Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mitäs näit tänään liikenteessä?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Alkuperäinen kirjoittaja HiTec Näytä viesti
    Avo Mazda katto auki Rusan Shellillä tuossa iltasella/yöllä. Hymyilytti :D
    tuttu jätkä jolla on kaks noita tukankuivain mazdoja - yks talveks ja toinen kesäks... jätän tän vaan tähän.

    mä toivoin näkeväni lunta ja jäätä että saisin ton romuni poikittain, mut mun päivittäinen matkani joka kulkee max muutaman sadan metrin päässä merenrannasta ei oikein suosinut mun toivetta.

    Comment


      Uusimaisen C-marsun joka tuuppasi kärkikolmion takaa kaupungilta eteen. Vauhtia minulla oli se 40 josta kaasua nostaen putosi puolen korttelin matkalla sinne 30 tuntumaan ja silti jouduin painamaan jarrua kun ei se mese vaan saanut nopeuttaan kerättyä. Mitään vaaratilannetta tuossa ei ollut mutta jäin miettimään tuollaisen auton mielekkyyttä. Mitä mieltä on autossa jolla kolmion taakse ei voi pysähtyä, koska parkista ei pääse enää superloivaan ylämäkeen edes liikkeelle ja sen vuoksi pitää tuupata pääväylää ajavien eteen hidastamatta. Sitten kun on änkenyt siihen eteen niin keltainen kolmio vilkkuu mittaristossa kroonisesti joulukuusta maaliskuuhun eikä nopeus nouse vaikka tekisi mitä.

      Comment


      • Vähän sama ihmetys iski eilen itselle kuin Mikolla eilen Joensuussa erään pizzerian pihassa. Pihaan tulee lyhyt ylämäki viereisen asuintalon pihasta. Asuintalon pihassa oli joku Kian uudehko katumaasturi tekemässä lähtöä kun lähdin pizzerian pihasta, mutta siihen se jäi mäkeen sutimaan. Oli siis ilmeisesti maailman turhin keksintö, eli etuvetoinen katumaasturi.

        Comment


          Aamusella lappeen Rannasta Kouvolan suuntaan lähtiessä jäin jonkun rys... venäläisen puoliperän taakse juuri sopivasti nelikaistaisen loppuessa. Slaavit nyt yleensäkään ei ole erityisen ripeitä kuskeja, mutta tällä oli vauhti alle kaiken arvostelun. Tasamaalla nipinnapin kuuttakymppiä, pienessäkin ylämäessä neljäänkymppiin, eikä elettäkään väistämisestä, vaikka jono alkoi kasvaa perässä. Vastaan tuleva työmatkaliikennekin alkoi kuuden korvilla olla sen verran vilkasta, ettei siitä oikein helpolla päässyt kukaan ohi, yksi kerrallaan silloin tällöin. Haju oli sellainen, että sisäkierto oli päällä koko ajan.

          Mun vuoroni tuli vihdoin Luumäen jälkeen, kun alkaa leveäkaistaosuus, ei sillä että tää rys... venäläinen olisi ymmärtänyt reunassa pysyä. Rinnalla mä olin ensin että ei helvetti, mutta sitten mä olin että ei saatana. Veturina oli neuvostoaikainen Kamaz, sellainen joilla ne ajoivat silloin 90-luvun alussa, ennenkuin saivat kaapattua koko itäliikenteen itselleen ja rahaa oikeisiin autoihin.

          Ovet lepattivat tärinästä, vanteina tykkipyörät, jotka lieppasivat varmaan kymmenen senttiä puolelleen, puolet valoista pimeinä ja kömytys sellainen, että pikkulinnut varisivat puista ja jänikset köhivät viidassa. Olen jotenkin kuvitellut, etteivät ne ajaisi noilla enää kotonaankaan, saati lännessä. Herätys siellä rajalla, kaikkea ei tarvitse päästää maahan.

          Comment


            Q-5 jossa ledtakavalot pimeinä, takapuskurissa yhdistetty takavalo/jarruvalo/vinkkari toiminnassa. Rekkarivalot paloivat normaalisti ja lisäjarruvalo takalasissa ok. Siis minkä maa-alueversio mahtoi olla??

            Comment


            • ERA-10 tuli vastaa. Aluks luulin että sieltä tulee tontitettu mopoauto mutta ei sentääs...

              Comment


                Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viesti
                Q-5 jossa ledtakavalot pimeinä, takapuskurissa yhdistetty takavalo/jarruvalo/vinkkari toiminnassa. Rekkarivalot paloivat normaalisti ja lisäjarruvalo takalasissa ok. Siis minkä maa-alueversio mahtoi olla??
                eiköhän toi ole US. niitä parikin pyörii ainakin mun päivittäisreiteillä...

                Comment


                  Parkkipaikkakolhijan. Katseli kunnolla ympärilleen että näkikö kukaan ja lähti sitten ajamaan. No, minä näin, otin kolhijan rekkarin ylös lapulle ja jätin sen omien tietojeni kanssa kolhitun auton tuulilasiin. Puskurissa oli melko komea reikä ja halki pitkältä matkalta.

                  Comment


                    Hyvä Tero, juuri tuollaista kansalaisaktiivisuutta pitää vaalia.

                    Niin juu, ja oma havainto tieltä:

                    Q-keliä havaittu, vittumainen vain että havaitsin sen tuolla kehällä... Hieman meinas jännittää kun tuntu siltä että auto leijailee tien päällä.

                    Ei ollu suola-auto vielä käyny paikalla joten oli hieman lipakat pinnat. Ja joku perkeleen A/B-koppimarsu ohitteli liukkaudesta huolimatta.
                    Viimeksi muokannut Metsässä; 2.12.2013, 21:25.

                    Comment


                    • Lähiaikoina bongattua:

                      - setä moposkootterilla, kokonainen retkipatja "kilpenä" viimalle, jaloista kaulaan asti. Jalassa oli luonnollisesti reinot.

                      - muoviluoti lumisateessa jäisellä tiellä.

                      - kolme lötköä vierekkäin parkissa koulun / tarhan tms parkkipaikalla.

                      Comment


                        Uusi Range Rover - katu-uskottavalla LAH-10 -kilvellä.

                        Comment


                        • Muutama viikko sitten bongasin kans tämän LÄH1Ön

                          Comment


                            Eilen näin TTRs:n jossa oli ripset ajovalojen päällä. Mä en ehkä toivu tästä ikinä.

                            Comment


                            • Oon bongannu ihan saman. :O Aattelin heti et omaan on saatava ne viikset! :o

                              Comment


                                Kotipihatiellä bongasin kultaisen Audi 5000 s:n ilmeisesti joku jenkkimallinen satku?

                                Comment


                                • saattaapi olla vähän OT mutta... n. 6kk on seissyt pihatien laidassa päivittäin b8 avantti. No tänään heräsin vihdoin ku ajelin jälleen kyseisen auton ohi että siinähän on 2x tuplaputket... Niin, se on s4... Ja nyt vasta tajusin... Voisin harkita näön tarkistusta jospa sieltä löytyisi vika?

                                  Comment


                                    Pari leopardia ja leguaanin. Hiukan raavin päätä että eihän noilla pitäisi olla täälläpäin mitään tekemistä mutta sitten hoksasin että huomennahan on Mikkelissä valtakunnallinen itsenäisyyspäivän paraati.

                                    Comment


                                      Ai niin joo. Enpäs osannut itse tuota ajatella kun nuo tuolla tiellä näin.

                                      Comment


                                      • Eilen tuli laukontorilla bongattua uuden korinen RS6..

                                        Comment


                                          Punanen?

                                          Comment


                                          • Punanen oli juu. Ei niitä kai oo, kun se yks uus korine RS6 Suomessa. Mun ymmärtääkseni siis.

                                            Comment


                                              Mitä niitä turhia sen enempää. Itte bongailin saman ehkä kuukausi sitte hatanpäällä

                                              Comment


                                              • Joensuun laakkosella kiiltelee uusi tumma rs6 myös!

                                                Comment


                                                • Vastaantulevan passatin apukuski häiriköi edellä ajavaa vihreällä laserilla ja vielä pimeän aikaan. Aika uskomattomia m*lkkuja sitä on liikenteessä. 88 tiellä taas ei oltu aurattu ja lunta tuli pirusti koko ajan. Osa vastaantulijoista posotteli sitten keskellä tietä eikä älynneet mennä reunempaan vaikka kuinka tuli autoa vastaan.

                                                  Comment


                                                    Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viesti
                                                    Q-5 jossa ledtakavalot pimeinä, takapuskurissa yhdistetty takavalo/jarruvalo/vinkkari toiminnassa. Rekkarivalot paloivat normaalisti ja lisäjarruvalo takalasissa ok. Siis minkä maa-alueversio mahtoi olla??
                                                    Takaluukku jäänyt auki. Itsellä vuosi sitten hajosi takaluukun lukko niin silloin ei ledit palaneet vaan juurikin nuo puskurin valot.

                                                    Comment


                                                      Tuli käytyä keskiviikkona pikavisiitillä Munchenissä ja nähtyä semmosta kalustoa päivässä mitä ei varmaan tule suomessa vastaan vuosiin.
                                                      Ensin tuli joku naamioteipattu testiauto vastaan, jonka perässä BMW, jollaista en ole ikinä nähnyt. Saattaa olla tuo:http://commons.wikimedia.org/wiki/Fi..._IAA_front.jpg

                                                      Sitten vuokra-autoa tankatessa taakse tuli uusi RS6:nen jonka ratin takaa hyppäs parikymppinen tyttö, ei ihan kyseisen automallin tyypillisen kuski.
                                                      Muncehin kentällä oli sitten vielä RS7 esillä.

                                                      Comment


                                                      • tt(rs) surullisen näkössenä (rengas auton alla poikittain) jossai tossa helsingin keskustassa. Rumaa jälkeä.

                                                        Comment


                                                          Kerro lisää.

                                                          Comment


                                                          • tarkennusta että oli meilahden naistenklinikan edessä. Oikea etupää rytyssä ja ripustus pettäny.

                                                            Comment


                                                            • Kyllähän naiset yleensä syö raskaana ollessaan "kahden edestä" ja hyvällä omatunnolla ehkä enemmänkin, mut että noin paljon ettei enään ripustukset kestä. :o

                                                              E nojoo, anteeks. :(

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X