Alkuperäinen kirjoittaja ola
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitäs näit tänään liikenteessä?
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja -Maukka- Näytä viestiJoskus kokeillut leikkiä autolla missä on noita ajonvakautusjärjestelmiä, en kyllä tajua miten sellaisella on edes mahdollista ajaa kolaria/tieltä ulos. Saa kyllä tosissaan yrittää reikäpäässä, sen verran hyvin tappaa luistot sun muut.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja -Maukka- Näytä viestiJoskus kokeillut leikkiä autolla missä on noita ajonvakautusjärjestelmiä, en kyllä tajua miten sellaisella on edes mahdollista ajaa kolaria/tieltä ulos. Saa kyllä tosissaan yrittää reikäpäässä, sen verran hyvin tappaa luistot sun muut.
Nimimerkillä, vahingossa TT:n kanttariin lipsauttanut. Ei niissä kesärenkaissa vaan ollut sivuttais pitoa lumella. Enkä edes tahallisesti polkenut autoa luisuun ko. tilanteessa.
Comment
-
Tuli sitten viime yönä vaan ajelta bilistä ja "sattumoisin" eksyn lahdessa audin liikkeen kulmille (myönnettäköön et kävin siellä pihalla kuolaamassa vanhaa coupe urs look-a-like? quattroa)
No toisessa päässä parkki paikkaa huuteli farkku golffi hädissään koko aika. Lähempänä tarkastelu osoitti että oli kaikki ikkunat sepposen selällään auki, lieneekö sähkö vika? Minuutin välein huusi hälyt ja vilkut ja minuutiksi taas rahottui...
Comment
-
Kangasalla, kirkon valoissa joku vanha putkivikainen Volvo painoi jonon ohi vasemmalle kääntyvien kaistaa ja lopulta kääntyi oikealle punaisia päin. Kaikki muut väistelivät nätisti eikä kukaan edes töötännyt? Mitähän prosenttijengiä lie, kun kukaan ei uskalla edes paheksua ajotyyliä?
Comment
-
Motarilla ajoin, kaksi autoa rinnakkain. Meinasi pakukuski tulla morjestamaan kylkeen kiihdytyskaistalta. Lienee luottanut, että ajan vasemmalle kaistalle, mutta sinne kun ei päässyt, oli volvo V70 juuri ajamassa ylinopeutta ohitseni. Törkeitä punaisiin päin ajoja pari kappaletta. Että näin täällä Hämeenlinnassa.
Comment
-
Eilen HKI-Vantaalla hyppäsin farkkumallin taksiin. Huomioni kiinnittyi heti tyylikkään oloiseen sisustukseen ja ylelliseen jalkatilaan. Kun siitä lähdettiin liikkeelle, ihmettelin kylläpä on Mersuksi hiljainen, ainahan niisä kuuluu vähintään rengasäänet läpi. Liikennevaloissa ei tiennyt, onko auto käynnissä vai ei.
Varttitunnin matkan jälkeen huomioni kiinnittyi ratin keskiössä olevaan töyhtöpäiseen lintufiguuriin -)
Iltasella tultiin kollegan kanssa takaisin aidosti Mersulla -hänellä oli kuskin penkin takana ahdasta.
Comment
-
Armeijan 2-akselinen kapellikuorkki ojassa. Loivasti oikealle kaartuvassa mutkassa menny sisäkurviin ja levittäny lahjakkaasti lunta tielle.
Hanko-porvoo väylällä, mäntsälästä n.15km Hyvinkäälle päin.
Comment
-
Töistä tullessa tuli nähtyä taas sellainen tapaus että piti ihmetellä miten jotkut ihmiset ovat saaneet ajokortin.
Tulin risteykseen jossa on kaksi kaistaa suoraan ja yksi vasemmalle. Itse ajoin keskimmäistä. Valot vaihtuvat vihreiksi sekä kääntyville että suoraan meneville samaan aikaan. Siinä on sitten eräs paku oikean puolimmaisella kaistalla ja päättääkin että nytpäs minä otan ja käännynkin tuonne vasemmalle suoraan menemisen sijaan. Puikkaa siitä ihan pokkana kaistan yli (ilman vilkkua), suoraan vasemmalle kääntyvien sekaan. Hirveä tööttikuoro täyttää ilman.
Onneksi olin hiljentänyt hieman vauhtia kuudestakympistä koska en ollut varma vaihtuvatko valot. Muuten olisin ajanut kyseisen pakun kylkeen ehtimättä tehdä yhtään mitään. Ei se pakun takakulma kyllä kaukaa mennyt. Kukakohan olisi ollut syyllinen tuossa tapauksessa jos olisi sattunut?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TMK-83 Näytä viestiTöistä tullessa tuli nähtyä taas sellainen tapaus että piti ihmetellä miten jotkut ihmiset ovat saaneet ajokortin.
Tulin risteykseen jossa on kaksi kaistaa suoraan ja yksi vasemmalle. Itse ajoin keskimmäistä. Valot vaihtuvat vihreiksi sekä kääntyville että suoraan meneville samaan aikaan. Siinä on sitten eräs paku oikean puolimmaisella kaistalla ja päättääkin että nytpäs minä otan ja käännynkin tuonne vasemmalle suoraan menemisen sijaan. Puikkaa siitä ihan pokkana kaistan yli (ilman vilkkua), suoraan vasemmalle kääntyvien sekaan. Hirveä tööttikuoro täyttää ilman.
Onneksi olin hiljentänyt hieman vauhtia kuudestakympistä koska en ollut varma vaihtuvatko valot. Muuten olisin ajanut kyseisen pakun kylkeen ehtimättä tehdä yhtään mitään. Ei se pakun takakulma kyllä kaukaa mennyt. Kukakohan olisi ollut syyllinen tuossa tapauksessa jos olisi sattunut?
Comment
-
Tässä lähipäivinä tuli päästeltyä/oltua kyydissä nelostiellä Oulu-Lahti välillä aika tarkkaan tuhat kilsaa. Ensimmäiset suolat kylvettiin maahan puoli yhdentoista maissa jolloin liikenne oli lähes loppunut. Koko matkan tie oli jäärataa ja nopeusrajoitus 100 vaikka tuolla tiellä on aika jyrkkiäkin mutkia. Yhdessä risteyksessä oli paku törmännyt kirjasto-autoon, yksi uudehko Primera oli mennyt penkkaan, yksi rekka oli mennyt penkkaan, ja muutamassa paikassa oli jäljet että penkassa on käyty, yhdet niistä oli omat niinkuin aiemmin kirjoitin, autoni kimposi penkasta takaisin tielle, muttakun oli tuuninkipuskurit rikki meni.
Comment
-
Eilen tuli 929km hinkattua Suomen teitä ja Kehä 3:n kunto tuli kyllä järkytyksenä näin pitkästä aikaa! Täynnä jäätävän kokoisia routapaakkuja ja parannustyöt vieläkin pahasti kesken. Kivasti tuntui liikenne puuroutuvan ramppien kohdalla.
Comment
-
Olen kääntymässä Raksilan markettien pihalta, poliisitaloa vastapäätä olevasta risteyksestä vasemmalle, edelläni on yksi auto. No, valot vaihtuvat vihreiksi ja lähdemme liikkeelle. Ja kuinkas ollakkaan oikealta on tulla päin punaisia vanhemman naisihmisen ohjastama farmari kolopallo edelläni ajavan auton kylkeen. Ei jäänyt paljoa vaille että pelti olisi rytissyt.
Tuo oli jo toinen kerta samassa risteyksessä lyhyen ajan sisällä kun olen tuollaisen tapahtuman todistajana.
Comment
Comment