista vanteet vie.. :D

                                  Comment


                                  • semmonen aamunavaus, oli itellä akkuna auki kun gt-r takaa ohi läpät auki. Eos oliko diisseli vai mikä, mutta ruokaa ainakin sai.

                                    Comment


                                    • Tämmönen tuli Tupoksen Salen pihaan. Oli muuten hiton komea!
                                      Attached Files

                                      Comment


                                      • Noita L malleja tehdään Kiinaan. On olemassa muunmuuassa A6 ja A4 langit. Että harvinaista, mutta täysin mahdollista.

                                        Comment


                                          Metsässä:

                                          En suosittele tai ainakaan itse enää soittele ja ajele perässä epäilyttävien kuskien. Olen joutunut vastaavaa tapausta oikeuteen todistamaan (huumeet ja varastettu auto), todella kiva huumehörhön kanssa naamatusten puida asiaa ja kertoa henkilötiedot siinä samalla.

                                          Siihen loppui minun ilmiantajan ura, noista kun ei tiedä ikinä mitä tekevät saamallaan henkilötiedollaan tuon jälkeen, kun mitään väliä elämällään ei ole.

                                          Comment


                                            Myllypuron kohdalla kauhean ruuhkan neljän aikaan Itikseen päin. Syykin selvisi lopulta,kuuden auton letkajenkka. Onneksi ei kuitenkaan tainnut tulla kuolonuhreja. Mutta siitä päästään aasin sillalla siihen,että miksi se lanssin tai muun piipaa-ajoneuvon väistäminen voi toisinaan olla niin haastavaa?
                                            Viimeksi muokannut Zeronine; 4.4.2014, 18:20. Perustelu: lisäys kohdesuunnasta

                                            Comment


                                              Camarossa taitaa olla jotkut Blazerin renkaat alla. Täällä ajelee samanlainen musta. Ajoi joku päivä vastaan sellaisen vähän korotetun risteyksen yli oikein hiljaa liruttamalla, luuli varmaan että jää mahastaan kiinni. Tosin maavaraa kyseisessä yksilössä on jotakuinkin saman verran kuin Allroadissa keskiasennossa.

                                              Comment


                                              • Alkuperäinen kirjoittaja vayne Näytä viesti
                                                Metsässä:

                                                En suosittele tai ainakaan itse enää soittele ja ajele perässä epäilyttävien kuskien. Olen joutunut vastaavaa tapausta oikeuteen todistamaan (huumeet ja varastettu auto), todella kiva huumehörhön kanssa naamatusten puida asiaa ja kertoa henkilötiedot siinä samalla.

                                                Siihen loppui minun ilmiantajan ura, noista kun ei tiedä ikinä mitä tekevät saamallaan henkilötiedollaan tuon jälkeen, kun mitään väliä elämällään ei ole.
                                                Pitäähän nuo pois tuolta tien päältä saada. Itsekin käräyttänyt useita rattijuoppoja ja kertaakaan ei ole tarvinnut lähteä todistelemaan. En mä ainakaan voisi antaa itselleni anteeksi, jos jättäisin ilmoittamatta ja lukisin seuraavan päivän lehdestä, että kyseinen sankari on jyrännyt lauman lapsia suojatiellä.
                                                Olin itseasiassa kerran hovissa todistamassa pahoinpitelyä, joissa piikkiin meneviä pahoinpitelijöitä oli kolme kappaletta ja joista ainakin yksi tiesi tasan tarkkaan kotiosoitteeni.
                                                Voinen kertoa, että aulassa odotellessa käsittelyn alkua tunnelma oli vähän jäätävä.
                                                Kieltämättä tuossa olisi ihan selkeä parannuskohde ja eikös itseasiassa itse todistusmenettelyynkin voi hakea poikkeusta, jos tuntee turvallisuutensa uhatuksi. Muistaakseni joku tälläinen mahdollisuus oli olemassa.

                                                Comment


                                                • Tänään aamulla possu länärillä katto alhaalla. Ja lämpöä oli helteiset -0,5 C.

                                                  Comment


                                                  • Noita uusia Camaroita näkee yllättävän usein, tänään viimeksi bongasin punaisen Porvoonväylällä.

                                                    Comment


                                                    • Ei nyt ollut tänään vaan keskiviikkona. Olin työkalustolla liikenteessä, eli täysperällä. Kaikenlaista olen nähnyt mutta en tällasta idiotismia. Olin tulossa etelästä päin ysitietä Jyväskylään päin. Muuramen liittymän kohdalla huomasin että kiihdytyskaistalle valuu paskainen kolmoskorinen farkku-golf. Totesin että sen nopeus on nyt sellainen että jää just rinnalle jos ei vauhtiaan kiihdytä tai hidasta. No ei tehnyt kumpaakaan vaan jäi siihen hytin kohdalle junnaamaan. Kohdassa on ylämäki ja mä joudun ajelemaan jostain syystä noita meidän firman loppuun ajettuja raakkeja niin en kyllä nosta tollasessa tilanteessa lappua puolta milliäkään kun saa sitten taas kelata vauhtia kilometrin. On kummiskin väistämisvelvollisen tehtävä muutenkin sovittaa vauhtinsa päätien liikenteeseen. Sinneppä se golffi sitten pölisi pientareelle lukkojarrutuksen saattelemana. Tuli kyllä heti sellanen tunne että mitäköhän tästä nyt seuraa...

                                                      Golffi oli jo heti mäen päällä kyttäämässä ohituspaikkaa, mutta vastaantulevan liikenteen takia sitä ei avautunut ennenkun Keljon moottoritie avautui. Sieltähän se kaahasi kaikkien 90hv turvin mun yhdistelmän etunurkkaa hipoen eteen ja kova jarrutus mun eteen. Sitten tässä vaiheessa alkoi mun ihmettely kun sen tarkoitus oli kai hidastaa mun menoa, mutta sitten jäi junnailee siihen eteen samaa nopeutta kun minä. Kai se ei tajunnut että mä ajan vaan 80km/h muutenkin. Sitten Keljon liitymästä tää sankari vetäsee mielenosoituksellisesti nopealla tempaisulla ja sellasella kaasutuksella kun golffista irtoo pois. Siinä vaiheessa kyllä irtos röhönauru. Jatkoin sitten matkaa liittymän ohi, niin eikös kohta tuu taas golffi hirveellä paahdolla taas etunurkkaa hipoen ohi! Voi ristus että nauratti. Nyt golffi piti vähän etäisyyttä mutta ajoi samaa vauhtia, joten jotain oli vielä tulollaan. Seuraavasta liittymästä golffi oli liittymässä oikealle rantaväylän suuntaan, mutta todettuaan että mä jatkoin suoraan riipas kovalla kaasutuksella taas mun eteen. Kai sillä oli taas tarkoitus jarrutella mun menoa, mutta eipä tuo älynnyt että mun pitää alkaa muutenkin jarruttelemaan kuorman kanssa hyvissä ajoin lähestyvään liikenneympyrään. Golffi saavutti liikenneympyrän reilusti ennen mua ja siihen se jäi oottelemaan että mä saavun paikalle koska muuta liikennettä ei ympyrässä ollut. Siihen se sitten jäi tulpaksi. Vedin käsijarrun päälle ja oikasin selkää, jotta katotaan kauan se siinä jaksaa ootella. Mullahan ei ole mihinkään kiire. Puolisen minuuttia se siinä mua panttas ja lähti sitten Keljon kauppojen suuntaan. Ehkä sitä jäi vähän harmittamaan kun jatkoin Rautpohjan suuntaan. Vähän kyllä ois tehnyt mieli jatkaa sen perässä ja kattoa kuinka kauan se ois jaksanut pelleillä. Harmi kun se oli niin paskanen ettei nähny muutakun että etupenkit oli varattuja ja bernhardilainen takapenkillä. Liekkö jopa tytöt lähteneet ajelulle veriviikoilla...

                                                      Comment


                                                      • Eilen oranssi Aventador. Maanantaina saman kulkineen äänetkin kuulleena, voin todeta että köyhään iski kateus. On se vaan niin hieno auto!!

                                                        Comment


                                                          Alkuperäinen kirjoittaja jarituru
                                                          Pitäähän nuo pois tuolta tien päältä saada. Itsekin käräyttänyt useita rattijuoppoja ja kertaakaan ei ole tarvinnut lähteä todistelemaan. En mä ainakaan voisi antaa itselleni anteeksi, jos jättäisin ilmoittamatta ja lukisin seuraavan päivän lehdestä, että kyseinen sankari on jyrännyt lauman lapsia suojatiellä.
                                                          Olin itseasiassa kerran hovissa todistamassa pahoinpitelyä, joissa piikkiin meneviä pahoinpitelijöitä oli kolme kappaletta ja joista ainakin yksi tiesi tasan tarkkaan kotiosoitteeni.
                                                          Voinen kertoa, että aulassa odotellessa käsittelyn alkua tunnelma oli vähän jäätävä.
                                                          Kieltämättä tuossa olisi ihan selkeä parannuskohde ja eikös itseasiassa itse todistusmenettelyynkin voi hakea poikkeusta, jos tuntee turvallisuutensa uhatuksi. Muistaakseni joku tälläinen mahdollisuus oli olemassa.
                                                          Juu systeemi tuossa rajaa ihmisten todistushalun pois, anonyyminä todistaminen olisi ratkaisu ja ei tarvisi miettiä mitä kaikkea kivaa vastapuoli voi päähänsä saada.

                                                          En tuon jälkeen tosiaan ole puuttunut mihinkään, kerran systeemi haluaa rankaista todistajaa. Mulle ei riitä että poliisit yms. kiittivät hienosta toiminnasta, jos paska kaatuu lopulta niskaan.

                                                          Veikkaan että nykykäytännön mukaan anonyyminä todistaminen menisi siihen, että vastapuoli saa tarvittaessa paperilla tietoonsa kaikki tapauksen henkilöt, vähän kuin vangin vartijoiden kanssa yms. oikeuspierut suomessa ;)

                                                          Comment


                                                            Tuo on khyl totta että suomalainen oikeusjärjestelmä kusee vähän joka tyylillä, taitaa olla ainoa maa jossa raiskauksen uhrit saavat pahoinpitely syytteen :/


                                                            vähän kuin vangin vartijoiden kanssa yms. oikeuspierut suomessa
                                                            Ai että tästä osuudesta sais kivan väännön aikaseksi, mikäli tarkoitit että on väärin kun vangit saavat tiedon siitä että ketkä kaikki ovat hänen tietojansa katsonut.

                                                            Comment


                                                            • Vaikka ratti väärässä paikassa, kelpaisi:
                                                              https://www.dropbox.com/s/5rwennu2wm...2016.29.05.jpg

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X