Latailin päivitetyn firmiksen ja kartat 4geehen.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitä turasit tänään tallissa?
Collapse
X
-
Toissapäivänä käynnistin nelipaikkaisen avon ihan uuden akun (ovat muuten kalliita, enää en unohda ylläpitolaturia) turvin ja meinasin käynnistää kaksipaikkaisen avon vain huomatakseni että kaasareista valuu bensat läpi lattialle. En viitsinyt bensankäryssä tehdä mitään niin jätin tarkemman tutkimisen eiliselle.
Eilen virrat päälle jotta bensapumppu lähtee päälle + näkee mistä bensat tulee läpi. Ilmeisesti kuivuneesta tiivisteestä koska nyt oli tiivistynyt. Käynnistin sitten joutessani myös häristimen.
Comment
-
Joihinkin paikkoihin toimii. Edessä ylätukivarsien jumissa oleva kiinnityspultti olka-akseliin on esim. sellainen, johon ei oikein toimi. Mutterin ja pultin kannan toki saa mansikaksi hetkessä, mutta ei siinä tahdo teho riittää lämmittämään itse pulttia niin paljon, että se irtoaisi.
Comment
-
Scimitar GTE on seissyt syksystä 2009 ja siihen tuli mm. rakennettua uusi automaattivaihteisto joka kasattiin aikanaan ja ollut siis ilman öljyjä yli 10 vuotta auton alla. Pääsiäisenä hinasin kestoprojektin talliin, tänään saatiin koneesta savut ja auto liikkui omin voimin eteen ja taakse. Ehkä nyt löytyisi motivaatiota maalaamiseen ja kasaamiseen?Viimeksi muokannut Hezekiel; 6.4.2021, 21:12.
Comment
-
Eilen tein osin samat mitä välkky:- vaimon käyttiksen pesu, sisäputsi ja myyntikuvien otto
- kuuauton sisäputsi
- nelipaikkaisen avon nahkojen hoivaus
- kaksipaikkaisen avon katon ja penkkien hoivaus
- ajohanskojen hoivaus nahanhoitoaineella :)
Comment
-
Tässä lähiaikana tuunattu pojan sähkömersua. Alko olemaan lähtöjä aivan erillä lailla ja donitsia kaveri pyörittelee asvaltilla :)
Akkukoneen 18v akku, erit moottori/vaihteisto paketti. Tehas vauhti 7km/h ja nyt tolla max paineilla +16km/h. No ei aivan 3v vielä max tehoilla aja mutta kokeiltiin kuitenki.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja any1 Näytä viestiOispa talli ja nosturi nii säästys selekä vaivoilta. Nyppäsin puskurin poies nii varmaa huomena selekä huutaa hoosiannaa ku joutuu kyykkii ja makkaa auton alla.
Comment
-
Oikeastaan tässä viikolla ja Pohjola-hallissa turasin pikkukakkoseen h&r jouset, eteen uudet iskarit ja rt-päät sekä hitsailin "uutta" kattia ja pätkän putkea. Tänään vielä vaihdoin pa-suodattimen ja kirin etuvarret sekä taka-akselin matalammaksi asettuneeseen korkeuteen ja ruuvailin lämpöpeltejä ja sisälokareita kiinni.
Ei se ihan mahdottomasti madaltunut, mutta on kyllä näppärä ajaa nyt kun ei niiaile eikä kallistele. Varsinkin kun aiemmin tuli jo vaihdettua molemmat etuvarret ja takaiskarit niin onpa jämäkkä ajella. Toki se tuosta ajan myötä vielä laskee kunhan uudet jouset ja jousen yläpäät asettuu. Keulaankin tulossa toisen koneen muodossa hivenen lisää painoa.
Viimeksi muokannut vV8m5; 20.5.2021, 23:06.
Comment
-
Kävin eilen tutkailemassa Passatin alla pientä jäähdytinnestevuotoa, tuloksetta. Ei mitään selvää paikkaa mistä näyttäisi tulevan. Onneksi vuoto ei ole iso, mutta kuitenkin luo pienen pelon losahtaako jossain vaiheessa ns. kaikki kerralla. Paisarin pintaa pitää kuitenkin aika-ajoin tarkistella. Paisarissa alkaa ikä näkymään, mutta kai sekin jotain jälkeä jättäisi jos siitä falskaisi...?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viestiQ7:n ohjausvaihteen. Toki perinteiden velvoittamana ulkona, maassa selällään maaten tunkkien ja pukkien kanssa ja osin vesisateessa. Eihän se ollu ees paha homma. Vanha vuotava pois ja uusi tilalle.
Melkein.
Comment
Comment