4F:n ikkunannostin apparin oveen tuli vaihdettua. Täyttä varmuutta hommasta ei ollut lähtiessä, mutta eipä tuo rakettitiedettä ollut. Työlästä vaan verrattuna dx-corollaan, johon olen viimeksi saman osan vaihtanut.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitä turasit tänään tallissa?
Collapse
X
-
Comment
-
Oli puhe sitten kakkosesta tai kakkosesta niin kyllä sen räplääminen varmasti aina huomiota herättää :D Minä puhuin tietysti autosta, ei kai kukaan muuta luullutkaan?
Comment
-
Vaihdoin A3:sen tankin päällä olevaan luukkuun uuden "mutterin". Joku ilmeisesti vaihtanut polttoainepumpun tuohon autoon josain vaiheessa ja oli asentanut tankkikaluston tiivisterenkaan väärin. Vaan vuoto ei lakannut vaikka vaihdoin tiivisteen oikeaan väliin ja nyt uudelleen ihmetellessä huomattiin että se muovinen mutteri oli ihan banaanilla. Uusi mutteri varaosa a4:sta ja nyt tuntuisi pitävän...
Comment
-
Isäni 80+ oli liehakassa että pitää saada kesäkumit alle, no eikait siinä auttanut kuin vaihtaa. Itse en taida vielä muutamaan viikkoon jaksaa noista stressata.
Hevoskoppiin pitänee illanpäälle vetästä kylkiin telalla toinen kerros maalia, sitten olis tuo sitkeästi otteessaan pitänyt ehostusoperaatio maalauksen puolesta valmis.
Comment
-
Yhdestä ketjusta löyty tuommoset malliksi... ei kai se auta kun alkaa selailee työkalumyymälöitä. Jotenkin musta tuntuu että tämä ei oo viiminen kerta :) Viimeksi se meni meisseleillä paikalleen, ilmeisen hyvä munkki, mutta nyt ei 30min jälkeenkään ja piti jo lähtä muihin hommiin. Tarina jatkuu.
Comment
-
Huomasin eilen, että kuskin puolelta raidetangonpää on melko väljä. Tänään uusi varaosaputkasta ja vaihtamaan. Vähän mietitytti, että lähteekö miten irti se kartio, mutta luotin ulosvetäjän voimaan, toinen mikä mietytti oli se kuinka tiukassa pää on itse raidetangossa. Noh, raidetangosta lähti ihan kiroilematta lukkomutteri irti ja pää pyöri ilman sen suurempaa riuhtomista, kun sitä heti vähän koitin. Suureksi hämmästykseksi kartiopää putosi irti itsestään kun avasin sen mutteria. Siinä vaiheessa naureskelin, että jopas on helppoa tällä kertaa...eipä olis kannattanut. Se mutterihan alkoikin hirttämään vähän kiinni ja samantien se kierretangonpää halkesi pikkasen siitä mistä pidetään kuusiokololla kiinni ja sen jälkeenhän se kuusiokolo ei pidä pätkääkään ja mutterihan ei sieltä enää lähde Ei rälläkkää tai edes rautasahaa, että voisi katkaista sen siitä mutterin alta. Ei muuta kun kaverilta Lada alle ja Motonetista mutterinhalkaisijaan hakemaan ja sillähän se onneksi suht helposti halkesi.
Comment
-
Jokainen audisti tunnistaa tilanteen? On vihoviimeinen paikka lukkorenkaalle, hermot menee.
Edit 1. En nyt löytänyt edes luettelosta äkkiä mutta sellaset ruostumattomat sirot leikkaussalipihtien tapaset.
Comment
Comment