Kävin parin kk seisonnan jälkeen kokkeilee ässää käyntii ja samalla vaihoin kaverin a3 öljypohjan
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitä turasit tänään tallissa?
Collapse
X
-
Aikanaan omasta B6:sta jouduin Dremelillä leikkaamaan pyyhkijävarren halki akselin kohdalta, että sen sai irti. Edellisestä lähti ihan nitkuttamalla.
Comment
-
Kyllä mullakin kutosesta lähti ihan nitkuttamalla ja painamalla varresta alaspäin. Tais kuitenkin olla ~10 vuotta vanhat varret siinä vaiheessa :) Tuossa ässäss rupes jo hirvittämään, että meneekö ne vivuston kierteet, kun ulosvetäjällä joutui aikamoisella voimalla vääntämään.
Comment
-
Laittelin takasin korjaamossa olleen abs-ohjainyksikön. Ihan mukavata näpertelyä nakki sormilla. Illasta piti lähtee elvyttämään mersua mikä oli akun tyhjentänyt. Se jäi sille tielleen, kun takakontti ei virran vähyyden vuoksi auennut ja akku kontissa :D saa nähä miten siihen virtaa meinaavat saada.
Comment
-
Piti ihan vaan pikasee vaihtaa renkaat päittäin autoista. NO lapasestahan se kuitenki lähti ja viitisen tuntia tuli turailtua. Minä kun kuvittelin että bitukan konehuone on ahdas, mutta siellähän oli tilaa vaikka hurunmykky verrattuna tuohon ässän konehuoneeseen. Tulipahan nyt kuitenkin paikattua ässästä pissapojan vuoto, joka paikallistui ajovalojen pumpun lähtöön, jossa oli O-rengas vähän huonossa hapessa.
Samalla siirty kutosesta puhelin- ja sisälämppärinteline ässään.
Comment
-
Tehtiin kaverin 1.8t B6:een jakopääremppa. Ei ollut enää oikein tuon korin puskurin irrotus muistissa, on nimittäin hetki vierähtänyt kun viimeksi olen sen tehnyt.
Comment
-
Terolla harvinaisen tutun näköistä puuhaa :) Neljässä pösön taka-akselijumpassa ollut itekin matkassa.
Itse kävin sovittelemassa urssin ufo-napaa jyrsinkoneeseen. Jos siitä jyrsinkoneesta tekisi sorvin navan pienennystä varten, kun nyt ei sorvia ole käytettävissä.
Comment
-
Comment
-
Tehkääkin sitten hyvin ;) Noita räpellettyjä pv:eitä näkee ihan liikaa kun on rakenettu joku muu moottori ja tehty ihan päin helvettiä. Yleensä hitsauksetkin sen näkösiä, että voi hajota ihan millon vaan.
Mitenhän tuo ohjausakseli tuossa kestää kun rällätty katki? Tuntuu joskus pv:ssä taipuvan muutenkin kun saa vähän tälliä ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hannula Näytä viestiTälläistä viikonlopun aikana rakentelin hiljakseen vähä kerrallaan. Elikkäs suzuki pv mihin laitetaan 125cc moottori. Tehoa pitäisi antaa 30hp verran
Comment
-
Tarkotus on tehä siisti ja nätti! Jotta kelpaisi jopa näyttelyyn viedä. Ite nyt en ole mikään "ammatti" hitsari joten pieniä poikkeamia saumoissa tulee olemaan. Tähän mennessä mitä olen hitsannut ja kasannut laitteita mikään ei ole räjähtänyt lennosta.. :D
Moottorin alta keulaputkelle tulee kehikko. tuossa vasta sovitus vaiheessa, kaikki aikanaan!
Moottori on peräisin 2009 wre hussesta ja tt osat kiinni. Joskus isompi kaasari mutta katsotaan mitä tehään tälle..
Comment
Comment