Tänään tuli bongattua Helsingissä Sturenkadulla ekaa kertaa Audi RSQ3. En itseasiassa edes tiennyt moista olevan olemassa, joten hetken tuli ihmeteltyä mikä se edes on.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitäs näit tänään liikenteessä?
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Eemeli82 Näytä viestiTänään tuli bongattua Helsingissä Sturenkadulla ekaa kertaa Audi RSQ3. En itseasiassa edes tiennyt moista olevan olemassa, joten hetken tuli ihmeteltyä mikä se edes on.
Johan RSQ3 oli viime kesänä livenä nähtävissä kerhon ratapäivillä Ahvenistolla. :)
Comment
-
Keskustassa eilen jonkun angsti hevarin tai vastaavan, itellä palo vihreät kun autolla ajoin ja tällä jalankulkijalla paloi punaiset suojatiellä, odotti nätisti ensin suojatienpäässä mutta sitten katsoi minun suuntaani ja samalla hetkellä pomppasi suojatielle kävelemään minun eteeni :D
oikein ymmärtänyt tota logiikkaa :D jalka jarrulle ja töötti pohjassa, eipä sillä kiire ollut mennä edestä vaan löntystele hitaasti etiäpäin mitenkää reagoimatta. enimmäkseen itsessäni aiheutti pientä hilpeyttä tämän toiminta.
no nämä on näitä oman tiensä kulkijoita.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viestiPerjantai tais olla kyseessä,paikkaa en muista,mutta valkoinen bimmerin M550d farkku. Enpä kyseistä triplaturboa ole vielä livenä nähnytkään :)
Comment
-
Porvoon motarilta tuli joku rouva A4 B7 punainen melkein kylkeen kun itse ajelin kehä III:sta, joutu koukkaa vasurikaistan puolelle enkä edes ehtinyt katsoa peileihin että olisko siellä joku ollut mun vierellä. Oli muuten lähellä.
Comment
-
Pelottavan Meganen täynnä naisia välillä Helsinki- Viitasaari. Nätisti pistit ohistuskaistalle tulpan kun letkassa ohitettiin kaksi rekkaa jyväskylän jälkeen. Itsellä nousi luu kurkkuun ekaa kertaa pelosta että nyt kolahtaa. Kun ohistuskaistaa on jäljellä enää kilometri niin jarrulle ja samaa vauhtia rekan keulan vierellä. Meitä oli neljä muuta autoa joista minä olin ainut joka kerkesi loppujen lopuksi ohituskaistan loputtua omaa kaistaa rekan ohi. Megane siis ajo eka 110km/h ohi ja sit hidasti 70-80km/h siinä rekan vierellä, vai loppuko teho autosta? Pelottavaa ajamista oli tällä muutenkin, mutkitteli miten sattuu ja vauhti vaihteli suuresti. Olisi ehkä pitäny soittaa poliisille, sen verta hurjaa oli matka välillä, Mutta takapenkkiläisillä näytti olevan hauskaa.
Comment
-
Lahden motarilla puoli tuntia sitten tuli Lahteen (jokimaalle) saakka hurjan näköinen romulastissa oleva kuorma-auto. Lava täynnä metalliromua ja romun päälle oli viritelty henkilöauto. Kyydissä oleva auto tuli siis täysin laitojen yli. Romukasan päälle oli painettu nosturin puomi johon auto oli yhdellä liinalla kiinni.
Saattoi niitä liinoja olla enemmänkin mutta silti.. aika vastuuton viritelmä.
Comment
-
RS5 pillurallitteli Kaivarissa eestakaisin sekä tänään että eilen kun olin pyörälenkillä. Ize lienisin kyllä ihan muualla ko. kikottimella, veikkaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja trallalaalaakso Näytä viestiRS5 pillurallitteli Kaivarissa eestakaisin sekä tänään että eilen kun olin pyörälenkillä. Ize lienisin kyllä ihan muualla ko. kikottimella, veikkaan.
Bongasin saman ja oli kyl hemmetin hieno!
Comment
-
Ei tänään vaan pari päivää sitten lauttasaaressa tuli vastaan punainen avo Ferrari 360. Ei siinä mitään mutta sen takana samanlainen katolla. Noita alkaa olemaan liian monta liikenteessä että edes viitsisi huomioida.
Ja eilen lauttasaaressa bongattu punainen Honda NSX (acura), ei sekään varmaan kovin yleinen menopeli.
edit: jaha noita 360-siä on 10 kpl nettiautossa, sen kun hakee vain. NSX vain yksi.
Comment
Comment