Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mitä turasit tänään tallissa?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kylältä kävin toverilta hakemassa käytetyt 225/45/17 kumit Fox FX1 -vanteilla. Ajattelin sitten hivauttaa valssit pikasesti alle, mutta...

    Joku perkele oli vääntänyt Boran peltivanteet sen verran kireälle, että rengas pyörähti maata vasten tyhjät pois, ennen kuin pultti aukesi. Ja viime hetkellä, kohta olis saanu keksiä muita vaihtoehtoja.

    Vielä pitäisi nuo törkyset Plasti Dipit repiä vanteilta irti.
    Attached Files

    Comment


    • muutama (sata)metriä tuli vedettyä kaapelia audiolaitteistolle. ei puuttus enää ku loput.

      Comment


      • Sängynpäätyä tullut turattua parilla illalla, päältä puuttuu vielä jokin lippa hyllyksi, kunhan sopivan löytää. Myös jotain tunnelmavalaistusta LED-nauhalla toteutettuna suunniteltu, jää nähtäväksi tuleeko. Runko mitallistettua 48x65 ja keskusta sormipaneelia. Käsitelty supi saunavahalla, väreinä valkoinen ja harmaa.
        Attached Files

        Comment


          Kai laitat punaiset ledit?

          Comment


          • Valkoiset tulee jos tulee, liimattuna tuohon syvennykseen paneelin suuntaisesti ylhäältä alas. Saattavat olla kyllä liian mauttomat :D

            Comment


            • Mulla on sängynpääty kiinteenä tossa seinässä, siihen upotin kanteen rgb-ledinauhan. Saa vaikka mitä bilesäätöjä.. ;D

              Comment


                Perushuoltoa.. Suodattimia ja öljyt tuli vaihdettua sen lisäks että huuhtasin auton. Tosin tulppien vaihto jäi kun oon onnistunu hävittämään tulppa avaimen johki. Huomenna hakemaan uutta, kun on kaupat auki. Ja huomasinpa samalla, että on toinen EGT kaput, ku nollaillin huoltovälin ja kattelin samalla koodit. Pitää kaivella varastoja ku muistelisin että ois yks ylimäärnen jossain. Paskartelee sen sitten samalla kun vaihtaa tulpat.

                Comment


                  Rakensin klaffipöydän kiinteän tilalle kun tuo 200 ei mahdu muuten sisälle..

                  Comment


                  • Oman A4:n maalausvalmistelujen ohella sain vaimon passatin takalasin pyyhkijän moottorin nyppästyä veks ja reiän tulpattua, toisen umpion korkeudensäädön hammasrattaan liimattua kiinni akseliin (saas nähä kauan kestää) ja repsikan puolen sivupeilin kuoren vedettyä mattamustalla. Näyttää paremmalta kun kummatkin peilit on mustat, kuin että toinen musta ja toinen korinvärinen...

                    Harvinaista herkkua että pystynyt noin paljon tekemään. Paluu arkeen kun on taas perhe kotona, pitää tyytyä lyhyt aikaisempiin ropailuihin...

                    Comment


                    • Laitoin linjamuunnin+vahvistin+subbari yhdistelmän kiinni. On muuten yllättävän vähän tietoa b8 avantin ovien purkamisista ja johdotuksista (tai sit en vaan osannut etsiä) :D

                      Comment


                        Vaihdettiin kaverin autoon VNT kellolle menevä alipaineletku uuteen ja testattiin paikallaan polkemalla ahtopainemittarilla letkun päästä VNT kellolle tulevaa alipainetta. Ei vaan oikein tiedä miten tuon pitäisi käyttäytyä tai, että miten tuo N75 toimii VNT ahtimen kanssa. Paikallaan polkiessa kellolle tulisi -0.2bar koko aika ja polkiessa se laski -0.25baariin, joten pääteltiin, että N75 voisi olla vaihtokunnossa, mutta tiedä sitten... Vikana siis se, että turbo herää vasta n.3000rpm tienoilla.

                        Comment


                          EGT:n vaihto kuskin puolelle sekä tulppien vaihto. Tosin 5-pytyn tulppa jäi vaihtamatta, kun ei hievahtanutkaan.

                          Tuo EGT oli kyllä veemäinen johtuen lisäilmapumpusta, mutta tulipahan tehtyä. Täytyy kyllä saa tuo härpäke pois sieltä jossain vaiheessa, kunhan nyt saa sen jotenkin pois softasta.

                          Comment


                            Kyllähän tuo pois saadaan.

                            Comment


                              Älä nyt vaan sano, että säkin osaat koodata sen pois sieltä?

                              Comment


                                Ainakin oon kovasti uhonnut. Omasta vessasta koodasin pois. Pumppu ja combivalvet tosin on vielä paikallaan joten homman järkevyys ei vielä ole itelle valjennut.

                                Comment


                                • Tänään ja eilen tuli oltua ahkerana tallissa. maalasin kaikki irtoavat listat ja peilit satiinimustalla ja sain viimeinkin musiikki puolenkin toimimaan. vaan oli se sen arvoista. nyt ei puuttuis kuin etuovipahvien viimeistely ja pääsis oottelemaan, että millo pääsis auton maalaamaan.

                                  Comment


                                    Korjasin 200:n automaatti-ilmastoinnin ohjausboksia etc. Mielenkiintoista ;)

                                    Comment


                                      Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viesti
                                      Ainakin oon kovasti uhonnut. Omasta vessasta koodasin pois. Pumppu ja combivalvet tosin on vielä paikallaan joten homman järkevyys ei vielä ole itelle valjennut.
                                      No perskules.. Täytyy sitten viimeistään jollain jääratapäivillä hoitaa tuo pois. Vasta 2-3 vuotta tuota suunnitellut :D

                                      Comment


                                      • Dpf tyhjäys aloitettu, huomenna loppuun sitten...

                                        Comment


                                          Maalailtiin muutaman heimo toverin kanssa tulevan Otavan VAG huollon toimitiloja. Isot Kiitokset vielä avusta, Villelle erityis maininta vain 2 pensselin tuhoamisesta. :D

                                          Comment


                                            Oisin mää tuhonnu niitä enemmänkin mutta kun seinät loppu kesken!

                                            Comment


                                            • Volvo nipussa dpf tyhjäyksen jälkeen, olihan kovaa ainetta tuo dpf keraaminen aine, piikkauskoneella lähti sujumaan... Tigillä lappu takaisin ja koeajo suoritettu. Ohjelmointi, egr& dpf poisto toi kivan piristysruiskeen laiskahkolle 1.6d volvolle...

                                              Comment


                                                Biturboon kuskin puolen ykköslambda. Aikaa meni puolitoista tuntia. Suurin osa oikeanlaisen jatkovarren ja sen asennon pähkäilyyn.

                                                Samalla vaihdoin lyhyen putkenpätkän imusarjan alta tulevaan metalliputkeen. En ole vielä keksinyt mikä se on mutta onpahan kunnossa. Menee lyhyen putken pätkän jälkeen t-kappaleelta kahteen suuntaan.

                                                Comment


                                                • Voi olla että Bitissä lambdat on vaikeammin saatavilla kuin 2.8:ssa, mutta tuossa semmonen nivel lambdahylsyn päässä toimii hyvin. Myös yksi hieman pehmosempaa matskua oleva vähän mutkalle väännetty jatkovarsi toimii hyvin ahtaammissa paikoissa.. ;D

                                                  Itse turasin eilen illalla/yöllä uutta maalia auton pintaan kun tahtoisi saada sen kondikseen ennen torstaita, kun katsastuksen uusintanäytön aikaraja menee umpeen. Turatessa menikin (yllättäen) pidempään kuin oli ajatellut ja petiin pääsi noin klo 1.20, ja herätys klo 5.25 kun loma loppu...

                                                  Comment


                                                  • Vaihdoin talvikumit alle.

                                                    Comment


                                                    • Salossa vaihdetaan heti ku menee alle 25C :)

                                                      Comment


                                                      • Paitsi, että tänään oli vielä 26c. ;)

                                                        Comment


                                                        • Peugeot Expertiin jarruremppa eteen. Yksi pultti vastusteli, eikä sitten mikään muu. Hämmentävää.

                                                          Comment


                                                          • Alkuperäinen kirjoittaja T.Hell Näytä viesti
                                                            Voi olla että Bitissä lambdat on vaikeammin saatavilla kuin 2.8:ssa, mutta tuossa semmonen nivel lambdahylsyn päässä toimii hyvin. Myös yksi hieman pehmosempaa matskua oleva vähän mutkalle väännetty jatkovarsi toimii hyvin ahtaammissa paikoissa.. ;D

                                                            Itse turasin eilen illalla/yöllä uutta maalia auton pintaan kun tahtoisi saada sen kondikseen ennen torstaita, kun katsastuksen uusintanäytön aikaraja menee umpeen. Turatessa menikin (yllättäen) pidempään kuin oli ajatellut ja petiin pääsi noin klo 1.20, ja herätys klo 5.25 kun loma loppu...
                                                            Eilen pääsin pistämään maalattua autoa nippuun ja tarkastamaan työn jäljen. Tulihan siitä yksivärinen, mutta kaaauuukana priimasta :D toki sitä en odottanutkaan, mutta tulipahan tuokin kokeiltua. Pakko oli jättää tallilla olo kuitenkin kesken yhden tukivarren vaihdon osalta ja painua pehkuihin. Tänään sit toi tukivarsi ja huomenna leimalle...

                                                            Comment


                                                            • On se vaan aika savotta tuo A3q takapyöränlaakerin vaihto ollakseen sellainen valmis kasetti joka ei edes prässiä tarvitse. Jätin suosiolla kasaamisen huomiselle.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X