sängyn lakkausta ruiskulla. Kyllä siitä vielä hyvä tulee:) oiskos 320 hiomapaperi hyvä välihiontaan? Seuraavat vaihtoehdot ois 120 liian karkea ja sit ois 500 liian hieno?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitä turasit tänään tallissa?
Collapse
X
-
Joku on fiksuna hieman "säästänyt" kuppiksen jarruissa...
Itse saanut A4:n kytkimen osat kiinni ja irtonaiseen laatikkoon uudet öljyt. On muuten kiva vaihtaa niin.. :D
Toki piti perus järjestelyä ja siivoustakin harrastaa. Ton työpöydän kun sais vielä raivattua. Hitto miten äkkiä sitä paikat menee epäjärjestykseen...
Comment
-
Piti olla talli vapaapäivä mutta en malttanutkaan. Purin eiliset maalailu asetukset pois ja valmistelin luukkuja takaisin paikoilleen laiteltaviksi. Jos huomenna ehkä koittas asetella osat takas jotta pääsis hiomaan pintoja. :)
Samalla tuli puhdisteltua maalari maestron ruisku erinäisistä värijäämistä.
Comment
-
Kaverin kanssa tuli tummennettua takalasit miedosti. Takalasien kuivuessa päätettiin vetästä 2-steppinä kevyt kevät myllytys, vahaksi valikoitui kestonsa talvella osoittanut FK1000P.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ^^BeBe Näytä viestiVäliaikaisvanteet sai rubbercompia niskaan. Ja lopuksi vähän vahaa.
Vähän onnistuin teippailuista huolimatta sotkemaan :D
Comment
-
Oikean käden rystyset on ruvella kuin kunnon nyrkkihippasten jälkeen. Piti vaihtaa yksi jäähdytysvesiletkunpätkä passattiin. Pirullinen tapaus tämä, kun jäähdytysjärjestelmä saattoi pitää vetensä ja paineet parikin viikkoa ja sitten satunnaisen epäsäännöllisesti tyhjensi ajon jälkeen säiliön sisällön parkissa. Toivottavasti nyt loppui tuo pelautuminen. Alkoi vika löytyä kun tein reiän käytettyyn paisarinkorkkiin ja annoin varovasti painetta pistoolilla.
Onneksi löytyi riittävän lähelle kokoa olevaa uutta letkua varastoista, noitakin nähtävästi pitäis olla hyllyssä 5 mm jaotuksella.
Comment
-
Minäpä jatkoin Corsan käyntihäiriön hakemista. Vika todennäköisesti paikallistettu joko vuotavaan purge canisteriin tai johonkin siihen liittyviin letkuihin. Auto saattaa toimia aivan virheettömästi vaikka tunnin kunnes yht'äkkiä alkaa rötäämään ja nostaa kierroksia omia aikojaan aivan kuin olisi isompikin imuvuoto jossain. Tulppasin nyt kaasuläppäkotelolta purge valvelle menevän letkun joka tuntuisi vaikuttavan parantavasti. Kai siellä joku vuoto on joka ilmaantuu vasta kun venttiili aukeaa.
Olin jo riemulla menossa katsastamaan kun kerran muut paikat on katottu siihen kuntoon, kunnes tajusin että sitä saatanaa täytyy vielä hitsatakin. Akun alla ei ole kuin pieni kaistale ehjää, akun kiinnitys kuitenkin olis hyvä olla edes jonkunmoinen.
Comment
-
Tuli tovi sitten ostettua tuohon A4 b5:een alkuperäinen subbari.
Laittelin tänään paikoilleen erillisen vahvistimen kanssa ja sainkin laulamaan. Elementin vaihdan vielä, koska tuo vakio elementti kuulosti olevan aika lopuillaan. Kaiken kaikkiaan aika hyvä tuo subbari, kun ei vie kontista lainkaan tilaa.
Comment
-
Etuvalot sai uuden ilmeen kun kiillotin ja myllytin ne juuri hetki sitten.
ohessa kuvia projektin etenemisestä.
https://www.flickr.com/photos/118099...7644011194075/
Comment
-
Tuli vaihdettua t5:een suuttimien tiivisteet. Ei kelvannut korjaamoille homma, kyselin hinta-arviota niin lupasivat palata asiaan. Eipä palanneet. Kuulemma suuttimet on yleensä niin tiukassa. Joutuhan niistä ottamaan kaksin käsin kiinni että lähtivät, ilman mitään ulosvetäjää.
Nyt lähtee plussa keleillä kerrasta käyntiin. 80€ ja 8 tuntia tallissa äherrystä.
Comment
-
Kahta A6:sta huollettu:
Uusi takalasin pyyhkimen varsi ja yllättäen vanha suoja ei sovikkaan.
Sivupeilien lasit piti vaihtaa. Olivat väärän muotoiset. Montako eri mallia nuita on?
Umpion vaihto oikealle.Juu ei menny kuin Strömsössä.Se tappi katkes uudesta ja ei muuten virta löytänyt perille asti kun vasta 3 purkukerran jälkeen.TYC on paska.
Öljynvaihto kertaa 2.Juhuu tää onnistui eikä suodattimetkaan tapellu vastaan.
Ilmanputsarin vaihtoa.Saldona 2 murtunutta liitintä.
Harkitsen vakavasti etten enää itse tekisi mitään huoltoja.Sen verran ketuttaa.
Comment
-
Comment