Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Battlefield 3 (ps3)

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Taisinpa itsekin saada fudut SSP:n servulta joku aika sitten, ihan tankilla ajelemisesta... Sen jälkeen en ole noiden peleihin vaivautunut, pelailkoon keskenään.

Comment

• "En mä tiiä, mä vaan ajan tällä tankilla"

http://battlelog.battlefield.com/bf3...365530305/ps3/

Comment

• Vaunu jooseppi 80-3.. :)

Comment

• http://battlelog.battlefield.com/bf3...5/4/185669818/

Banskua tuli minulle ja Bilwertille ainakin, kun tapettiin pari edellistä matsia dominoinut 100-levelin pelaaja F50AB. Alle 5 sekuntia taposta niin banaani viuhui. Pitipä vähän avautua Battle Reportissa ;)

EDIT: Huomasin muuten, että Lauri tuossa yllä linkitti saman kaveerin profiilin ennen kuin itse edes olin pelejä aloittanut illalta. Ihmekös se että tilastot on kauniit...
          Viimeksi muokannut Mezza9; 21.10.2012, 05:02.

Comment

Hieman näyttää tuon tankkisankarin statsit siltä että omaa servua pyöritellään ja paremmat potkitaan ulos...

Tai sitten se on ihan h*lvetin kova pelaaja.

Comment

Kaveri näyttääpi vaan huoraavan tankilla, eikä ole mitenkään ihmeelliset statsit. Tilastojahan saa tehtyä monenlaisia ja sen lisäksi ne saa nykyään nollattuakin.

Comment

• Joo ehdimpä eilen kerran vaunuun ennen F50AB:ta niin saman tien tuli lukeen killed by admin ja kukas se sitten huristelikaan koko loppu pelin sillä vaunulla.. Ei taida muutenkaan ihan puhtailla vetää kyseinen herra kun tempas mun kopterin alas tankilla toiselta puolelta kenttää kharg island:ssa vaikka lentelin ihan veden rajassa. Tai sit on vaan perkeleen tarkka kaveri.. :D

Comment

• Se tosiaan oli ihme ukko kun sitä ei varsinaisesti näkyny missään ja silti niitä tappoja ropisi sille koko ajan. Hienointa oli että lähinnä acf porukka mikä servulla oli, olivat ainoat jotka sitä edes ampui singolla. Etenkin se kopterin pudotus oli hämmentävä.

Edit: Mikäs battlelogia ahdistaa, kun klikkaa tuota F50AB nimeä mezzan ps3 reportissa, niin yrittää avata kyseisen tyypin pc statseja?

Comment

• Eikös tuo temppu onnistu jos joku on merkannut sun kopterin laaserilla ja sitte vaan guided missile tulille...?
                    Tai sitte kyseessä oli vaan tuurilaukasu!

Comment

• Ei ollu lukitus päällä.. :)

Comment

Veikkaisin bugia. Tuota tapahtuu hyvin usein juuri kopterin kanssa.
                        Minäkin olen kuollut mitä ihmeellisimpiin paikkoihin ja killcam väittää ampujaksi jotain kaveria tankissa kentän toisella puolella. Se peli on vaan niin helvetin rikki...

Comment

• Olihan toi aika mestari, tietääpä vältellä tota servua jatkossa. Nykyään onneksi vähemmän käy vastaavia suorituksia adminin puolelta näkyy. Tai sitten tulee vaan pelailtua niin paljon vähemmän/paskemmin;)
                          Aftermathiin tulee näköjään jalkajousi jollain räjähtävillä nuolilla.. Berserk-moodi tullee sitten ekassa pätsissä. 8)

Comment

• Jalkajousi? Mitvit??

Comment

• Aftermathiin tulee näköjään jalkajousi jollain räjähtävillä nuolilla.. Berserk-moodi tullee sitten ekassa pätsissä. 8)
                              Mistä sää ton keksit?? :)

Comment

Aftermathiin tulee näköjään jalkajousi jollain räjähtävillä nuolilla.. Berserk-moodi tullee sitten ekassa pätsissä. 8)
                                Call of duty kopiointia luvassa siis.. Sais tulla lisää raketti rekkoja! :P Ja eemeleita, maseja, raseja, chilejä, yms? Miksei dice tee mitään!?

Comment

• Video löytyy tubesta bf3 unseen aftermath- haulla. En osaa näköjään puhelimella linkata. Jotain siinä höpistään myös tosta exploding arrowsta.

Comment

• Infoa jalkajousesta. Vieläkö tätä joku pelaa? Huomenna alkaisi taas viisi päivää kestävä tuplaXP.

Comment

• Kyllähän tota tulee aina "välillä" räiskittyä.. :)

Comment

• Kyllähän tämä näköjään välillä pikkutaukoa vaatii että jaksaa taas =) DuppelXp pitää käydä kyllä hakemassa.

Comment

• Jep. Tavataan taistelukentillä. Kiinnostaako muilla heittää välillä aivot narikkaan ja harrastaa hieman run&gun meininkiä black ops 2 parissa. Itse olen harkinnut tuon tilaamista. Taistelutovereita?

Comment

• onko kaikki onnistunu lataan ton aftermath lisäosan? Omistan premiumpaketin mutta mulla ei näy koko lisäosaa storessa kun kävin katsomassa. Eikös tuon pitänyt eilen ilmestyä premiumin omistaville?

Comment

On jo eilen laddattu.

Comment

Ladattu ja vähän jo testattu eilen.

Comment

• Mikkoa eilen nirhattu kentällä ja täytyy sanoa että saattaa olla paras päkki tähänastisista. Jos ei ingame storesta löydy, niin sitten psn storeen -> find -> alkaa kirjoittamaan aftermath niin taisi olla siinä ensimäisten joukossa. Silleen ite löysin kun ei pelistä löytyny.
                                                  Viimeksi muokannut LauriJT; 28.11.2012, 19:19.

Comment

• Sieltähän se löytyi searchin kautta kiitoksia Laurille! Hyvältä vaikuttaa pienen testauksen jälkeen..

Comment

• Vois tässä viikonlopun alkaessa/aikana kokeilla Bäfää taas pitkästä aikaa Aftermatsin merkeissä. Löytyiskö ACF- squadilaisia huomenillalla peleihin?

Comment

• Voisin jopa taipua jos ei kaverin coupea kasata. Pitää rytmi vaihtaa yö-vuoroon.

Comment

• Hah! Ammuin Viliä scavencerissa nuolella hanuriin fataalisti =D

Comment

• HUomen illalla messissä tosin ilman mikkiä (kuten yleensä) kun parempi puolisko kotona.. :)

Comment

Nyt otetaan possuista mittaa toden teolla. Tänään oli Premier Leaguen avauspeli, jossa nyhdettiin Ruåtsalaisilta pisteet kotiin erävoitoin 4-0. Aloitettiin pelit tosin 1. divarissa, mutta suunta on ylöspäin.
                                                              Toivommat audisteilta vahvaa henkistä tukea ja vaikka unranked sparriapuja :)

Comment

Working...
                                                              X