HiTecin kokolla ja saunassa kaljaa kitaten menee ainakin torstai, siitä eteenpäin onkin arvoitus :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Juhannussuunnitelmia?
Collapse
X
-
Jaa, missä tuossa omassa kommentissa mainitaan alkoholista yhtään mitään? Eipä aleta yleistämään.
Comment
-
Pihassa olis kärryllä 300m terassilautaa ja runkovärkit, kai sitä pitäs vähän tuon autotalliprojektin kylkeen alkaa ruuvaamaan. No katotaan innostuuko.
Mukavia vieraitakin odotellaan viikonlopun aikaan kyläilemään.
Niin ja vaimo oli kauppalistaan kirjoittanut oluenkin, ja kun se sitä ei itse juo, niin varmaan ovat sitten mulle=) Ja kun itse käyn päivällä nyt kaupassa niin voin päättää määrän.
Comment
-
-
Vieras
Comment
-
Takapäivystäjänä kotona siis . Voi ottaa pari olutta korkeintaan . Emannuksen ja lasten kanssa savusaunassa ja grillaamisen merkeissä . Sekä varmaan risusavotassa , kun tuli ostettua lisää lääniä talon ympärille .
Monta jussia tullut päivystettyä ja samaa mieltä jusabergin kanssa .Ihmiset ei pysyisi pystyssä ilman taloja ,aitoja , autoja jne . Ihan sama kuhan on jotain mihin nojata , kun meinaa hieman epävakaata olla tuo meno tiettyyn aikaan vuorokaudesta .
Comment
-
Ja taas tuli takapakkia suunnitelmiin.. On tää kumma taas kun kaikki menee päin sitä kuuluisaa ¤&&!¤&/¤#½!!
Pari kaveria peru Himos festarit vaikka olin ostanu liput jo kaikille. Hienoja ihmisiä on taas maailma täynnä.
Comment
-
Comment
-
Meneehän se juhannus näinki...nimittäin töissä ja vieläpä kaikki päivät ! Siitä huolimatta ehdin nauttia hyvästä ruoasta ja pari lasia punkkua :)
Comment
-
Vieras
Alunperin piti olla nyt jo saunassa. Olen hallilla ja softaan Tiguanin K04 sarjaa. En valita, mutta voishan sitä juhannusta muutenkin viettää. No käytetään aika hyväksi.
Comment
-
Töissä menee tää juhannus. Aamu ja yö. Mielellään sitä tekis toki muutakin, mutta saapahan edes rahaa. Toki se tienattu erotus tulee sitten varmaan poltettua johonkin muuhun myöhemmin =D
Hitto kun olis joskus varaa omaan mökkiin. Lapsena tullu vietettyä kaikki juhannukset isovanhempien mökillä Koirakivessä. Ei ole "kaupunkijuhannus" minun juttu. Vaikka tätä on yrittäny sisäänajaa jo jokusen vuoden =P
Comment
Comment