2 naista työntelee eestaas tota mäkee ylös ja alas.. Vissii akku tyhjä?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitäs näit tänään liikenteessä?
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja JoonassMeidän firman hiacet on kyllä kovia menemään, vaikka siellä ois kontti täynnä työkaluja yms... Volkkareita ei olekaan niin noista paha sanoa mitään.
Tulipa eilen nopealta vilkasulta nähtyä tämä uusi BMW M550D xDrive. Ei tosin liikenteessä, mutta virman juhlissa oli esitteillä tämä vehje.
Comment
-
Talvella kiroilin moottoritiellä ihmisten kaahailua. Itse kun ajoin 110kmh mittarinopeutta, niin autot vaan sinkoilee ohi kuin kaistapäät. Nyt kun on kesärajoitukset, ajan mittarinopeutta 130kmh ja kappas, kiire on hävinnyt. Valtaosa tielläliikkujista tulee perse edellä vastaan. Miksi talvella ajetaan älytöntä ylinopeutta ja kesällä alle rajoitusten? vai onko nämä näitä tasaista 120 ajelijoita kesät talvet?
Comment
-
Ei niinkään itse liikenteessä mutta sitä sivuten: Lahden Citarin takaa valoista meni yli (toki suojatietä käyttäen) heppu pyörätuolin kanssa. Tuossa sinänsä ei liene mitään kummallista, mutta se liikkuminen tapahtui takaperin, pyörätuolissa istuen ja omilla jaloilla työntäen. Tien yli päästyään äijän eteneminen jatkui samalla tavalla. Ei kyllä tuo liikkumistapa kristallisoitunut mulle... Jos ne jalat on toimintakyvyttömät, niin minkä takia se sitten työnsi niillä sitä pyörätuolia. Jos taas jalat toimii, niin mihin se sitä tuolia tarvitsi?...
Comment
-
Tarkotatko siinnä Launeen vieressä olevaa sittaria?
Launeenkadulla on invalidiliiton kuntoutuskeskus, ja kyllä selkäytimen voi sillä tavalla rikkoa, että keskivartalo ei toimi, mutta jalat toimii kyllä. Launeenkadun kuntoutuskeskus on vieläpä erikoistunut erikoisempiin vammautumisiin ja geneettisiin vammoihin.
Olen itseasiassa tainnut keskustella ja avustaa kyseistä henkilöä jos tuolla paikkeilla hänet näit.
Comment
-
Mä olen samaisen miehen auttanu viime talven tien ylitte ku jäi jumii keskelle tietä siihen loskapaskaan. Mulle ei ollenkaan outoo tommonen. Oma iso-isäni on invalidi molemmat jalat amputoitu ja niillä "muovi" jaloilla kyllä välillä liikkuu juurikin tuollai. Ne pikkuriikkiset etupyörät ku ei aina oo yhteistyössä nii pakilla pääsee helpommin...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga Näytä viestiEi tänään, mut eilen. Tolkuttomasti tuunattuja menopelejä. Onks toi Ruskeasannan Shell jokin kokoontumispaikka näille? Autopesua odotellessa meni lyhyen ajan sisällä ohi ties mimmosta viritystä. Aika monet pelit aika matalia...
Comment
-
-
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012...99646_uu.shtml
Jaaha, olikin vähän ikävämpi tapahtuma sattunut tuossa kaupungilla kun ohi ajelin. Näki jo ensihoitajan itkuisesta ilmeestä, että nyt ei ole jalka katkennut.
Comment
-
"Kiinni otettu mies on alustavassa puhuttelussa kertonut, että teollaan hän halusi päästä vankimielisairaalaan ja pois yhteiskunnasta" Piti sitten nuori tyttö valita uhriksi, olisi mielummin mennyt metsään hirttämään itsensä tai jotain. Normi vankilaan vaan "isojen poikien" leikkikaluksi, mutta eiköhän tuo sairaalaan laiteta.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012...00182_uu.shtml
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viestiEi kannata ottaa kättä pidempää mukaan, vaikka miten sua puukottaisiin niin tod.näk. syytäjä nostaisi sua vastaan kasan syytteitä jos menet puolustautumaan...
Comment
Comment