Uhhautsi,
Liityinpähän tähän audiclub-foorumiin kun taisi tulla Audi hankittua.
En haulla löytänyt mitään "uudet ryhmäläiset" yms topiccia joten paiskasin tämän uutena. Suokaa anteeksi jos ellainen on ja modet siirtäkööt oikeaan paikkaan :)
Luultavasti mieltäni askarruttavia kysymyksiä tulee jahka saa vaunun alle. Tähän asti autohistoriani on:
-Mazda 323 -84
-C-mallin Opel Kadett (-73)
-GMC - VAN -84 (6.2 diesel)
-Nissan Sunny hatchback -88
-Opel Vectra 1.8 (-97)
-V70 Volvo 2000
-V70 Volvo 2003 D5
-V70 Volvo 2004 D5 AWD (vaihdoin siksi niin nopsaan ku se etuveto oli ihan surkea)
-V70 Volvo 2007 D5
-Volvo 240 GLT 1988. Uutena asti ollu. jäi minulle äitini kuoltua. Pidän sitä kuin kukkaa kämmenellä
Nyt sitten taisi tulla Hankittua Audi A5 -13, 3.0 Tdi (taitaa malli olla jo kuitenkin 2014)
Auto pitäisi olla alla ensi viikulla.
Paljon olen foorumeita laavannut ja pari asiaa on noussut esiin tuosta kattilasta.
-Imusarjassa olevien läppien kanssa ollut ongelmia. Helppo korjata.
-Joku ihmeen mutteri ohjauksessa? (en oikein vieläkään ymmärrä että miten sen havaitsee jos sellainen esiintyy). Ilmeisesti joku "kulma" keskialueella joka johtaa siihen että joka metrin joutuu ajamaan? :)
-Karmittomat ikkunat suhisee
Eipä mulla muuta. Perästä kuuluu jahka kysymyksiä nousee esiin.
t:Sattanen
Liityinpähän tähän audiclub-foorumiin kun taisi tulla Audi hankittua.
En haulla löytänyt mitään "uudet ryhmäläiset" yms topiccia joten paiskasin tämän uutena. Suokaa anteeksi jos ellainen on ja modet siirtäkööt oikeaan paikkaan :)
Luultavasti mieltäni askarruttavia kysymyksiä tulee jahka saa vaunun alle. Tähän asti autohistoriani on:
-Mazda 323 -84
-C-mallin Opel Kadett (-73)
-GMC - VAN -84 (6.2 diesel)
-Nissan Sunny hatchback -88
-Opel Vectra 1.8 (-97)
-V70 Volvo 2000
-V70 Volvo 2003 D5
-V70 Volvo 2004 D5 AWD (vaihdoin siksi niin nopsaan ku se etuveto oli ihan surkea)
-V70 Volvo 2007 D5
-Volvo 240 GLT 1988. Uutena asti ollu. jäi minulle äitini kuoltua. Pidän sitä kuin kukkaa kämmenellä
Nyt sitten taisi tulla Hankittua Audi A5 -13, 3.0 Tdi (taitaa malli olla jo kuitenkin 2014)
Auto pitäisi olla alla ensi viikulla.
Paljon olen foorumeita laavannut ja pari asiaa on noussut esiin tuosta kattilasta.
-Imusarjassa olevien läppien kanssa ollut ongelmia. Helppo korjata.
-Joku ihmeen mutteri ohjauksessa? (en oikein vieläkään ymmärrä että miten sen havaitsee jos sellainen esiintyy). Ilmeisesti joku "kulma" keskialueella joka johtaa siihen että joka metrin joutuu ajamaan? :)
-Karmittomat ikkunat suhisee
Eipä mulla muuta. Perästä kuuluu jahka kysymyksiä nousee esiin.
t:Sattanen
Comment