Nykyinen menoveden hintataso huomioon ottaen, oli/on Klaukkalan TB:llä halpaa 95E:tä. 1.464€/l! Jos vielä töistä lähtiessä on,niin tankillahan se on käytävä :) ja tulihan sitä kehä kolmosella muutama valoitta ajava autokin bongattua :(
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitäs näit tänään liikenteessä?
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja audiq Näytä viestiJoo, asennetta vaatii, jotta kehtaa yleisellä paikalla nousta tuollaisesta. Datsunista. Kokoontumisessa on piha täynnä jotain Urvaneita. Voi että. :)
Ei kun en oikein tajunnut, että mikä tuossa on erikoista. Nissanin logo, niin tulee mieleen joku takasuuttimilla vihastettu Micra tai Sunny.
Comment
-
Pari bongausta eiliseltä Tampereen reissulta. Taksitolpalla C5 A6 sedan. Aivan minttikuntoinen mutta tuoreimmillaankin jo 10 vuotta vanha, johan siellä on oltava miljoona rikki.
Nokian motarilla lähti haastamaan joku jantteri Chryslerin PT Cruiserilla, en provosoitunut haasteesta mutta ulkonäkö yllätti. Sininen auto jossa jotain liekkejä teipattu/maalattu (tämä auto).
En olisi ikunaan uskonut että tuon auton korista on mahdollista edes tunaamalla saada enää rumempi.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja audiq Näytä viestiEi taida Audin luotettavuus ja huoltopalvelut riittää taksiajoon? Vara-autoja uskoisin rinkelikeulojen olevan. Viikko vuodessa huoletonta taksiajoa ja lopun aikaa voi seistä pajalla. Naapurilla mm. on juuri bensakoneinen vara-auto.
Comment
-
Tuli sitten 3 metsäkaurista vauhdilla pienen nypäreen takaa eteen. Tyhjä paku alla, koukussa peräkärry. Ei ABS-jarruja ja tie lumisateen jäljiltä todella liukas. Samantien takapyörät lukkoon ja sitten pumppamaalla sain pidettyä yhdistelmän tiellä ja jäi jopa metrejä varaa vikaan kauriiseen.
OLin yllättynyt että muistui mieleen noin hyvin miten tehdään hätäjarrutus ilman ABSeja- vuodesta 2000 ollut kaikki autoni abseilla (paitsi nyt tämä jumpperi). No sitten perillä kun nousin reteesti autosta ulos niin vetäsin aivan totaaliset pannut asvalttipihalle- lumen alla olikin jäätynyt läikkä. Lievillä mustelmilla selvittiin....
Comment
-
Tänään itsekkin liukastelin maxiducatolla jossai ei ole ABSeja. älyttömän takapainoset jarrut. Mentiinpä kahva edellä vähän kumpaankin suuntaan hetken aikaa ennenkun alko pitoa löytymään. Täytyhän sitä sitten lumisella pihalla heitellä vasurilla vähän vinoo, kun huomas takajarrujen tehot ;D
Comment
-
Taitaa olla se kuormantunnistus jarruista vaan jumissa. Ei olisi ensimmäinen Ducato (tai johdannainen). Ehjänä ei ole ollenkaan takapainoiset, kovasti kevyt se takapää toki on ja sopivissa olosuhteissa saa ihan kaasun nostollakin perän rinnalle mutkassa :)
Comment
-
Näin tavallisen rellun ja epätavallisen mopoauton, tai sen ajosuoritteen. Rellussa vilkkui oikea jarruvalo vasurin vilkkujen tahtiin ja kyseessä oli tämä uusimman korimallin laguna. Mopoautossa sen sijaan kaikki valot toimivat oikein ja vilkkuja osasi myös käyttää, päästipä tuo jopa vanhuksen suojatiellä yli eikä ajellut ylinopeutta.
Lisäksi tuolla pyryssä ja lumipöllyssä ajeli liikaa päivävaloilla olevia autoja.
Comment
-
Näinpä myös Salon lukion pihassa enemmän mopoautoja kun missään muualla aikasemmin- edes noita myyvissä liikkeissä ole varaa pitää tuollaista määrää.
Tuo jumperin kuormantunnistus täytynee katsoa- ei tuo tosin TM:n testissäkään saanut hyvää arvosanaa jarruista,60 metriä 100 km/h:sta
Comment
-
Uijui, oliko tuolla joku Audi Driving Experience tms. tapahtuma?
Itse bongasin joskus muistaakseni 3 vuotta sitten Oloksella varmaankin vähintään 30kpl tai enemmänkin B8 koppaisia punaisia S5 Sportbackkeja ja S4 Avantteja samassa läjässä. Olin kääntymässä vasemmalle sinne Olokselle ja vastakkaisesta suunnasta oli tulossa punainen S4 kääntymässä samaan suuntaan. Kuski viittoili mulle että mene vaan. Ajelin sitten siihen parkkikselle niin perässä tuli sitten pitkä letka ässiä ja kaikki parkkeeras siihen samalle parkkikselle sitten. Aika hieno näky oli kyllä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja buzz Näytä viestiUijui, oliko tuolla joku Audi Driving Experience tms. tapahtuma?
Itse bongasin joskus muistaakseni 3 vuotta sitten Oloksella varmaankin vähintään 30kpl tai enemmänkin B8 koppaisia punaisia S5 Sportbackkeja ja S4 Avantteja samassa läjässä. Olin kääntymässä vasemmalle sinne Olokselle ja vastakkaisesta suunnasta oli tulossa punainen S4 kääntymässä samaan suuntaan. Kuski viittoili mulle että mene vaan. Ajelin sitten siihen parkkikselle niin perässä tuli sitten pitkä letka ässiä ja kaikki parkkeeras siihen samalle parkkikselle sitten. Aika hieno näky oli kyllä.
Noi näytti olevan Nokian Renkaiden autoja. Noitahan on näkynyt myös kerhon tapahtumissa.
Audi Winter Driving Experiencen kalusto Muoniossa on punaisia S5 Sportbackeja.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja alpiBongasin vaaleanvihreän B5 sedanin, jossa pysäköinninvalvonnan asentama rengaslukko.Alkuperäinen kirjoittaja SabotaasiBongasin keskustassa vihreen b5 audin missä oli rengaslukko etupyörässä :-) Enpä ole Lahdessa sellaseen törmännyt aikasemmin.
Comment
-
Comment