Miikka, ei tuo kyllä kovin uudelta näyttänyt. Mielestäni sitä noin 2003 mallia. Ja oli sillä myös ihan normi valotkin päällä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitäs näit tänään liikenteessä?
Collapse
X
-
Varmaan sopii ihan hyvin tähän ketjuun, mutta onkos Turkulaiset käyneet Koulukadun uudella abc:lla? Sieltä takakautta kun menee, on edessä kaksi aika ikävän näköistä ja todella lyhyttä/terävää töyssyä. Näyttävät siltä, että jos autossa tosiaan on se lain sallima 8cm maavara, lähtee jotain mukana...
Comment
-
Tänään Sairaalarinteen Salen nurkilla parkkipirkkotäti oli unohtanut kiekkopaikalla virka-micrastaan parkkikiekon pois, kun täti kävi kaupassa asioimassa. Teki mieli huomauttaa asiasta.
Ehkä on hyvä, että täti keskittyy parkkeeraamiseen, kun ruudusta pääsy ei tuntunut onnistuvan. Loiva peruutus takaisin tielle ei onnistunut, lopulta täti ajoi jalkakäytävän yli viheralueen kautta parkkipaikalle ja kiersi sieltä takaisin liikenteeseen. Jalkaisin saisi liikkua huomioliivit päällä, jos liikennetaidot ovat tuota luokkaa.
Kiitokset sille punaiselle B7 avant-kuskille joka päästi letkaan väliin samoilla nurkilla.
Comment
-
Tampere-Hämeenlinna-välin motarilla tuli vastaan joku uudehko Ferrari, ohi ajoi Ford Mustang Shelby GT500 :P
Sitten Lahdessa bongasin ekaa kertaa Nissan GT-R:n
Mustangi oli kyllä niin saatanan makee auto, ettei voittajaa löydy. Enkä lähtenyt härnäämään vaikka kyytiläinen yllytti ;)
Comment
-
Painelin tänään kolmenkympin alueella pienen poikani kanssa skootterilla ihan reipasta haipakkaa. Takaa tuli saappi tosi vauhdilla ja lähti ohittamaan parhaimmillaan jotain 90km/h, kohdalla on pari valotonta suojatietä sekä risteys ja muitakin liikenteessä. Sen verran korpesi että kiinnosti millainen kuski vetää 30km/h aluella ohi noin törkeästi ja itsellä vielä pieni poika kyydissä. Ajoin pari kilsaa perässä kun jäi bussin taakse kökkimään ja sattui menemään samalle urheilukentälle. Siinä sitten haastettattelemaan nuorta kollia joka oli ilmeisesti juuri siirtynyt auton rattiin ja tottunut ajamaan mopolla ranne mutkalla, asenne sen mukainen. Kysyi että mitä teki väärin ja pienen tilannekuvauksen jälkeen sainkin päivän parhaan vastauksen, "mulla on oikeus ajaa miten haluan".
Olen ilmeisesti kuvitellut täysin virheellisesti koko ikäni että meillä autoilijoilla ei ole oikeuksia on vain velvollisuuksia. Jotkut tietävät menneisyyteni liikenteessä enkä ole todellakaan mikään kukkahattutäti, nuorena tuli vedettyä niin ettei kestä päivänvaloa ja korttikin silloin pari kertaa hyllyllä. Ehkä juuri siitä syystä tietää enemmän riskeistä kun on itse kokenut ja katuu joitain typeryyksiä lopun ikäänsä.
Comment
-
Kysyi että mitä teki väärin ja pienen tilannekuvauksen jälkeen sainkin päivän parhaan vastauksen, "mulla on oikeus ajaa miten haluan".
Comment
-
Turha näistä asioista on paasata kun aina tulee uusi sukupolvi joka opettelee asiat kantapään kautta, tuntuu tosiaan siltä että sääntöjä noudatetaan vain poliisin takia.
Esimerkkinä olin kolleegan kyydissä ja auto vaelteli tien laidalta toiselle, vaihtaminen oli vaikeaa, oli välillä selvällä alinopeudella tien tukkona eikä tilannetaju ollut ajan tasalla muutenkaan kun oli niin keskittynyt puheluihin. Poliisiauton tullessa vastaan mainitsi asiasta puhelimessa ja laski luurin alas hetkeksi. Kun yhden suojatien edessä joutui jarruttamaan rajusti viereiselle kaistalle pysähtyneen auton takaa tulleen pyöräilijän vuoksi en voinut enää olla avaamatta suutani. Kysyin miksi ei käytä bluetooth kuuloketta jonka annoin lahjaksi viime syksynä, vastasi ettei ole vielä saanut sakkoja puhelimeen puhumisesta. Että näin asiat yleensä koetaan, muulla ei ole väliä kunhan poliisi ei näe.
Comment
-
Turha näistä asioista on paasata kun aina tulee uusi sukupolvi joka opettelee asiat kantapään kautta, tuntuu tosiaan siltä että sääntöjä noudatetaan vain poliisin takia
Kokeile Sami seuraavalla kerralla sitä kikkaa kun on uusimmassa turvavyömainoksessa, eli älä suostu kyytiin tai ota avaimet pois...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tuom4s... Koulukadun uudella abc ...
Vanhassa Urssissa oli tasan 8 senttiä tilaa kattien ja maan välillä. Ottais varmaan kiinni hiljaisellakin vauhdilla. Minä muuten ihmettelin miksi siellä on niitä hidastuskorokkeita ja varsinkin kaksin kappalein parinkymmenen metrin välein. Eikö yksi olisi riittänyt?
Vertailun vuoksi, Stockmannin parkkihallissa on siinä osastojen välillä kynnys, vasemmasta reunastaan aika korkea. Sinne tuli kerran Urssilla ajettua ja se pirun kynnys on pakko ylittää, että pääsee pois. Aivan oikeaa reunaa nuollen raapi vain hiukan, ei vaurioita. Tuolla kutosella menee ilman kosketuksia.
Comment
-
Mitä ihmettä liikkuu ihmisen mielessä kun lähtee tuollaisella maantielle...?
Comment
-
Eilen Tokoinrannan reunusta kiertävällä hiekkatiellä n. 20 v kundi yritti ohittaa kävelijöitä ohjastamallaan Jopolla meren puolelta huonoin tuloksi. Jopon eturengas rupesi vatkaamaan rantakivetyksen päällä ja eikös se fillari tipahtanut siitä sitten veteen. Jäi itse juopontuurilla rannalle, ranne luultavasti murtuneena. Tää kaiffari piti kaljapulloa vasemmassa kädessä ja yritti ohjastaa pyörää oikealla kädellä. Otti sitten koko painonsa tän kaljapullokäden varaan, kun eturengas / koko pyörä tipahti alta.
Hetkeä myöhemmin pyörän omistaja tuli naaraamaan pyörän ylös. Kuski sai hoidon kuulemma paikalla olevasta ambulansista. Lanssi oli tullut rantaan hetkeä aiemmin veden alle joutuneen tarkastamiseksi. Jengi oli eilisen helteen innostamana pikkasen tuiskeessa!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Crash_ Näytä viestiHaa! Se oli kale meidän mainosmies. Itse ajan myös spintterillä(ent. oulun ambulanssi xD) mutta vaunu perässä ja liikun vain letkan mukana.
Comment
-
Poliisit taisivat aikansa kuluksi käydä tuossa puoli yhden jälkeen yöllä kokeilemassa miten heidän uusin transportteri kulkee. Tulivat vastaan valot vilkkuen melkoista haipakkaa Marjalaan päin, sammuttivat vilkut ja nousivat Marjalan rampista ylös. Kun itse nousin keskustan rampista ylös ja ajoin siltaa pitkin teollisuusalueelle päin, niin samat veitikat tuli kaikessa rauhassa takaisin keskustaan päin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Crash_ Näytä viestiJuu kalen oma vaunu ;) Ollaan nyt porissa su-ma ja sit jatketaan rannikkoa pitkin pohjoiseen. Jos näet ison liudan valkoisia rekkoja jossa stuntshow teippaukset itse ajan kyseisen letkan n.keskivaiheilla ;)
Comment
-
...niin samat veitikat tuli kaikessa rauhassa takaisin keskustaan päin.
Yksi puolituttu haukkui poliisia joka käänteessä, olivat ilmeisesti kaataneet tyypin bisset maahan junnuna tai jotain vastaavaa ja siitä jäänyt ikuinen kauna päälle. Kun sitten eräänä aamuna huomasi jonkun tehneen hirvittävän rikoksen eli potkaisseen Almerasta peilin irti oli heti huutamassa poliisia apuun. Poliisi on siis ystävä vain kun itsellä on siihen tarvetta?
Comment
-
Yksi puolituttu haukkui poliisia joka käänteessä, olivat ilmeisesti kaataneet tyypin bisset maahan junnuna tai jotain vastaavaa ja siitä jäänyt ikuinen kauna päälle. Kun sitten eräänä aamuna huomasi jonkun tehneen hirvittävän rikoksen eli potkaisseen Almerasta peilin irti oli heti huutamassa poliisia apuun. Poliisi on siis ystävä vain kun itsellä on siihen tarvetta?
Comment
-
Comment