Taisinpa itsekin saada fudut SSP:n servulta joku aika sitten, ihan tankilla ajelemisesta... Sen jälkeen en ole noiden peleihin vaivautunut, pelailkoon keskenään.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Battlefield 3 (ps3)
Collapse
X
-
Comment
-
http://battlelog.battlefield.com/bf3...5/4/185669818/
Banskua tuli minulle ja Bilwertille ainakin, kun tapettiin pari edellistä matsia dominoinut 100-levelin pelaaja F50AB. Alle 5 sekuntia taposta niin banaani viuhui. Pitipä vähän avautua Battle Reportissa ;)
EDIT: Huomasin muuten, että Lauri tuossa yllä linkitti saman kaveerin profiilin ennen kuin itse edes olin pelejä aloittanut illalta. Ihmekös se että tilastot on kauniit...Viimeksi muokannut Mezza9; 21.10.2012, 05:02.
Comment
-
Joo ehdimpä eilen kerran vaunuun ennen F50AB:ta niin saman tien tuli lukeen killed by admin ja kukas se sitten huristelikaan koko loppu pelin sillä vaunulla.. Ei taida muutenkaan ihan puhtailla vetää kyseinen herra kun tempas mun kopterin alas tankilla toiselta puolelta kenttää kharg island:ssa vaikka lentelin ihan veden rajassa. Tai sit on vaan perkeleen tarkka kaveri.. :D
Comment
-
Se tosiaan oli ihme ukko kun sitä ei varsinaisesti näkyny missään ja silti niitä tappoja ropisi sille koko ajan. Hienointa oli että lähinnä acf porukka mikä servulla oli, olivat ainoat jotka sitä edes ampui singolla. Etenkin se kopterin pudotus oli hämmentävä.
Edit: Mikäs battlelogia ahdistaa, kun klikkaa tuota F50AB nimeä mezzan ps3 reportissa, niin yrittää avata kyseisen tyypin pc statseja?
Comment
-
Olihan toi aika mestari, tietääpä vältellä tota servua jatkossa. Nykyään onneksi vähemmän käy vastaavia suorituksia adminin puolelta näkyy. Tai sitten tulee vaan pelailtua niin paljon vähemmän/paskemmin;)
Aftermathiin tulee näköjään jalkajousi jollain räjähtävillä nuolilla.. Berserk-moodi tullee sitten ekassa pätsissä. 8)
Comment
-
Mikkoa eilen nirhattu kentällä ja täytyy sanoa että saattaa olla paras päkki tähänastisista. Jos ei ingame storesta löydy, niin sitten psn storeen -> find -> alkaa kirjoittamaan aftermath niin taisi olla siinä ensimäisten joukossa. Silleen ite löysin kun ei pelistä löytyny.Viimeksi muokannut LauriJT; 28.11.2012, 19:19.
Comment
-
Nyt otetaan possuista mittaa toden teolla. Tänään oli Premier Leaguen avauspeli, jossa nyhdettiin Ruåtsalaisilta pisteet kotiin erävoitoin 4-0. Aloitettiin pelit tosin 1. divarissa, mutta suunta on ylöspäin.
Toivommat audisteilta vahvaa henkistä tukea ja vaikka unranked sparriapuja :)
Comment
Comment