Tuliko tiistaina? Voi hyvin pitää paikkansa, saattueen verran oli kyllä vähintään autoja rivissä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitäs näit tänään liikenteessä?
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiNää näköjään valtaa parkkipaikat... Kuvat puol tuntia sitten Viikin Prisman hallista.
Jos on noin neuroottisella tasolla parkkeeraus elikkä pelkää ovitöksyjä niinku minä niin kannattaa virittää isot tyynyt ovien suojiksi. Hilpeyttähän tyynyjen asetteleminen parkkipaikoilla ovien suojaksi herättää toki mutta on vaivan arvoinen. Itse suosin Delux-malliston tyynyjä. Viskoelastisuuden johdosta on tarpeeksi näpäkkä ja vaste on tarpeeksi suuri estämään naapurin ovikolhuja.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viestiKyllä pakko sanoa et pellin varjelu menee kyl aika överiks jo tossa tyynyvaiheessa. Anteeks vaan ja tuskin oon mielipiteeni kanssa yksin. :o
Jos ei sitte ollu vitsi?
Comment
-
Kyllä niitä kannatta hiukka varoa, kun itse sitä joutuu kuitenkin maksumieheksi. Vai kuka Väittää, että tykkää ajella lommosella peltilehmällä? Ainakin missä on vähänkään enempi arvoa... En siis ole moisista tyynyistä ennen kuullutkaan saatikaan käyttänyt, mutta ei ahtaimpaan väliin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Ipsi Näytä viestiPellin varjelu menee joskus överiksi jo siinä vaiheessa kun on valittu se menopeli. Valitettavasti.
kyselee ystävällisesti Vinsu.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viestiLiittyiskö liian kalliiseen autoon nähden lompakon kokoon? Suojellaan sitten koko omaisuutta kaikin keinoin. Tästä saan Vinsulta sit varmaan santsikupin? ;)
Ite en paikkaa eti, kun mahdollisimman läheltä sisäänkäyntiä. Kaskolla kuntoon, jos sikseen menee. :)
Tässähän on hiukka yli viikko meetingiin. Santsikupin lisäksi tarjoan ylimääräisen bonus-kupin jos paikan päällä ollaan siellä samalla aallonpituudella ton Wikin kanssa;)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Huumori
Comment
-
Suojatielle melkein astuvia ämpyilijöitä jotka kuitenkin muuttavat mielensä siinä vaiheessa kun pysähtyy antamaan tilaa, parkkipaikalla ~3km/h vauhtia matelevia pikku kauppakasseja, ympyrässä vasemmalle vilkuttavia ja ilman vilkkua sieltä poistuvia muumioita ym vähemmän dynaamisia suorittajia. Ei minun vaan kuuluisi missään tilanteessa olla itse autolla liikenteessä aamulla ennen puoltapäivää. Liian monen sukupolven välinen kuilu oman ja kaikkien muiden ajamisessa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Vinsu Näytä viestiAntasitko Ipsi tähän mielipiteeseesi jotain perusteltuja näkemyksiä,
kyselee ystävällisesti Vinsu.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Ipsi Näytä viestiEn minä enää muista mitä tuolloin mielessä oli. Jotain huumoria niin kuin vissiin arvasitkin kun Wikiä linkkasit. :-p
Siihen kun sitten lisää juopottelun niin keitos on valmis. Joo, ei jääny pahaa verta:)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viestiOho, Vinsu oli aloittanut ajoissa vklopun vietön :) !
Comment
-
Hienosti pesty pirssi.
Pahoittelen perunalla otettua kuvaa.
https://www.dropbox.com/sc/hb9jwbzgr...WrBOcRdaDZVYga
Comment
-
Lehmon koulun kohdalla oli pösö kuskilla kiire. Edelle ajava ajeli raj. mukaan noin 30km/h. Pösö kuski ei kestänyt moista vaan rupes ohittelee sitä, noh edelle ajava laittoi vilkun vasemmalla ja kääntyi seuraavasta vasemmalle. Tuli pösö kuskille kiire jarrutella ettei kylkeen ajele. huoh
Juuri mietin että pitäs laittaa gopro kiinni ku pyöräilee niin heti ois tullu materiaalia..
Comment
-
Lahdenväylän valottomat. Miksi ihmiset ei osaa kytkeä niihin leasing autoihinsa niitä valoja päälle? Perse pimeenä ja keula kun sähkökeskuksen valokaari.
Comment
Comment