Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mitä turasit tänään tallissa?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• On se Nogaro vaan niin hieno. Click image for larger version

Name:	17411158191492238391218875229218.jpg
Views:	279
Size:	114,1 Kt
ID:	1983138

Comment

• Sotkaan tappelin toisen takanurkan edes jotenkin leimakuntoon alustalta, vähän meinas vastustaa kun alatukivarren pusla oli mennyt naimisiin säätöpultin kanssa ihan kunnolla niin meni rälläkkähommiks.. Vielä toinen puoli niin voi säädellä kulmat kuntoon hammastankorempan jäljiltä.
      Attached Files
      Viimeksi muokannut jaeger; 6.3.2025, 03:20.

Comment

Tuolla tavalla jumittaneen pultin saattaa saada paineilmavasaralla paukuttamalla irti. Eli puslan kylkeen vaan tärinää niin kauan kunnes se irtoaa (jos irtoaa). Itse olen saanut pahassa paikassa olevia pultteja sillä tavalla irti.

Comment

Ootteko käyttäny noita induktiokuumentimia jumittuneiden pulttien aukasuun? Nyt tuon hiluxin kanssa törmänny enempi jumittuneisiin pultteihi/muttereihin ni mietin sellasen hommaamista.
          Halpiksen sai reilulla 200€

Comment

• Varmasti saa paineilmavasaralla, kun tarpeeks kauan jaksaa hakata mutta sitä mekkalaa ei kuuntele eläimetkään ja mulla on toinen ranne justiisa viittä vaille leikkauspöytävalmis niin koetan välttää moisia isoja tärinöitä työmaalla parhaani mukaan. Rälläkällä 5min ja tukivarsi lattialla ilman rannekipuja.

Ja ehdottomasti induktiolämmittimellä esikäsittelen kaikki pultit/mutterit mitkä näyttää yhtään siltä että voi vastustaa, töissä kun on tollanen pyörillä oleva järeämpi malli niin saa isompaakin pulttia nopeasti mansikaksi.

Comment

Working...
            X