Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kylpylöiden majoituksesta + ruokailusta

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Kylpylöiden majoituksesta + ruokailusta

Ikaalisten kylpylään olisi tarkoitus mennä tässä talven/kevään aikana. Opiskelija kun olen niin ei varaa ole mennä hotelliin vaan olen katsonut yksityisten tarjontaa (mistä osa onkin hotelleissa). Onko kukaan majoittunut tuonne yksityisten kautta? Itse olen katsonut tätä: http://www.kylpyla-hotelli.fi/7 Kellään kokemuksia tuosta? Myös muita yksityisiä otetaan huomioon jos on kokemuksia.

Millaiset ruokailu paikat tuolla on taikka tuossa lähistöllä? Tuo buffetti on ainakin aika arvokas, onko se sen rahan arvoinen jos siellä kävisi yhtenä iltana? Netti keskustelussa puhuttiin myös jostain pitsa paikasta, mutta mitä itse googlettelulla löysin niin +10e pitsat ovat vähän kalliin puoleisia. Hotellista ei taida saada ulkopuoliset aamiaista tai jos saa niin on kallista, googlettelulla en ainakaan hintoja löytänyt.

Kokemuksia siis halvoista majoituksista tuolla sekä ruoka paikoista otetaan vastaan. Autolla oltaisiin menossa, joten ruoka paikan ei tarvitse olla kävelymatkan päässä, mutta se olisi plussaa.

Ja joku kuitenkin miettii, että miksi pitää mennä jos rahaa ei ole paljoa, niin kai opiskelijakin saa joskus rentoutua avopuolisonsa kanssa :).
    Viimeksi muokannut 54mmy; 1.3.2014, 23:36.

Ruokapaikoista ei nopeasti tule mieleen kuin Tei-Tupa, jota voin kyllä suositella. http://eat.fi/ikaalinen/tei-tupa

Jyllin Kodit
    Myös tätä paikkaa olen kuullut kehuttavan, mutta omakohtaista kokemusta ei ole.
    Viimeksi muokannut Dieselman; 26.1.2014, 23:18.

Comment

Tuossa Jyllin kodissa on ainakin se huonoa, että lounas on juuri siihen aikaan, kun oltaisiin kylpylässä lillumassa. Eli pääsääntöisesti isompi syöminen olisi vasta siinä klo. 20 aikoja.

Noista majoituksista olisi tietty mukava kuulla. Onko ollut sotkuisia kun tuolla ei ole siivousta ja missä paikassa muutenkin paikat on?

Comment

Eipä tuolla suunnilla juuri erikoisempia ruokapaikkoja ole. Kylpylällä muistaakseni hyvät ruuat, mutta kaikki pirullisen kallista. Joskus ollut tosin jotain seisovaa pöytää tjsp. jolloin ollut ihan kohtuullisen hintanen, mutta liekö ollut joku erikoistilaisuus. Tei-Tupa legendaarinen paikka jossa jokusen kerran käynyt hampparin syömässä. On hyvät ruuat. Muistakaa myös "Meillä tehdään uusia ihmisiä" ;D

Comment

Onkos tälläisiä halvempia majoituksia muissa kylpylöissä kuin ikaalisissa? Tuo 2,5h:n uintiaika kun ei niin hirveästi innostaisi.

Comment

Hinta yleensä näkyy laadussa, nimimerkillä palelin porealtaassa sanifanissa yksi talvi.

Comment

Otitko huomioon, että hotellivierailla on vapaa allasosaston käyttö ja aamiainen kuuluu hintaan. Jos nuo pistää omasta pussista niin saa olla aika halpa huone että kannattaa. Lisäksi on kätevää asua samassa rakennuksessa missä kylpyläosasto sijaitsee.

Comment

Tuolla ikaalisissa huone 3:lle maksaisi n.50e/yö, joka ei tosiaan ole paljoa. Ymmärtääkseni tuo uinti ei ole täysin vapaata ikaalisissa hotellin asiakkaillekaan?

Nyt on tullu katseltua Turun caribiaa tai Flamingoa, meitä olisikin nyt 3 henkilöä lähdössä, joten kaksi yötä, aamiaiset, uinnit, juomiset/syömiset ja matkat olisivat yhdelle jaettuna tuonne Flamingoon n. 200e ja caribialle n.180e kun taas tuonne ikaalisiin olisi ollut n.110e. Flamingossa kiinnostaisi tuo Spa & Wellness puoli, onko kellään kokemuksia siitä?

Comment

Tuli vaimon kanssa käytyä Kasnäsissä,siellä Kemiön takana;suosittelen.

Comment

Working...
                  X