Alkuperäinen kirjoittaja jünther
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitä turasit tänään tallissa?
Collapse
X
-
Itsekin sain toivon mukaan umpioharrastelun viimein valmiiksi tältä syksyltä. Projektoripäivitys, apupitkien xenonointi, pari korkeudensäätökierrosta apupitkille vielä päälle. Joka kerta umpiot syliin ja xenonointi poislukien myös projektorit irti umpioista. Nyt alkaa riittämään, ja kyllä näkemäänkin varsin hyvin.
Comment
-
Irrotin pikkupösöstä toista tuntia etupyöriä. Pultit oli taas vedetty kiinni kuten mies vetää eli täysillä. 50cm varsi ei riittänyt, metrin varrella sai kun meni päälle seisomaan ja koko elopainolla nytkytti. Sitten oli allaolevat kesärenkaat niin tyhjät ettei mahtunut tunkki helman alle. Sitten kun sai ilmaa painettua niin ei mahdu tunkki vieläkään. Laitoin lankut pyörien taakse ja peruutin päälle. Sitten mahtui jo tunkki alle mutta kävi se perinteinen että tunkatessa tunkki kyllä nousee mutta kori pysyy paikallaan. Empä ole noin pehmeää auton helmaa tavannut taas hetkeen. Pitänee hetki heppailla rapeaa ranskalaista.
Hiukan eri meininki kun Audien kanssa tottunut että tunkin voi aika huolettomasti heittää johonkin sinnepäin.
Comment
-
En tallissa, mutta tallia varten.
Korjasin Yamahan RX-V540:n, joka ei pysynyt päälle. Antoi diagnostiikalla herjaa PS PRT 20%, ja vika löytyikin yhdestä 5V regusta (IC404, tavan 7805). Muualla netissä oli vastaava ongelma, siinä taas IC406 oli kypsynyt - sekin samanlainen. Tänään pääsee kokeilemaan tuleeko ämyreistä ääntäkin ulos :)
Comment
-
Perus 15tkm huolto tuli suoritettua c5:seen. Samalla huomasin, että koneen toisen puolen suuttimien paluuletkut oli hapertuneet siihen kuntoon että naftassa ui koko koneen kylki = kaikki kerralla vaihtoon molemmille puolille. Tänään vielä kierojen takapään laikkojen vaihto kun ei paikallisen osakaupan hyllystä suoraan löytynyt, niin menivät tilauksen puolelle.
Josko se taas menis seuraavaan huoltoon ilman suurempia...
Comment
Comment