Vaihdoin vuotavan residual pressure venttiilin ilmajousen kylkeen. Mikä se nyt sitten onkaan. Huomenna näkee että tuntuiko se vaan epäilyttävän helpolta remontilta vai oliko se sitä oikeasti.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitä turasit tänään tallissa?
Collapse
X
-
Molemmat vetonivelet kumeineen luonnollisesti. Vasemmalle ylemmät tukivarret. Olipa vielä melko helppoa purkaa koska ylätukivarsien pultti on ollut vasta auki jokunen kk takaperin. Lähti 5 minuutissa ilman väkivaltaa. Varapyörän parempi kiinnitys koska subikotelo. Ilokseni varmistuin samalla että öljynsyönti on loppunut. Vissiin liikaa nurkka-ajo kun viimeiset kymppitonnit olivat syöneet öljyä. Ensimmäinen pitempi siivu ja motorflush auttoi todennäköiseen karstoittumiseen. Ei tarvi ainakaan vielä tutkia enempää. Vielä kun saisin uuden vilkkureleen jota on duunin kautta tilattuna odotettu vasta syyskuusta...
Comment
-
Aamupäivästä tein vähä leikkaa liimaa hommia golfin etulokasuojaan että mahtuisi piikkipyörä pyörimään ihan ääri asennossakin. On ärsyttävän pienet lokasuojat mk3 korissa. Ykköseen sama pyörä sopii mukisematta. Lisäksi rakensin puskurin kiinnityskohtiin sopivan hinauslenkin ykkös koriseen, että saatiin rocco sisälle. Myös puskulevy maastopakettiautoon aloitettiin.
Comment
-
Comment
-
Shitteriin vaihdoin raitisilmasuodattimen. Että minnuu vituttaa nuo autot joissa raikkari on sellaisessa paikassa että vanhaa pois ottaessa kaikki se suodattimen keräämä paska varisee johonkin jalkatilaan.
Esmes C5 Audissa filtteri lähtee konehuoneen kautta pois ja ennen kaikkea niin päin että likainen puoli on koko ajan ylöspäin eikä roskat lähde siitä mihinkään jos ei oikein vasiten ala tomuttamaan. Tuossa ranskanpaskassa filtteri lähtee keskikonsolin takaa pystyasennossa poikittain polkimien suuntaan niin että koko suodatinta on vielä pakko vääntää ja taivuttaa että se mahtuu tulemaan polkimien ja rattiakselin välistä kolostaan pois. Tämä toki erikseen varmistaa että aivan jokainen hiekanmuru varmasti lähtee suodattimesta irti ja auton lattialle. Aivan turhaan laitoin uuden suodattimen, vanhaan ei montaa hiukkasta jäänyt kiinni.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Zoml Näytä viestiVanhat lokarit otin irti ja putsailin sisälokareiden takaa hiekkapaskaa pois. Huomenna jatkuu massauksella ja jos vaikka etulokarit sais kiinni.
Comment
-
Comment
-
Sehän näyttää ihan kuin minun ensimmäiseltä Audilta. Toivottavasti on ohjaustehostimella, nuo tehostamattomat on talviliukkailla suorastaan hengenvaarallisia...
Tallissa värkkäsin kaiutinritilöitä suorasta verkosta B6.een. Yllättävän hankalaa hommaa kun noissa on monenlaista muotoa ja taivutusta, mutta toisaalta rentouttavaa näpertelyä.
Comment
-
RS yritti opeloitua alustan osien osalta ja nyt on homma siinä vaiheessa, että pitäisi osata laittaa kaikki omalle paikalleen. Eli aloittelin näiden sijoitusta auton alle. Mistä pisteistä olisi paras tehdä apurungon paikan mittaus? Nyt se on vielä sen verran löysällä, että säätö onnistuu tehdä.
Comment
-
Ekat turailut Audin parissa, ei tosin tallissa vaan katoksessa: takaluukussa oleva varoituskolmion lokeron kannesta tuli vaihdettua katkennut lukitussalpa, hansikaslokerosta vaihdoin ulomman hidastimen (toiminta parani hieman, mutta ei tuo vieläkään hyvä ole) ja sammunutta rekisterikilven valoa tuli ihmeteltyä.
Ilmeisesti valon kanta luukussa on kärähtänyt, koska valo ei syttynyt uudellakaan polttimolla. Hitusen erikoiselta se kanta näyttikin. Jatkettava siis harjoituksia tuon osalta.
Comment
-
Hallilla vahasin roottorin takakannut Collinitella. Kohtahan ne vois rykästä alle kun kelit näyttää suosivan.
Comment
Comment