Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mitäs näit tänään liikenteessä?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Ja kuten aina , ne parhaat osaajat ja tietävät on sielä yleisössä ;)
    Ja työpaikka ei tee ammattilaista :)

    Comment


    • Alkuperäinen kirjoittaja Sleepy2 Näytä viesti
      Ja työpaikka ei tee ammattilaista :)
      Tän allekirjoitan!

      Comment


        Pitkästä aikaa jonkun ojassa. Olen täällä pohjosessa käymässä "kotosalla" ja tuosta vierestä menee soratie jossa meidän talon kohdalla on loivahko n.90 astetta kääntyvä mutka. Koska ollaan myös melko lähellä Kuusamon keskustaa, niin tuossahan riittää nuorisoakin kulkemassa. Omina junnuaikoina tuota tien pätkää kutsuttiin "tähän kadunnimi-EK" nimellä.. (En kehtaa tarkkoja koordinaatteja antaa)

        Eli jotku kolme juuri kortin saanutta junnuahan olivat ojassa. Koettanut käsijarrulla viedä vanhaa seatin raatoa tuossa, oli kuulemma vain unohtunut vapauttaakkin se. Eli ympäri ja perse edellä vastustajan puolelle. Sen verran syvään upposi jotta ihan hevillä ei olisi irronnut. Kuulemma oli katsellut ensin ettei ketään vastaan tule, jonka kyllä uskonkin kun tuossa on melko hyvä näkyvyys. Itse kävin katselemassa ja vähän lapiota lainailemassa ja olisin koettanut pojat vetää zetorilla ylöskin jos olisin täältä jotain narua tjsp. löytänyt.

        Poliisithan siihen paikalle osui, liekö joku ohikulkija soittanut (liikennettäkin tuossa jonkun verran riittää, ohi ajoi n. 45min sisään kuusi autoa, joista kahdesta huudeltiin mihin kohti oli itse ajettu ojaan viime vuonna samassa mutkassa..) ja liikenne turvallisuuden vaarantaminenhan siitä luultavasti pojalle napsahti. Poliisisedillä tosin oli jonnekkin "kiire" joten meinasivat asiaa huomiseen harkita. Sinänsä tuossa kohtaa mielestäni voisivat jättää antamatta, koska tuossa tosiaan on hyvä näkyvyys suuntaan jos toiseen ja vauriot jäivät henkisiksi.

        Comment


        • Eilen omituinen skenaario sellon parkkihallissa.. Olin ajelemassa poistumisväylää kohti parkkivälikössä, kun edellä auto (joku geneerinen muovikippo) pysähtyi ja jäi jumittamaan paikoilleen. Jäin sitten siihen taakse kolmen-neljän metrin päähän odottelemaan, että tuo päättäisi liikkua johonkin suuntaan. Hetken päästä tuo painoi tööttiä (minulle?!), jumitti vielä hetken, ja runttasi sitten autonsa sivupeilin ja kyljen kohtuullisella kaasulla edellä olleen tyhjän paikan viereiseen betonipylvääseen kunnon rusauksen saattelemana. Jäi taas hieman sellainen "mitä v.. täällä tapahtuu" -fiilis paikallani ihmetellessä, ennen kuin totesin edelle viimeinkin syntyneen riittävästi tilaa matkan jatkamiseen. Ohi valuttaessani joku reilusti keski-iän ylittänyt tantta huitoi terhakkaasti keskisormea edelläolleen auton ikkunan takaa. Oliko audikuski taas kusipää liikenteessä? Mä en enää jaksa edes yrittää ymmärtää.

          Comment


            Alkuperäinen kirjoittaja Outonaapuri
            Sinänsä tuossa kohtaa mielestäni voisivat jättää antamatta, koska tuossa tosiaan on hyvä näkyvyys suuntaan jos toiseen ja vauriot jäivät henkisiksi
            Tästä vahvasti eri mieltä. Oli paikka yleisillä teillä mikä tahansa, niin leikkimään ei saa ruveta. Sitä varten on suljettuja alueita. Voisinko minäkin saada vapauttavan päätöksen jos tööttään kahtasataa tyhjällä motarilla kun on hyvä näkyvyys ja vaurioita ei tule lainkaan?

            Comment


              Ei nyt noin suurta alennusta voi antaa, että moisesta ylinopeudesta kokonaan vapautettaisiin, mutta esim. kortti pois voisi lieventyä helvetin isoihin sakkoihin minusta ihan hyvin.

              Comment


                Joo kun olisikin niitä suljettuja alueita jonne kuka tahansa pääsee. Siis jokapuolella suomea ja järkevän matkan päässä. Eihän se fiksuakaan ole teillä tuota harrastaa mutta karu tosiasia vaan on se, että jossakin ne nuoret kokeilee. Ja siihen suhteuttaen tuo oli kohtuu hyvä paikka.

                Onko mielestäsi motarilla niin hyvä näkyvyys että voit töötätä kahtasataa ilman pelkoa että aiheutat muille vaurioita?

                Comment


                  Ja jos kässäristä vedetty ja sen takia menty ojaan, niin en itse ainakaan voi siitä suoraan sanoa, että olisi ylinopeutta ajettu.

                  Comment


                    Tuossa olisi kuudenkympin rajoitus, pojilla oli vauhtia n. puolet siitä. Kertomuksen ja jälkien perusteella, eikä tuota mutkaa edes saa ajettua ilman kässäriäkään tuota kuuttakymppiä.

                    Lisäys: siis sillä seatin raadolla ainakaan.

                    Comment


                      Ajelin lastenklinikalle päin, niin ohitin S3:sen, ei muuten, mutta sitä ohjasti jo harmaantunut herrasmies. Liekkö ihan omasta tahdosta ostanut moisen :) Yleensä tuon ikäluokan herrasmiehet ei ajele S3:lla.

                      Comment


                        Ei se harmaantuminen ikää katso. Itellä oli ekat harmaat jo hiukan päälle 20 :)
                        Viimeksi muokannut RistoEe; 14.2.2014, 09:33.

                        Comment


                        • Itse joskus nähnyt jonkun vanhan herran ajavan impreza sti:llä, missä kunnon rallityylin kuraläpät. Jännä juttu miten tommoset autot kuvittelee vain "nuorille".

                          Vanhalla heinolan tiellä Pika kievarin pihalla ollut viikon verran semmonen keltainen jenkkikoulubussi. Meinataankohan sille kesäksi jotain erityistä käyttöä?

                          Comment


                            Uusi S3 on mitä mainioin harmaantuvalle miehelle (itse käynyt jo useasti koeajolla).

                            Comment


                            • Kyllä se vanhempikin S3 kelpaa harmaantuvalle. :)
                              Ja kaverilla on WRX STI Petter Solberg Edition ja parin vuoden päästä pääsee ikänsä puolesta jo eläkkeelle.

                              Comment


                                Itse olen myös nähnyt vanhemman herran Imprezan ratissa, hopeinen oli tämä.

                                Alkuperäinen kirjoittaja T.Hell Näytä viesti
                                Vanhalla heinolan tiellä Pika kievarin pihalla ollut viikon verran semmonen keltainen jenkkikoulubussi. Meinataankohan sille kesäksi jotain erityistä käyttöä?
                                Jonkunlainen ravintola siihen on tulossa, mutta staattinen vai mobiili, sitä en tiedä.

                                Comment


                                  Viime syksynä +80v automies taisi tilata Suomen ensimmäisen S3 8V:n.

                                  Comment


                                    Perinteisen(?) mersu kuskin pysäköinnin ideaparkilla :)
                                    Attached Files

                                    Comment


                                      Alkuperäinen kirjoittaja tpv! Näytä viesti
                                      Kyllä se vanhempikin S3 kelpaa harmaantuvalle. :)
                                      Ja kaverilla on WRX STI Petter Solberg Edition ja parin vuoden päästä pääsee ikänsä puolesta jo eläkkeelle.
                                      Uudempaa Sti imppua minäkin setämiehenä uudelleen silmäillyt, mutta heila vielä vastustaa vaikka yrittänyt sanoa että sukankuivausteline lähtisi takaloosterin päältä mm.. On kuulemma liikaa ovia jne. ja kieltämättä vähän samaa mieltä itsekin :)

                                      Niin, ja kolmikymppisestä saakka tukka on varsin harmaa.

                                      Comment


                                      • No siellä se setämies ja muka vielä harmaatukkainen meinaa merkkiä vaihtaa, että pääsis rilluttelemaan.
                                        Uskoo ken uskoo;)), minä en, tai no toisaalta...
                                        Viimeksi muokannut kapaz; 15.2.2014, 09:15.

                                        Comment


                                        • Miten toimitetaan asiakkaalle peräkärry? Peräkärryllä tietenki.
                                          Onpahan varmasti uusi ja käyttämätön kun asiakas sen saa..

                                          Saattaahan nuo molemmat kärryt olla tietysti matkalla asiakkaalle, mutta oli tuo jotenki hymyilyttävä näky.
                                          Attached Files

                                          Comment


                                            Mie olin tänään liikenteessä vain lumilaudalla. Kävin kuitenkin kylässä matkan varrella : )

                                            Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1392655491.330851.jpg
Views:	1
Size:	140,4 Kt
ID:	1616894

                                            Comment


                                            • Lohjan motonetin parkkiksella iltapäivällä typ 44 satanen, missä oli single frame maski ja jotkut lisäpallot. En ole varma olisiko pitänyt itkeä vai nauraa. Toivottavasti kuitenkin oli huumorilla laitettu.

                                              Comment


                                              • Opetuskolmion pikkukipon perässä. Siitä on monta vuotta, kun viimeksi olen opetusluvalla ajavan kolmion nähnyt. Autokoulun kuorkkejakaan ei ole kyllä enää vuosiin näkynyt.

                                                Comment


                                                  Lauantaina helsingistä lahden motarin alkupäässä joku vetäisi ohi hopeisella Lupo GTI-llä.

                                                  Comment


                                                  • Lahdentiellä M-logoilla viritetyn 318 bmw:n +20 vuoden takaa. Ajeli alle 80 kmh kaikkialla, koko Lahti-Tre -välin ainoalla ohituskaistalla ~100 kmh, rajoitus siinä sama 80. Maantiellä itseäni eniten hatuttava juttu, tapahtuu lähes säännönmukaisesti. Pienet on murheet :P

                                                    Comment


                                                    • JAP-3. Paukkaa ja ryskää niin saatanasti.

                                                      Comment


                                                      • Peugeot 1008 "nelivedon vertaisella tasauspyörästön lukolla" sudittelemassa viereisellä kaistalla liikennevaloissa.

                                                        Comment


                                                          Muutaman uudehkon fordin ajelemassa tuolla lumipöllyssä ilman mitään valoja sekä hevosmiespoppoon karauttamassa uudella datsunin käskailla shellin pihaan. Poppoon autovalinta oli yllättävä, mutta parkkeeraus ei: suoraan sisäänkäynnin edustalle.

                                                          Comment


                                                            Vilkkaalla ja kapealla kaupunkikadulla, jonka molemmilla reunoilla oli autoja pysäköitynä, nuori mies avasi pysäköidyn perheauton kuskin puoleista takaovea taakseen katsomatta ja varsin huolettomasti huomioiden, että kadunpuoleisessa vasemmassa kyynärtaipeessa roikkui ladattu lapsenkantoteline, sitteri mikäsenytonkaan.

                                                            Otsikolta vältyttiin ehkä vain siksi, että edellä ajava kuljettaja oli hereillä.

                                                            Comment


                                                              Toyota melko läheltä. Mikähän siinä on että on oikastava sisäkurviin, eikö ihmiset osaa katsoa aurauskepeistä tai tasaisesta lumisesta tienreunasta että siellä hantin puolella on vielä kaksi metriä tilaa. Itse meinasin tippua ojaan kun vastaantuleva ei suostunut pysymään omalla kaistalla.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X