Tuttu ominaisuus tuo on C5:ssa. Vaivaa helpottaa hieman kun pitää liukutapit kunnossa ja ne kiskot mitä pitkin palat liikkuu, ruosteettomina ja kevyesti rasvattuina,
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitä turasit tänään tallissa?
Collapse
X
-
Kiitoksia valaistuksesta! Tuossa on vuosi sitten vaihdetut satulat ja liukutapit, ilmeisestikin vaihdettu just tuon epätasaisen kulumisen takia. Kannake oli jätetty vaihtamatta, joten ongelma ei yllättäen poistunut. Viilasin kiskot sileämmiksi ensihätään, katsotaan miten jatkossa kuluu palat. Tänään sitten sisustaa kuivattelemaan.
Comment
-
Olen palojen kannakket puhdistanut ruosteesta ensin messinkiharjalla ja sen jälkeen kevyesti hionut hiomapaperilla. Rasvana olen käyttänyt jarrupalojen mukana tulevaa rasvaa ja laittanut sitä aika ohuelti. Sitten uudet palat paikoilleen ja olen niitä liikutellut edestakaisin muutaman kerran ennen satulan paikalleen laittoa. Ei se täysin poista tuota toispuoleista kulumisongelmaa, mutta vähentää sitä aika paljon.
Comment
-
-
No nyt ei Toyotasta erota, kun on puut muutettu muoviksi :)
Riuku-Vammas montun päällä ja öljypohja irti huoltotoimia varten. Öljynpaineventtiilin vaihdoin ja sihtiä puhdistin. Vielä kun löytää öljypohjantiivisteen, niin saa kasaan.
C4:seen vaihdoin uudet Linglongit alle. Tuli rengasjumpan yhteydessä huomattua vuoto talvirenkaassa, niin vaihtelin siihen uuden venttiilivarren samalla.
Comment
-
Comment
-
Prisman parkkipaikalla herkesi A2:n takaluukun lukko toimimasta. Ajo kotipihaan, kontin verhoilun raotus ja moottorin varsi takaisin kiinni lukkolaitteeseen ja taas rokkaa :)
Comment
-
irroittanut b5:stä mutta noiden putkien irroittainen on aivan saatanasta. Olen harkinnut hirttosilmukan teko-ohjeiden etsimistä youtubesta.
Edit: putket irti mutta Horst on vetänyt rattiakselin pultin niin tiukkaan että saa vain työkalut kappaleiksi.
Comment
-
Varaosamaailmasta. Vähän kalliiimpi kuin verkkokaupoista mutta kivijalkaliike on helppo. Vanha valmiiksi purettuna uutta hakiessa mukaan niin ei tarvitse lähetellä mihinkään eikä maksella pantteja. Ja on vielä kotimatkan varrella. Joo kyllä se siellä paikallaan on mutta taisi levitä tehostajan pumppu samalla. Ohjaus oli ensin kevyt, sitten jäykistyi mutta kierroksilla keveni . Nyt ei kevene enää kierroksillakaan. Pitää koittaa toisella pumpulla kunhan kaverilta saan haettua. Minusta se putkien laitto on muuten, jos mahdollista, vielä helvetillisempi kuin irrottaminen. Onneksi aikani nujuttuani kaveri sattui paikalle ja sanoi että annahan minäkin kokeilen ja sai banjon pultin osumaan kierteille. Tuossa pitää olla pianistin sormet tai olla tuollainen harrastelijagynegologi.
Comment
-
Tuli eilen pestyä ja vahattua työkaverin uus Toyota. Tollanen helmiäissininen on kyl makee väri kiillotella.:)
Collinite 915 kestonsa puolesta sai toimia siihen.
Loppupäivä pestiin ja vahattiin Mikon B8:a, siihen laitettiin Fussoa. Toimii sekin perkaleen hyvin tummassa autossa.
Illalla siihen viel ikkunalistoja alettiin teippaamaan ja tänään aamulla saatiin valmiiks. Onhan taas hinkattu.:D
Comment
-
Saatiin parin vuoden jonottelun jälkeen tallipaikka taloyhtiöstä ja nyt tuli tuunattua itse tallia pojan kanssa. Alkuun tuli purettua vain vanhat lahonneet hyllyt ja roskat pois ja siitä lähti kipinä että jos fixataan lisää.
Mitään priimaa ei lähdetty hakemaan vaan että tehdää pinnoista yksi väriset. Lattiaan vedettiin vielä toinen kerros pinnoitetta kuvien oton jälkeen, jonka jälkeen laikut hävisivät näkyvistä.
Tuossa tallipaikassa on kyllä hinta/laatu kohdallaan, kun tolppapaikka maksaa 5€/kk ja tuo talli paikka 15€/kk.
Comment
-
Helsingissä, Kannelmäessä sijaitsee talli. Taloyhtiöllä on ainut sääntö että mikäli on tallipaikka niin normaalia tolppapaikkaa ei saa pitää samaan aikaan.
Remonttia saa siellä tehdä, mutta oma kiinnostus rajoittuu pikku fiksailuun.
Kuvassa talli vaikuttaa pienemmältä, hyvin sinne Q7 mahtuu sisään ja jää vielä tilaa ympärille, esim imurointia varten kaikki ovet mahtuu aukeamaan riittävästi.
Comment
Comment