Enemmänkin stressaantunut, pitää saada osat suojattua ja sijoitettua odottamaan niputusta.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitä turasit tänään tallissa?
Collapse
X
-
Muuttuko C4:n kulku?
B5 vaihdoin eteen molemmat ulommat vetarit. Motonetin rekkarin perusteella otetut olivat väärät urat /hammastukset. Onneksi mätänetin-JKL myyjän kanssa otettiin 2.6/2.8 -koneiden versiot tilalle. Kannattaa tarkkaan laskea vetareiden urien lukumäärät. Vetoniveleitä tarkoitan. Lisäksi vaihdoin yhden vesiletkun uuteen, loppui vuoto. Letkut voivat hapertua sisäisesti siten, ettei ulkoisesti huomaa että letku vuotaa/ettei siitä löydä halkeamaa tms.
Comment
-
-
Kyllä se paljon vaivattovammin suoraan nyt kulkee. Alkoi oikean puolen pallonivel olemaan jo niin väljä, että pelotti jo ajaa. Ja lisäksi kummankin puolen kolinat hävisi pois. Aika uraherkkä tuo vaan tahtoo vieläkin olla 225 renkailla. Talvirenkailla (205) vetelyä ei esiinny juuri ollenkaan.
Comment
-
Niin voi olla. Pitää tänä iltana katsoa miten vetelee sellaisessa paikassa missä yleensä aikaisemmin on vedellyt. Rempan jälkeen kävin vain parin kilometrin lenkin ajamassa niin siinä ei vielä kunnolla nähnyt että veteleekö enää niin pahasti. Ja urilla tarkoitan tässä tapauksessa ihan niitä kunnon uria :D
Comment
-
Comment
-
-
Vedin uuden ilmalinjan säiliöltä vedenerottimelle, vaihdoin erottinen SMChen ja siitä lyhensin blokille menevän letkun sopivaksi. Seuraavakai nyköisin uuden letkun myös blokilta oikealle takapalkeelle asti. Huomenna aamulla selviää hävisikä ilmavuodot.
Comment
-
Löysin vihdoin motivaation vaihtaa A2:n polttoainesuodattimen. Olipahan aika v-mäinen projekti kun saksalaisinsinööri on kaikessa viisaudessaan sijoittanut suodattimen samoin kuin bensavehkeissä vasemman takapyörän etupuolelle pohjaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja turbokiisseli Näytä viestiLöysin vihdoin motivaation vaihtaa A2:n polttoainesuodattimen. Olipahan aika v-mäinen projekti kun saksalaisinsinööri on kaikessa viisaudessaan sijoittanut suodattimen samoin kuin bensavehkeissä vasemman takapyörän etupuolelle pohjaan.
Comment
-
Lupin kilvenaluset molempiin päihin. Eikä menny ku 2 poranterää, pari askartelu mattoveitseä, hermot ja pari kymppiä sähköporakoneeseen... Makiasti oli vielä edellinen omistaja tai kukalie, ni laittanut kilvet kiinni kakspuoliteipillä, niin vastusti jo heti kättelyssä ja tottakai takapään kilpipultit oli poikki... :D
Comment
-
Legendaarinen päivitys analogitekniikkaa edustavaan Audiin: Vaihdoin releen 19 numeroon 99 eli nyt on autossa sitten tuo "ohjelmoitava" tihku. Samoilla lämpöisillä muutama epäilyttävän näköinen alipaineletkun pätkä uusiksi että osaa Keihin veivata seoksia paremmin oikeaan suuntaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hezekiel Näytä viestiLegendaarinen päivitys analogitekniikkaa edustavaan Audiin: Vaihdoin releen 19 numeroon 99 eli nyt on autossa sitten tuo "ohjelmoitava" tihku. Samoilla lämpöisillä muutama epäilyttävän näköinen alipaineletkun pätkä uusiksi että osaa Keihin veivata seoksia paremmin oikeaan suuntaan.
Comment
Comment