Yksi kpl ranskis auton starttia tuli puhdisteltua. Nyt illalla kaveri toi mantansa mun talliin. Huomenna aloitan tekeen ilmanputsarille koteloa alumiinista.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitä turasit tänään tallissa?
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viestiTsättiin jo linkitin mutta laitetaan nyt tännekin. Vikadiagnoosinahan oli "kytkin ei irrota kunnolla".
Comment
-
Eilen tutkin veljen Fiestan etujarruja kun ne kuulemma "rohisi". No, ei siellä ollut sisemmissä paloissa enää pintaa lainkaan :) 60tkm ajettu auto. Onneksi löytyi vielä perjantai-iltana Motonetistä TRW:n palat ja uudet levyt niin sai ne vielä vapun alla heitettyä paikoilleen. Mukava rempata näitä uudempia ja vähän ajettuja vehkeitä kun kaikki aukeaa v***uilematta. Taisi jarruremonttiin kulua kokonaiset puoli tuntia kaikkine ihmettelyineen.
Comment
-
Tuohon projektiin vaihdoin kuskin puolelle S:n olkavarren ja irroitin siitä vanhan pyöränlaakerin. Vähän aloittelin samalla toisen puolen vanhan olkavarren irroitusta.
Siinä hiekkoja sun muita puhdistellessa satuin vertailemaan molempien puolien iskareita, ja yllättäen selvisi, miksi kuskin puoli on aina ollut n. sentin ylempänä. Joku on kai vähän säästänyt...
Comment
-
Otin erävoiton B8:n iskareista(tai niistä takaiskareiden alapulteista) ja nyt olis alusta vaihdettu. Seuraavaksi suuntaukseen.
Tähän loppuun kevennys, kuuluuko iskareiden sisältä kuulua hölskyntää jos niitä ravistelee? ;-)
Tais olla ihan finaalissa koko setti kun yksikään ei puskenut vartta ulos kun sen painoi sisään.
Comment
-
Mihin meinasit viedä suuntaukseen? Pitäisi omakin linjata alustahommien jäljiltä Nummelan alueella, eikä ihan huvittaisi ajella Mäntsälään vaikka sieltä varmasti hyvää palvelua saisikin.
Comment
-
Tuolta meinasin kysellä http://strhuolto.fi/ , ei mitään kokemusta ennen mutta olisi sopivasti kylillä ja niillä on joku kevättarjous 75e mittaus+suuntaus. Tiedä sitten onko tuo edullinen vai ei...
Comment
-
-
-
Laitoin portteriin alle 215/70R16 Nokian Rotiiva AT:t. Paljon mukavemmat ja hiljasemmat kun Marangonin jotkut C renkaat vaikka uudet olivatkin.
Comment
-
Cabrioletin APR moottorin tiivistystä, eli vaihtui kaikki nokkien stefat, kammen stefat, kiristimien alle liimattiin uudet tiivisteet ja puolikuut, nokkien sokeiden stefoja uudelleenasennus liiman kera, öljypohjien uudelleen tiivistys ja vielä venttiilikopat uusilla tiivisteillä paikalleen. Eli perinteinen v6 tiivistysoperaatio.
Myös nokkaketjujen kiristimien solenoidien alle tuli vaihdettua o-renkaat kun olivat jo kovettuneet pilalle.
Comment
-
Comment
Comment