Sopivasti treeniä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitä turasit tänään tallissa?
Collapse
X
-
Turaamista hyvinkin. Tarkoitus oli asentaa pikaisesti iltapäiväpuhteena kerhon kilvenalunen. Toinen kiinnityspultti oli ns. yhtä puuta takaluukun kanssa ja katkesi irrottaessa kierteiden pään tasalle. Vain noin kolme tuntia myöhemmin oli Killerin avustuksella porattu pultti pois, tehty uudet kierteet ja alunen paikoillaan.
Kiitokset vielä Killerille, Ilman apua ja lainatyökaluja olisi joutunut turvautumaan johonkin liimapatenttiin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Wezq-Ape Näytä viestiVain noin kolme tuntia myöhemmin oli Killerin avustuksella porattu pultti pois, tehty uudet kierteet ja alunen paikoillaan.
Comment
-
Vaihdoin pa-suodattimen, raittarin, sytytystulpat(jotka olivat vihreät??) ja pakoputken liitosholkin josta pannat oli melkein poikki. Samalla vaihtui jäähdytysnesteet ja tuo saksasta tullut paisuntasäiliö.
Comment
-
Tarvi ajaa autotalliin kun alkoi kauheaa kitinää pitämään... No, kuten arvasinkin siellä oli sitten vain sepelin palanen kiilautunut jarrukilven väliin.. Poistamisessa meni se aika kun renkaan irroituksessa+ asennuksessa.
Mutta kun auto nyt kerran oli jo tallissa niin intouduin vaihtamaan (A6 4F Avant) takaluukkuun uudet (käytetyt eBay:stä) lamput vas. + oik. Olihan metka se niiden takaisin laitto:) Kun nyt kerran oli luukkua purettuna niin auoin sen verran lisää että sain suihkuteltua WD-40:llä takalasinpyyhkimen moottorin, kun se on alkanut takellella...
Comment
-
Passattiin tuli hitsailtua apurunko taakse uusiksi, kun kelvollista purkuosaa ei tahtonut löytyä ja uuden hinta on liki nelinumeroinen. Oma hommansa kun sen purkaa irti ja hiekkapuhaltaa, hitsaa, maalaa, ruostesuojaa sisältä ja kokoaa taas paikalleen.
Tuota ennen uudet jouset+iskarit ympäriinsä ja etupäähän lemförder tukivarsisetti. Ja samallahan sitä jo vaihtaa myös jakohihnan+kiristinrensselit sekä moniurahihnan.
Oisko siinä puolenmiljoonan kilsan remppaa kerrakseen ?
Comment
-
No passatti vissiin päätti jäädä taloon :D
Itse odottelen vielä yläpäön tiivistesarjaa audiin, kun aloin kytkinta vaihtamaan. Niin kait siinä samalla vaihtaa alakertaan laakerit ja renkaat. Ja yläpäähän venavarrenkumit. Etuapurunko siinä tuli huollettua myös, lisäksi etutolpat, muutamat tukivarret. Kohta vaihtuu konepelti, takaluukku ja pari ovea. Tuulilasinkin voisi vaihtaa. Ei sit tullutkaan 2.7l allroadia vähään aikaan…
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja To87 Näytä viestiA6 2.5tdi r5 kuningas pultti tuli kiristetty ei työkalurikkoa tällä kertaa motonetin 1/4 vääntövarsi kesti. [emoji16]
Comment
Comment