Nostin malmikasan ylös ja totesin että ei välttämättä huono ostos. Mukavasti sai nosturi runtua kun tuota malmi kasaa nosti ylös :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitä turasit tänään tallissa?
Collapse
X
-
Oli ohjaustehostimen letku ja polttoainesuodatin tiellä. WS-mallin lämmitin olisi ehkä mahtunut, mutta tuo WSC ei mitenkään järkevästi. Tuo oli ensimmäinen paikka johon kokeilin, koska aiemmin siihen on saanut lämmittimen hienosti.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Lipponen Näytä viestiJostain syystä itselle on muodostunut perinteeksi että jouluna asennetaan lisävaloja autoon. Kolmas vuosi putkeen tänä vuonna ja ensimmäistä kertaa omaan kärryyn. Hirveän näköisethän nuo on mutta näkeepähän itsekin jotain. (Puhelimella näemmä kuva kääntyy hieman kieroon.)
[ATTACH]35056[/ATTACH]
Samaan syssyyn ihmettelin ilmastoinnin läppämoottoteita, koska autoa ei saa sisältä niin lämpimäksi kuin pitäisi. Tappelin moottoripaketin irti, testasin, että toimivat ja tarkistin vielä että ovat puhtaat. Tappelin ne takaisin paikalle ja hoksasin irroittaneeni väärän moottoripaketin, ei tuntunut hyvältä. Piti irroittaa lämmönsäätöläppää ohjaava moottori konehuoneen puolelta, mutta irroitin sen ilmanjakoläppien moottoripaketin. Tuli vissiin hieman liian hätäisesti luettua ohjeet. Noh, tulipa tarkistettua nekin.
Tämän viikon aiheena on varmaankin sen oikean läppämoottorin ihmettely ja sisätilanpistokkeen asentaminen.Viimeksi muokannut Ukkopaha; 6.1.2015, 16:16.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jta Näytä viestiPurin toisen projektin persposkien vastakappaleen ja laitoin rungon ripulilääkkeeseen.
Comment
-
Comment
-
Eilen tein kotiteatterin takasivukaiuttimille kattotelineet ja tänään kaapeleita vetäessä tuli semmonen este eteen, että kaupan jalkalistauraan ei mahdu tykin virtakaapeli, hdmi ja 4kpl 2x1,15mm kaiutinkaapeli. Menin sitte listan kanssa talliin ja ajoin siihen lisää uraa. Jospa kohta mahtuis kaapelit.
Comment
-
Muutaman laatikollisen polttopuita. Nyt alkaa raksan hukkapuut olla pilkottuna josko kohta saisi tallin siivottua niin, että vois kitata kipsisaumat ja ruuvien paikat. Sitten maalia pintaan. Vielä kun LVI-mies tulisi kytkemään lämmityksen ja veden. Kohta auto talliin ja vaikkapa pesulle. Sen perään lukkojen putsaus ja voitelu. Sitten varmaan onkin jo kevät tai kesä? :-o
Comment
-
Yksi 02K aski muttereiksi. Aika hurjan näköinen kun ajettu viimeinen 2kk haljenneella kytkinkopalla. Öljyä valunut pikkuhiljaa kytkimeen ja vaihteet tuntunu vähän jäykiltä. Vitosen toinen ratas pyöri melkein tyhjää akselilla ja 3,4 ja 5 vaihde muutenkin tuhoutunut. Noh tarve olikin vain pakkirattaan siirtäjälle ja sen jouselle 020 askiin.
Comment
-
-
B5seen panssari. Eipä ollut ihan "pulttaapaikalleen" Königillä joskus päätetty että "tukivarsiahtoputki" yhdistelmästä on pakko ajaa päät pois. Eli ei mennyt koukuilla kiinni. Vaan reikää palkinpäähän ja pultilla kiinni. Joku ilmeisesti päätynyt ohjaustehostimen öljynjäähdytyskierron kohdalla, että kyllä sen tuonne puskurin helman ja syylärin väliin voi nippareilla sulloa.
Comment
-
Vaihdoin kaverin B7 2.0tfsi:hin nokkaketjun ja kiristimen. Olipahan pitkästä aikaa harvinaisen kettumainen homma. Weran miniräikkä oli kyllä aivan kuningas tuohon hommaan.
Comment
Comment