Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mitä Audi-klubin kuskit eivät tee

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audikuski ei ajattele maailmaa täysin mustavalkoisena. Tässäkin keskustelussa perustellaan miksi ei saisi hidastella turhaan, ja vastaväitteenä on miksi ei pitäisi ajaa kaikkialle kaasu pohjassa. Se järkevä käytös löytyy jostain sieltä välistä. Ei kummastakaan ääripäästä!

    Audikuski ei myöskään yleistä. Se että kanssa-autoilija ajaa hölmösti silloin tälöin, ei tarkoita että hän olsi huono kuski/idiootti/juppi/yms. Esimerkiksi outo ympäristö saattaa aiheuttaa hieman hämmennystä, jolloin ajo ei ole kaikkein johevinta. (paikkapaikoin suomessa on aivan äärettömän huonot liikenneopasteet) Vastaavasti kiire ja etuilu saattaa myös joskus johtua ihan oikeasta hädästä. Yksittäiset tilanteet ovat ohi niin nopeasti, ettei niitä kannata jäädä vatvomaan kovin pitkään.

    Comment


    • Aikaslailla hyvin sanottu ja kiteytetty.

      Comment


        Tarkennettakoon että itse tarkoitin lähinnä liikennevaloristeyksiä joihin lirutellaan.

        Comment


        • Wisa kiteytti kyllä asian, joten ei pitäisi jäädä jossittelua.

          Comment


          • Tuon "liruttelun" kanssa pitäisi olla pelisilmää. Hiljaiseen aikaan ok, mutta itsellä ruuhka-aikaan tapana ajaa raot kiinni risteyksissä joissa esim. kääntyville nuolivaloja. Monesti näkee kun nuolivalo loistaa vihreänä tyhjällä kaistalla kun suoraan menijät ajaa taloudellisesti valoihin. Ja eikö näinä start-stop toiminnolla varustetuilla autoilla saada sitä suurempi hyöty, mitä pitenpään ollaan paikoillaan, eikä valutella?

            Comment


              Ei, koska se on niin v*tun mukavaa ottaa rullaava lähtö liikennevaloista. Viis siitä että muut kärsii. Mutta sepä siitä kun täällä selkeästi puhutaan enemmän kuin yhdestä asiasta tuosta "valuttelusta" keskusteltaessa. Ei ole laadukasta keskustelua sellainen, ei vaikka laittaisi sanat "lainausmerkkeihin" tai pisteitä lauseen loppuun...

              edit: en viitannut edelliseen viestiin noilla "tehosteilla"...

              Comment


              • - Poistua vilkuttamatta liikenneympyrästä
                Viimeksi muokannut Vinkka; 10.4.2016, 23:12.

                Comment


                • Pakko kyllä mainita tämä kiihdytyskaistan käyttö. Kiihdytyksen tulisi tapahtua rivakasti ja kiihdytyskaistankin SAA käyttää loppuun asti jos sillä edesautetaan jouhevaa liittymistä liikenteen sekaan.

                  Nimim. monta kertaa meinannut kiihdytyskaistalta loikkaava autoilija aiheuttaa kolarin runnomalla pienimpään mahdolliseen rakoon ja lyömällä jarrut pohjaan..
                  Ja vaikka tuo quattro mukavasti kiihtyykin niin en jaksa uskoa, että mikään auto ei sen liittymisrampin aikana kykene kiihtymään hyvin vaikka siihen 80km/h nopeuteen. Liian usein menisi perseessähitsaamiseksi jos kiihdyttäisin oman kykyni mukaan enkä jättäisi turvaväliä.

                  Comment


                  • Liekö jo ollut, mutta Audi kuski ei ikinä jätä antamatta jalankulkijoille vapaata menoa suojatiellä.

                    Niin monet heipat ja hymyt saanu, kun tietä antaa, niin päivä pelastettu.

                    Tämä ei koske sitten kaksikaistaisia, riskipaikkoja.

                    Comment

                    Working...
                    X