Tappelin kallistuksenvakaajan kanssa. Liinoja tarvittiin avuksi. Tuokin olisi ollut paljon helpompi homma, jos sen olisi saanut kokonaan irti; nythän se oli ainoastaan tukivarsista irti.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitä turasit tänään tallissa?
Collapse
X
-
Sain viimeisen seinän eristeet valmiiksi, ja kasasin siihen hyllyt. Siirsin rengaskoneet paikoilleen ja kompastuin kolme kertaa C4:sen pakoputkeen/kardaanin jotka lojuvat lattialla. Eihän näillä keleillä kaipaiskaan vetäviä takapyöriä..... vajaaveto Pugilla sinnittelee jäisiä ja loskaisia mäkiä ylös
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja vupi Näytä viestiMulla toimii vakkari nyt hieman paremmin, mutta vieläkin saa tapella, että menee päälle. Seuraavaksi vakkarin viiksi käsittelyyn..
juotoksia! meinasin itekkii aluks purkaa viiksen mut mittaamalla totesin et siinä ei vikaa.
Comment
-
Kyllähän minä jotain ohjetta seurasin. En kolvannut kaikkia liitoksia, pelkästään epäilyttävän näköiset. Oli joku näyttäny konkan vaihtaneen tuohon juotoksien ja jonkun ihme silikonimassapläjäyksen perusteella.
Siksi lähdin tuota viikseä kattomaan, että kolvauksen jälkeen toimi aiemmasta poiketen vakkari myös kylmällä koneella, mutta oli silti hankala saada päälle. Ennen piti olla pitkään lämmennyt auto, eli joku huono juotos sieltä on ilmeisesti saatu korjattua. Voihan tietysti olla, että sinne jäi huonoja juotoksia jäljelle, mistä johtuu nämä ongelmat, mutta ei onneksi ole paha homma kaivella sitä boksia esiin.
Purin ja kasasin eilen yöllä (outo päähänpisto klo 1 lähteä talliin) koko viiksirykelmän. Oli siellä hapettumaa ja sellaista, ja sähkösuihkeita suihkuttelin siinä puoli purkillista. Saako tuota viikseä ollenkaan purettua ihan palasiksi, että voisi noiden nappien kuntoon perehtyä tarkemmin? Mittailin kyllä yleismittarilla että kaikki toimii viiksessä ennenkuin laitoin takaisin. Ei tuntunut olevan edes kosketushäiriötä kun painelin niitä nappeja erilaisissa asennoissa ja eri voimalla. Toivotaan, että vika olisi ollut niissä hapettumissa..
Comment
-
Maxi ducatoon kierros kitkapintoja. Edestä löytyi 3 jarrupalaa etäisesti muistuttavaa esinettä. Yski oli jo jäänyt matkalle. Takana toinen rumpu hirtti heti, kun koski jarruun. Ja toinen oli täynnä jarrunestettä.
Vaihtoon meni taakke sylinteri, jarruputki, jarruletku ja taas jarruputki. Vaikka ilmauksessa on käytetty jo yli litra nestettä niin poljin on ihan pehmonen. Pysähtyy kyllä ihan hyvin, mutta kun aikansa seisoo petaalin päällä paikallaan, niin lattia tulee vastaan... Ei vuotoja, ei ilmaa. Ajan katiskaksi vanajaan.
Comment
-
Vaihdoin äitimuorin Corsaan tyhjäkäyntisäätimen ja flektin lämpökytkimen. On aika kyrväkäs lämpötila valittu flektin käynnistymiselle. Ropelli lähtee pyörimään tasan 100 asteessa ja sammuu kun lämpötila on 95 astetta. Lisättäköön toki että +15 asteisessa tallissa jossa ovi pakokaasujen poiston vuoksi hiukan raollaan kesti puoli tuntia tyhjäkäynnillä nousta siihen sataan asteeseen.
Comment
-
Herkesi toinen xenoni syttymästä niin ajelin DDM-tuningille ja naplasin pihassa ballastin irti, kävelin kauppaan sisälle ja kohta ehjän kans takasin parkkipaikalle. Uusi paikalleen ja pelaa taas. Ja mitään en edes maksanut kun meni takuuseen vaihto :) Varsin hyvin vietetty ruokatunti.
Comment
-
Pienestä voi "vika" olla kiinni. Hirveä narina kuului edestä pienessäkin töyssyssä. Narina alkoi sen jälkeen kun laitoin eibachin -30mm jouset. Narissut jo pitkään, vihdoin sain aikaseksi tutkia.
Ensin metsästin nivelistä, mutta kallistuksenvakaaja hinkkasiki rosteri pohjapanssariin. Töissä sorvasin paksut muoviset prikat, että on vähän enempi tilaa elää ja narinat loppu.
Comment
-
-
Clubi kilvenpohjan ruuvasin Compeen eteen ja takakilvenpohjan kanssa meni turaamiseksi ja jäi asentamatta.
Ei se sinne oikeen sopinut ja fiksua tapaa asentaa se ei tullut mieleen, niin parempi jättää asentamatta. Vinoon en sitä halunnut jättää, joten jostain tarvinnee leikata materiaalia pois. Ideoita?
Comment
-
Saab-projektia. Jarrupääsylinteri on sitten viimeisen päälle monimutkainen mekaaninen laite kaikkine jousineen ja kumeineen. Tietenkään tuota varten ostettu korjaussarja ei ollut sopiva (22,2 < 23,8mm) joten nyt ollaan vähän hätä kädessä, että mistähän löytyis oikeaa..
Onneksi ei ole kiire, voisi stressata jo melko kovasti kun on matkalle sattunut kaikkea hassua, mm. rikkonainen vetoakselin sisänivel, sekoilevaa ilmastoinnin käyttöpaneelia ja maavikainen mittaristo, jonka pääsee myös korjaamaan vielä ennen leimaa. Puhumattakaan kaikesta vielä toistaiseksi löytymättömästä ongelmistosta, mut hei, pessimisti ei pety.. :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja nufan Näytä viestiVinoon en sitä halunnut jättää, joten jostain tarvinnee leikata materiaalia pois. Ideoita?
Mielestäni coupessa joutuu enemmän taistelemaan sen kanssa.
Comment
Comment