Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mitä turasit tänään tallissa?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Enemmänkin stressaantunut, pitää saada osat suojattua ja sijoitettua odottamaan niputusta.

    Comment


      Mietin miten kerhoalusista helpoiten saisi muokattua finnittömälle kilvelle sopivat. Oliko tähän joku valmis niksi?

      Comment


        Molemmilta puolilta lyhentämällä? Jääpi sitten teksti keskelle.

        Comment


        • Urssiin tuli askarreltua hp2 jarrut. Onhan nuo aivan erimaata kun ufoihin vertaa... Pakoputkikin tuli heftattua, ens viikolla vielö ympärisaumat paremmalla ajalla. 2x2.5 tuumaa, ahdasta on. turhan iso ns vakiokoneelle mutta tulevaisuutta varten myös ajateltu :)

          Comment


            C4:seen vaihdoin etualatukivarret ja oikaisin vasenta etulokasuojaa.

            Comment


              Muuttuko C4:n kulku?
              B5 vaihdoin eteen molemmat ulommat vetarit. Motonetin rekkarin perusteella otetut olivat väärät urat /hammastukset. Onneksi mätänetin-JKL myyjän kanssa otettiin 2.6/2.8 -koneiden versiot tilalle. Kannattaa tarkkaan laskea vetareiden urien lukumäärät. Vetoniveleitä tarkoitan. Lisäksi vaihdoin yhden vesiletkun uuteen, loppui vuoto. Letkut voivat hapertua sisäisesti siten, ettei ulkoisesti huomaa että letku vuotaa/ettei siitä löydä halkeamaa tms.

              Comment


              • A2/A4 cabrio tuulihaan korjaussarja evo.1
                Attached Files

                Comment


                  Kyllä se paljon vaivattovammin suoraan nyt kulkee. Alkoi oikean puolen pallonivel olemaan jo niin väljä, että pelotti jo ajaa. Ja lisäksi kummankin puolen kolinat hävisi pois. Aika uraherkkä tuo vaan tahtoo vieläkin olla 225 renkailla. Talvirenkailla (205) vetelyä ei esiinny juuri ollenkaan.

                  Comment


                    Jotain väljää sulla sit vielä on sielä jos on uraherkkä. Itselläni myös 225 renkaat C4:ssa ja eipä se vetele kuin sellasissa urissa jotka on jo melkein asfaltista läpi, perus urissa ei vetelyä ole oikeastaan ollenkaan.

                    Comment


                      Niin voi olla. Pitää tänä iltana katsoa miten vetelee sellaisessa paikassa missä yleensä aikaisemmin on vedellyt. Rempan jälkeen kävin vain parin kilometrin lenkin ajamassa niin siinä ei vielä kunnolla nähnyt että veteleekö enää niin pahasti. Ja urilla tarkoitan tässä tapauksessa ihan niitä kunnon uria :D

                      Comment


                        Jos tarkotat niitä uria jotka on jo melkein asfaltista läpi niin eiköhän niissä vetele melkein mikä vaan auto :D

                        Comment


                        • Korjasin kiveniskemän A2:n PANORAMAtuulilasista. Pieni auto, iso lasi :)
                          Attached Files

                          Comment


                            Milläs kotitallissa noin saa tehtyä?

                            Comment


                            • C-Bright Tuulilasin Korjaussarja Aikaa tuo vie noin tunnin.

                              Comment


                              • Vedin uuden ilmalinjan säiliöltä vedenerottimelle, vaihdoin erottinen SMChen ja siitä lyhensin blokille menevän letkun sopivaksi. Seuraavakai nyköisin uuden letkun myös blokilta oikealle takapalkeelle asti. Huomenna aamulla selviää hävisikä ilmavuodot.

                                Comment


                                  Välipönttöä 3x044 pumpuille.
                                  Attached Files

                                  Comment


                                  • Löysin vihdoin motivaation vaihtaa A2:n polttoainesuodattimen. Olipahan aika v-mäinen projekti kun saksalaisinsinööri on kaikessa viisaudessaan sijoittanut suodattimen samoin kuin bensavehkeissä vasemman takapyörän etupuolelle pohjaan.

                                    Comment


                                    • Kiristin miatan käkkärin. Kuuluu viikkohuoltoon. A4 jatkoin joskus aikanaan kesken jäänyttä tablettitelinettä

                                      Comment


                                        Potkin just maalattuja osia.

                                        Comment


                                          Alkuperäinen kirjoittaja turbokiisseli Näytä viesti
                                          Löysin vihdoin motivaation vaihtaa A2:n polttoainesuodattimen. Olipahan aika v-mäinen projekti kun saksalaisinsinööri on kaikessa viisaudessaan sijoittanut suodattimen samoin kuin bensavehkeissä vasemman takapyörän etupuolelle pohjaan.
                                          A2 on selkeästi suunniteltu nosturilla huollettavaksi, ilkeä se ilmansuodatinkin on sieltä kaivaa lattialla.

                                          Comment


                                            Lupin kilvenaluset molempiin päihin. Eikä menny ku 2 poranterää, pari askartelu mattoveitseä, hermot ja pari kymppiä sähköporakoneeseen... Makiasti oli vielä edellinen omistaja tai kukalie, ni laittanut kilvet kiinni kakspuoliteipillä, niin vastusti jo heti kättelyssä ja tottakai takapään kilpipultit oli poikki... :D

                                            Comment


                                              Perus viiden minuutin homma siis niinkuin alottaessa yleensä miettii. :D Jotta pysytään aiheessa niin B7 sai uudet takajarrupalat.

                                              Comment


                                                Samaa kuin viimeiset 5 pv. Ihmettelen Lucaksen "pimeyden voimia"...

                                                Comment


                                                  Kasikymppiin kuskin puolelle iskarin yläpään laakeri ja raidetangon pää. Huomenna vois tehä toisen puolen jos löydän jostain paikallisesta varaosaliikkeestä hyllystä toisen raidetangon pään.

                                                  Comment


                                                    Irrotin purku-C5:sta lattiamaton. Voi kyllitäti mutta on siinä kovasti hommaa. Taisi mennä kaikkiaan melkein kolme tuntia.

                                                    Comment


                                                    • Legendaarinen päivitys analogitekniikkaa edustavaan Audiin: Vaihdoin releen 19 numeroon 99 eli nyt on autossa sitten tuo "ohjelmoitava" tihku. Samoilla lämpöisillä muutama epäilyttävän näköinen alipaineletkun pätkä uusiksi että osaa Keihin veivata seoksia paremmin oikeaan suuntaan.

                                                      Comment


                                                        Näperrelly muutaman illan ER välijäähyjä bitukkaan. Vielä ilmanohjainten muokkaus ja suutinten vaihto.

                                                        Comment


                                                          Alkuperäinen kirjoittaja Hezekiel Näytä viesti
                                                          Legendaarinen päivitys analogitekniikkaa edustavaan Audiin: Vaihdoin releen 19 numeroon 99 eli nyt on autossa sitten tuo "ohjelmoitava" tihku. Samoilla lämpöisillä muutama epäilyttävän näköinen alipaineletkun pätkä uusiksi että osaa Keihin veivata seoksia paremmin oikeaan suuntaan.
                                                          Tuo ohjelmoitava tihku on muuten loistava systeemi.

                                                          Comment


                                                            Kyllä näin on. Speksaahan Heikki millä tuo onnistuu. Luulisi D11 ja C3 olevan sen verran pitkälle samaa sukua että ohjeet sopii omaankin kesäautoon.

                                                            Comment


                                                            • Otin joutavaa metallipaskaa pois takakontin kannesta ja pistin muovia tilalle. Samalla uuden peruutuskameran kilvenvalon tilalle.
                                                              Attached Files

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X